Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko näkyvät lihakset miehellä oikeasti miinus?

Vierailija
08.08.2018 |

Aina saa lukea kuinka monet naiset toivovat että miehellä olisi "kiva pömppömaha" tai ainakin vähän ylipainoa. Pehmeistä nallekarhuista haaveillaan.

Onko sitten urheilulliset, selvästi lihaksikkaat miehet monelle naiselle turn off? Ja jos on niin miksi ihmeessä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, no ei todellakaan! Mutta vakka kantensa valitsee, veikkaan että liikunnalliset naiset tykkää liikunnallisista miehistä...

Vierailija
2/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietenkin millaista naista etsit. Jos etsit urheilullista, niin tietysti lihaksesiovat pelkkää plussaa. Jos etsit pömpöömahaista pehmeää naista, niin hän ei välttämättä lihaksista paljoa perusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihasten päällä olisi hyvä olla vähän ihoa. Lihakset eivät ole paljaana kovin kauniit.

Vierailija
4/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietenkin millaista naista etsit. Jos etsit urheilullista, niin tietysti lihaksesiovat pelkkää plussaa. Jos etsit pömpöömahaista pehmeää naista, niin hän ei välttämättä lihaksista paljoa perusta.

Okei, mutta miksi? Ei ne lihaksikkaat välttämättä halua että kumppani on erityisen timmissä kunnossa. Kyseessä hölmöt ennakkoluulot?

Ap

Vierailija
5/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisellä tyttärelläni on lihakset, joten oletan, että aikuisilla miehillä on oltava lihaksia. Ette vaan voi olla heikompia!

Pikkuisen pullukka vanhempi nainen katselee mielellään lihaksikkaita miehiä. Ei bodattuja, vaan tasapainoisen terveellä tavalla liikkuen ja työtä tehden kehittyneitä!

Vierailija
6/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian bodatuista miehistä tulee vähän typerä kuva. Toki samalla tavalla kuin silikonirintainen ankkahuulinen nainen, voi myös lihakakku olla älykäs, mutta... Todella isot ja näkyvät lihakset eivät myöskään ole objektiivisesti kuumia.

https://www.girlsaskguys.com/health-fitness/q1729907-what-s-your-favori…

Esimerkiksi tuosta kuvasta pidän eniten builtfat-rungosta, siinä missä athletic, built ja bodybuilder ovat liian lihaksikkaita ja "kuivia". Bearmodea voisin halailla myös. 

Vierailija
7/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti usko, että kehonkoostumuksella on juurikaan merkitystä ellei ääripäitä oteta mukaan. Itse oon ollut laiha, lihavahko, "strongfat" ja nyt ehkä hieman uimarin näköinen. Naisten kiinnostus ollut aina suht olematonta. Strongfattina monet miehet tulivat kyselemään treenivinkkejä ja tuloksia

Vierailija
8/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tykkään nallekarhumiehistä, mutta rehellisesti sanottuna kyllä myös treenattu vartalo erottuvilla lihaksilla rannalla kääntää pään. Eli ei todellakaan ole turn off, päinvastoin.

Mutta.. liika on liikaa. Esimerkiksi tällaiset kropat ovat ällöjä:

https://us.123rf.com/450wm/petrdlouhy/petrdlouhy1405/petrdlouhy14050001…

https://ahmjustsayin.files.wordpress.com/2011/06/muscular-man.jpg?w=655

Vierailija
9/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen rasvaton tyyppi on yleensä sietämättömän narsisti kalorikyttääjä, jonka maailma koostuu omasta ulkonäöstä ja kuurittamisesta, viettää salilla joka päivä 3 tuntia joista vartin treenaa ja lopun aikaa ihailee itseä peilistä. Ja sille on maailmanloppu, jos nainen lihoo 500g. Hanki tuollaisen kanssa sitten perhe... 

Ei sellaista kukaan jaksa. Sitten yleensä lopputulos ei ole kaunis, vaan vähän sellainen kuivan kesän orava, liian hento ja kapea mun silmään.

Vierailija
10/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miinus. Sen sijaan se elämäntyyli jolla näkyvät, tai suuret lihakset saadaan aikaiseksi monesti on.

Jos samantyyppistä elämää kuin minä, viettävällä miehellä on näkyvät lihakset, niin se ei haittaa, mutta mikäli lihasten takana on päivittäinen saliposeilu, ramppaaminen "liikunnallisen elämäntavan parissa", hormonienkäyttö ulkonäkötarkoituksessa, tai voiman lisäämistä havitellen ilman järkevää syytä sille miksi pitäisi olla älyttömästi voimaa.

Näissä tapauksissa näkyvät lihakset korreloivat sen kanssa että miehen elämä on liian erilaista omaani nähden, joten hän jää välistä. En siis katselisi lihaksikkaita miehiä parinhakutarkoituksessa, enkä edes yhdenillan juttuihin, sillä olen huomannut että heillä on pinnallisia vaatimuksia libidonsa takia. Eivät siis kykene seksiiin jos ei ole sitä tai tätä tai tuota pakkomielteistä kohdistuen vastapuolen ulkonäköön, asentoon, karvoihin, jne..

Vierailija
11/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miinus. Sen sijaan se elämäntyyli jolla näkyvät, tai suuret lihakset saadaan aikaiseksi monesti on.

Jos samantyyppistä elämää kuin minä, viettävällä miehellä on näkyvät lihakset, niin se ei haittaa, mutta mikäli lihasten takana on päivittäinen saliposeilu, ramppaaminen "liikunnallisen elämäntavan parissa", hormonienkäyttö ulkonäkötarkoituksessa, tai voiman lisäämistä havitellen ilman järkevää syytä sille miksi pitäisi olla älyttömästi voimaa.

Näissä tapauksissa näkyvät lihakset korreloivat sen kanssa että miehen elämä on liian erilaista omaani nähden, joten hän jää välistä. En siis katselisi lihaksikkaita miehiä parinhakutarkoituksessa, enkä edes yhdenillan juttuihin, sillä olen huomannut että heillä on pinnallisia vaatimuksia libidonsa takia. Eivät siis kykene seksiiin jos ei ole sitä tai tätä tai tuota pakkomielteistä kohdistuen vastapuolen ulkonäköön, asentoon, karvoihin, jne..

Miksi voiman lisäämiselle pitäisi olla järkevä syy? Mitä järkeviä syitä on postimerkkien keräilylle tai pianon pimputukselle?

Vierailija
12/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nyt lihakset suoranainen turn off ole, niin enemmän kuitenkin olen nallekarhutyyppeihin päin kallellani. En tiedä miksi. Ehkä tuntuvat jotenkin turvallisilta ja lämpimiltä. Itse olen hoikka.

Vierailija
13/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut, että lihaksista olisi haittaa ollut.

Se on liki joka kerta baarissa kun tullaan kysymään harrastuksista ja hiveltämään kun on kohtuu leveä selkä.

Vierailija
14/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on liki joka kerta baarissa kun tullaan kysymään harrastuksista ja hiveltämään kun on kohtuu leveä selkä.

Niin, muut miehet tulevat kyselemään ja hivelemään :D 

Vierailija
15/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset puhuvat yhtä, mutta totuus kuultiin tässä.

Vierailija
16/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, muut miehet tulevat kyselemään ja hivelemään :D 

Kyllä se kieltämättä hämmentää kun joku mies kommentoi "hyvä selkä" kun siinä kusella seisoskelee, mutta hivelyt on jääny vähemmälle miesten osalta.

Vierailija
17/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, mutta miksi? Ei ne lihaksikkaat välttämättä halua että kumppani on erityisen timmissä kunnossa. Kyseessä hölmöt ennakkoluulot?

Ap

Tämä. Olen itse onnellisesti pariutunut miehen kanssa, joka käy salilla nelisen kertaa viikossa ja harrastaa lisäksi potkunyrkkeilyä ja lenkkeilyä. On ihan näkyvät lihakset ja sixpack muuallakin kuin jääkaapissa. 

Itsehän olen juurikin "pömppömahainen pehmeä nainen" ja hän rakastaa muotojani ja kehuu niitä päivittäin. 

Plus että itse L-koon naisena preferoin juurikin hoikkia tai lihaksikkaita miehiä, nämä dad bodyt ja nallekarhut ei sytytä sitten ollenkaan. 

Vierailija
18/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä näkyvistä lihaksista. Sen sijaan pidän lihasten antamasta muodosta kropalle, jonka tekee terveen ja pehmeämmän näköiseksi pieni rasvakerros siinä päällä. Ei siis tarvitse olla pömppömaha kaljamahasta puhumattakaan, mutta sellainen, että lihakset erottuu vain kropan muotoina ja lihasten ääriviivat ei itsessään näy. Mielummin hoikahko kuin ladonovi, bodybuilding on oikeasti paljon luotaantyöntävämpää kuin täysi laihaläskiys.

Todellisuudessa kropalla ei ole kovin paljon väliä sen parin ekan kuukaudenhormonihyrräyksen aikana jos silloinkaan. Plussaa kumppanissa on, että huolehtii itsestään ja haluaa pysyä terveenä ja hyväkuntoisena menemättä siinäkään äärimmäisyyksiin ja sitä kautta osoittaa arvostavansa itseään ja terveyttään ja osoittaa tiettyä kontrollia elämäänsä. Ja sitä ei tarvitse toteuttaa salilla vaan vaikka lenkeillä, uimalla tai kävelyllä.

Täällä joku sanoi, että totuus ilmenee baarissa, jossa naiset käyvät hivelemässä selkää. No tietenkin joitakuita viehättää bodattu kroppa, se on ihan selvää. Ja ne naiset sitten käyvät varmaan lähestymässä bodattuja miehiä. Jos 5/100 baarin naisesta käy ihailemassa illan aikana, on se silti aika pieni prosentti eikä siitä kannata vetää johtopäätöksiä, että totuus tulee nyt ilmi näiden naisten käytöksestä. Totuus on se, että myös naiset on keskenään erilaisia ja viehättyvät eri asioita ja jotkut tekevät aloitteita ja toiset eivät.

Vierailija
19/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tykkään nallekarhumiehistä, mutta rehellisesti sanottuna kyllä myös treenattu vartalo erottuvilla lihaksilla rannalla kääntää pään. Eli ei todellakaan ole turn off, päinvastoin.

Mutta.. liika on liikaa. Esimerkiksi tällaiset kropat ovat ällöjä:

https://us.123rf.com/450wm/petrdlouhy/petrdlouhy1405/petrdlouhy14050001…

https://ahmjustsayin.files.wordpress.com/2011/06/muscular-man.jpg?w=655

Mun avomiehella on ton alemman linkin vartalo, ja mikaan ei ole ihanampaa kuin kotona pyorii oma komistus. Tiedatteko naiset milta tuollainen kroppa nayttaa alla tai takana sangyssa, lihakset jannitettyina ja hikisena? Tulen melkein pelkastaan naysta :D

Vierailija
20/44 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään että on miehen kokoinen. Kiihottavaa kun mies on iso ja vahva. Treenattu, muttei liian kuiva. Laihaläski kauhein, ennemmin vaikka vähän ylipainoa kunhan liikkuu , edes jotenki.