CLUB 30 toukokuun ensipäiviin :)
Kommentit (38)
joo näinhän se menee että joskus onni ja elinvoima on väärässä paikassa eli teillä roskiksessa :-( No toivottavasti niistä kahdesta jatkaa edes toinen. Oon niin vihainen tälle maholle lihaklöntille jonka pitäis olla mun oma rakas keho, etten tiedä miten päin olisin. Ehkä tämä menee uuden hoidon myötä ohi, saa nähdä. Sitä ei onneksi tarvi odotella, sen saa alkuun heti kun vaan menkat tulis. Kalliiksi tulee, taas, mutta senhän se nopeus sitten maksaa.
Oon kyllä tosi säälittävä tapaus, kirjoitin jopa madam mammalle ja ennustajaellille että saadaanko me koskaan vauvaa. E-e ei ole vielä vastannut, mutta M-m:n mukaan saadaan kaksi tyttöä: heinäkuussa 2007 ja toinen 2 v:n päästä. Skeptikko rupes heti analysoimaan että aika rutiiniarvaukselta vaikuttaa: " yritys" alkais nyt ja varmaan puolen vuoden päästä tärppää ja siitä sitten pikkusiskolle sopiva ikäero. Varmaan.
Oon nyt niin itsekeskeisellä päällä, etten edes muista mitä piti kommentoida. Sorry. Toivotan muille parempaa mieltä, toivottavasti jaksatte nauttia keväästä!
...sanoinkuvaamaton suru ja kiukku varmasti päälimmäisenä.
Olen pahoillani, elämä osaa olla niin epäoikeudenmukaista.
Voimahalaus ystävälle!
Hienoa, että jo katsot eteenpäin.
Lämmöllä Nuru
P.S. Vupiille onnitteluja ja iloisia terveisiä muille clubilaisille
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Helille pahoittelut, meilläkin vain yksi poloinen odottamassa pakkasessa, joten todennäköisesti käy samalla tavalla.
Itse olen harkinnut myös yksityisen puolelle siirtymistä, kun jonottaminen ottaa niin hermoille.
Tuleva Pas tehdään ainakin vielä Oys:n puolella, mutta sitten harkitsen jatkoa.
Menkkatuntemukset jatkuvat edelleen ja tunnen itseni jo sen verran hyvin, että tiedän pelin menetetyn tämän ivf:n osalta.
Minulla kun alkaa se jalkasärky viikkoa ennen menkkoja ja näin tapahtui myös tällä kerralla.
Johtuneeko endosta vaiko mistä, sitä ei osanneet edes lääkärit selittää.
No, se toinen projekti jatkuu eli lenkillä on käyty myös tänään.
Miten Maahinen, menikö punktio hyvin ja miten jatko?
Siirto maanantaina ?? Peukutuksia..
Oikein hyvää viikonloppua, lähdenpä vielä nauttimaan ulos tuosta ihanasta auringon paisteesta!
Nopsaanhan teillä pikku2 ilmoitti tulostaan ja vielä luomuna. =)
Onnea odotukseen!
[b]Heli[/b] iiiiiso hali. Varmasti harmittaa että et päässytkään PAS-siirtoon. =/
Kaikille clubilaisille huiskutukset ja aurinkoista viikonloppua!
Ei oikein vieläkään voi uskoa, että raskaana ollaan. Pahoinvointi on kyllä ollut massivisempaa kuin edellisellä kerralla, joten uskottava se kai on..
SanniAnniinalle ja Helille lohtuhalitukset ja voimia !
Piinistelijöille plussia !!
Muille mukavaa viikonloppua !
T: vupii ja rv6+1
Pelkkää omaa napaa. Kivulias punktio oli takana ja saatiin yllätykseksemme 8 munasolua. Tänään soittivat hedelmöitystuloksen, eikä yhtään hedelmöittynyt. Eikä enää IVFää suositella. Kaiken tän jälkeen ei etes päästy piinaileen. Ei siis oikeeesti saaha koskaan lapsia. Lopetan palstailun ainakin toviksi. Olo on hämmentynyt ja tyhjä.
Tsemppiä teille muille.
Suuren suuret lohtuhalit, elämä on teidän kohdalla kyllä ollut turhan julma tällä kertaa ja voin kuvitella pettymyksen määrän.
Mutta nyt varmasti tutkitaan, miksi eivät hedelmöity, olisikos icksi teille vaihtoehto?
Älä missään nimessä luovuta!!
Sure aikasi ja kerro sitten meille miten jatkossa.
Meidänkin eka ivf menee pieleen, menkkaoireet jatkuivat ja mieli maassa. Koville ottaa täällä myös.
T:Minerva
Tuskainen on lapsettoman taival!
Elämä on niiiiiiiiiiiiiiiiiin epäreilua.
Voimia!
Olen tosi pahoillani puolestasi!! Joku jo kysyikin, kysyn minäkin: onko ICSI teille vaihtoehto? Minä rupesin miettimään meille(kin) sitä kun niin iso osa hedelmöittyi epänormaalisti...
Voimia! Tervetuloa takaisin sitten kun jaksat,
toivoo toinen typertynyt ja tyhjätakkinen
Isot lohtuhalit!!
Voi että elämä osaa olla epäreilua :(
Jaksuja !!
Rupes todella harmittamaan helin ja maahisen puolesta, sydämestäni toivotan teille voimia ja jaksamista!!!
=( Waimo
Kyllä ICSItä varmasti kokeillaan vielä jossain vaiheessa tätä vuotta, kun tuo Kelan lääkekattokin on ylitetty. Huomenna vielä soittoaika lääkärille ja haemme laskun. Mies aiko sanoa, että " Thanks for nothing!" . Mutta todella yllätys ja kova paikka tämä on. Onneksi on kultainen mies, joka myös suree avoimesti. Mutta töissä voi olla taas vaikeampaa, kun teen töitä perheiden ja lasten kanssa. Todella hyvää shokkiterapiaa! Mutta ei auta itku markkinoilla. Elämä on kovaa. Onneks tulee pian lomat. Kiitos vielä kerran kaikille. Tämmöistä en todellakaan toivo kenellekkään. Palailen myöhemmin toivottavasti kuumeilemaan ICSIn merkeissä. Nyt pidän taukoa.
miten ikäviä uutisia. Kyllä elämä on välillä p...aa!
Halaukset Helille ja Maahiselle, koittakaa jaksaa vastoinkäymisistä huolimatta.
Meilläkin paukkuu tässä tulevassa hoidossa nyt lääkekatto joten tämä vuosi varmaan painetaan hoitoja niin paljon kuin lompsa ja pää muuten kestää. Sitten jos näyttää siltä että tulos on järjestään yhtä laiha kuin tässä ekassa IVFssä niin aletaan uudestaan edetä adoptioasiassa.
Ja totta, työ lasten kanssa ei välttämättä helpota asiaa, viime torstainakin tulin suoraan välkkävalvontaan ja tunnille lääkäristä ja aika poruisen näköinen olin vielä tunnin alussakin... huoh. No näkevätpähän että opettajat ei välttämättä ole koneita jotka asuu kaapissa siellä heti vihkojen vieressä. Laitankin tästä jatkoa ihan omalla otsikolla niin huomaa muutkin kuin klubilaiset äimistellä miten hassusti elämä sinäkin päivänä keksi mätkiä. Hetki vain...
Tapaamme siis täälläkin...
Itse toimin terapiatyössä ja koululaisten kanssa pääasiassa.
Meillä adoptio ei tuu kysymykseen, eikä lahjasolut. Miehelle käy vaan molempien omat solut tai ei ollenkaan. Itse olisin valmis adoptioon.
Mäkin vielä kuhkin täällä vaikka olis suotavaa olla nukkumassa...
Meillä adoptiojonoon ilmoittautuminen oli pitkän prosessin tulos, eikä ollut mitenkään itsestäänselvää että siihen lähdettäis. Itse olin siihen valmis samantien, mutta mies kypsytteli asiaa aika pitkään (jonoon mentiin reilun 2v yrityksen jälkeen). Syksyllä kun vähän toivoa vilautettiin (tuulimuna), on mies vähän taas vetäytynyt adoptioasiasta mun mielestä. Mullakin kyllä adoptio haihtui mielestä kun plussa seisoi testissä. Nyt se ajatus alkaa taas vahvistua samalla kun tuttu epäusko ja -toivo valtaa alaa.
Voimia sinnekin, jospa icsaus meitä auttais kun ei kiksauttamalla onnaa! Sorgen, jonkin verran väsynyttä huumoria alkaa näköjään tulla. Siispä unille.
" Voimia sinnekin, jospa icsaus meitä auttais kun ei kiksauttamalla onnaa! Sorgen, jonkin verran väsynyttä huumoria alkaa näköjään tulla. Siispä unille. "
Hyvin sanottu. Jopa nauratti. Viime päivinä ei oo paljon kyllä naurattanu, eikä edes hymyilyttäny.
Mitähän mäkin täällä kurkin, ku aioin taukoilla...
Hirmuisesti onnitteluja Vupii! Antaa toivoa meille muillekin!
nyt pullakahvit tirisemään! Oikein mukavaa raskausaikaa ja kertoile jatkossakin kuulumisia tälläkin puolella.
Helille pahoittelut, surkea juttu..
omaa napaa: piinaillaan vieläkin, eipä uutta. Ensi viikon lopulla saa tämän 3. clomikierron lopputuleman ja lääkärinkin pitäisi soittaa, niin voi kysellä mitä tehdään, kun epäilen ohentunutta limistä.
Vappu meni railakkaasti, onneksi oli maanantai aikaa toipua. Eilen tuli haravoitua ekan kerran vuosiin taloyhtiön kevät-talkoissa. Ei onneksi tulleet paikat kipeäksi. Palkinnoksi makkaraa ja olut. :-)
Upea sää, nyt illalla kävelylle! Jatkuisi tälläisenä koko kesä (okei, öisin voisi pikkuisen sataa). :-)
Tsemppiä kaikille ja mukavaa viikonloppua!