Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin tehdä ihastukselleni villasukat syntymäpäivälahjaksi

Vierailija
08.08.2018 |

Onko ihan hölmö ajatus?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan uskomuksen mukaan nainen ei saa omakaeen miestä, jolle neuloo villapaidan. Mahtaneeko koskea myös villasukkia?

Vierailija
22/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mies, mutta näin yleisesti voin sanoa, että monellakaan ei nykyään ole neulovia mummoja ja äitejä niin, että käsintehtyjä villasukkia olisi kaapit pullollaan. Veljeni, joka sai kerran villasukat, oli kyllä otettu, vaikkei parisuhdetta sukat neuloneeseen naiseen lopulta syntynytkään. Todellakaan ei ole noloa! Arvokas lahja.

Mitä lankaa muuten ajattelit käyttää, kun pidät Novitaa niin huonona? Ite oon aina aatellu, että 7 veljestä ois kuitenkin ihan peruslanka sukkiin. Vinkkejä paremmista sukkalangoista otan siis mielellään vastaan.

Novita nyppyyntyy ja kuluu puhki nopeesti. Oli silloin joskus hyvää, mutta laatu on nykyään mitä sattuu ja kaiken lisäksi se on tosi karkeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan lanka hyvälaatuista.

Tietenkin. Jos rakkaudekka teen toiselle sukat, niin en todellakaan ajatellut käyttää jotain novitan paskalankaa.

Ap

Minulle eivät kyllä kelpaisi muut villasukat kuin Novitan Nallesta tai Seitsemästä veljeksestä tehdyt. Tai toki minä ottaisin muutkin kohteliaasti vastaan ja kiittäisin, mutta ei minulla niille mitään oikeaa käyttöä olisi.

Sehän nyppyynryy ja kuluu puhki järjettömän nopeasti nykypäivänä.

Vierailija
24/27 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä sitten olisi se parempi lanka, joka ei nyppyynny ja kulu puhki niin nopeasti?

Vierailija
25/27 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?

Vierailija
26/27 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko miesten mielipiteitä?

Ap

Ehdottomasti hyvä idea! Kyllä kelpais hyvät villasukat ja toi väri-idea on oikein hyvä :-)

Vierailija
27/27 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko miesten mielipiteitä?

Ap

Varmasti ilahduttaisi, vaikka ei olisikaan ihastunut. Jos mies ei tuollaisesta ilahdu niin on täysi idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän