Mitä peliä pelaat kännykällä?
Olen pelannut candy crush sagaa tasolle 2000+, mutta alkaa jo kyllästyttää. Voisin aloittaa jonkun uuden pelin. Mikä olisi kiva peli, sellainen jonka voi linkittää facebookkiin, ei siis niin että se julkaisee facessa vaan niin että voin tavallaan pelata yhdessä kavereiden kanssa?
T. Keski-ikäinen äiti-ihminen
Kommentit (34)
Pip-peliä. Tajuatko? Pip-peliä! Ehe heh hee! Tämä oli päivän paras!
Joskus harvoin Fallout Shelteriä. Turhauttava turhake, mutta ihan ok ajantappaja.
Angry birds bubble shooter. Itse en ole fbssä, joten menetin edellisen puhelimen myötä tasot. Pääsin liki 4500. Aloitin alusta ja taso huitelee nyt jossain 3400. Siihen vaan ei kyllästy ja ilmaiseksi olen pelannut.
CandyCrushissa olen jossakin tasolla 2600, candy crush soda sagassa 2401 tasolla ja jatkan tästä eteenpäinkin, ovat ihan hauskoja.
En kuitenkaan halua jäädä muihin koukkuun, joten pelaan niitä vain satunnaisesti, esim. normaalia pasianssia, Ball sort puzzlea (eri värisiä palloja putkiloissa ja saman väriset pallot pitää saada yhteen putkiloon), Qblock (hieman tetriksen tapainen), Dropbox (toinen hieman tetriksen tapainen, saa tehdä myös palapelejä), drop the number (numerolaatikoiden kokoamista), Wow (annetuista kirjaimista pitää saada ristikkoon sanoja) jne. Jotakin farmipeliä pelasin myös, taisi olla joku Farm Heroes Super saga (vihannesten liikuttelua ryhmiin jne.). Ei siis mitään kovin kummoisia pelejä, mutta ihan ok, jos ei ole mitään muutakaan viisasta tekemistä.
Minä pelasin tripeziä, alkoi viedä liikaa aikaa, poistin. Nyt roikun täällä. Pitäs vissiin mennä töihin.
Pelaan Fishdom -peliä, siinä on sama 3: n sarja-idea kuin candy chrush mutta Akvaariossa on hauskempaa ja hienompaa. Oon pelannu sitä ehkä 3 vuotta ja oon tasolla 8000+ .
En kehtaa sanoa edes näin anonyyminä. Mutta koukussa olen.
Vierailija kirjoitti:
Duolingoa, jos kieltenopiskeluohjelma lasketaan peliksi. Saksan timanttiliigassa ollaan, puolen vuoden katkeamaton putki.
Jep, minäkin olen opiskellut kieliä pelaamalla.
Nyttemmin olen vain pelannut pasianssia ja se alkaa jo kyllästyttää .
Olen koittanut App Storesta löytää jotain , mutta mikään ei nappaa.
Vinkkejä ?
Games
Shuffle Cats
Paras peli koskaan, mutta kun loppu harmillista.
Jotakin kaipaisin vastaavaa tilalle.
Matopeliä pelaan