Itkisitkö onnesta - jotenkin tavattoman kököt lyriikat
Onkohan nero ihan tarkoituksella tehnyt niin kököt lyriikat? Vai oliko edes nero?
Kommentit (7)
Siinä biisissähän kerrotaan oikein pitkä tarina hieman haasteellisesta parisuhteesta. Sitä ei välttämättä huomaa, jos ei kuuntele koko biisiä ajatuksella. Loistavaa kamaa.
Vastaantulijoiden kaistalla on vittumaista luistella.. helmi. Gösta tavoittaa.
mä luulen, ettei Göstan lyriikat ole kaikkein yksinkertaisimmille kanssakulkijoille tarkoitettukaan..
Hieno sanoittaja ja mahtava tyyli laulaa rauhallisella melodisella äänellä vähän rujompiakin juttuja.
Gösta osas tehdä hyviä biisejä. Nää nykyrääkymiset toistaa yhtä tai kahta lausetta, joista ei saa mitään selvää kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Loistavat lyriikat tuossakin kappaleessa. Göstalla oli sana hallussa. En neroudesta tiedä, mutta aivan uskomaton oli siinä mitä teki.
No ei todellakaan ole. Ehkä jonkun matalaluokkaisen henkilön mielenmaisemissa.
Vierailija kirjoitti:
mä luulen, ettei Göstan lyriikat ole kaikkein yksinkertaisimmille kanssakulkijoille tarkoitettukaan..
Hieno sanoittaja ja mahtava tyyli laulaa rauhallisella melodisella äänellä vähän rujompiakin juttuja.
Nimenomaan heille ne on.
Loistavat lyriikat tuossakin kappaleessa. Göstalla oli sana hallussa. En neroudesta tiedä, mutta aivan uskomaton oli siinä mitä teki.