Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkisitkö onnesta - jotenkin tavattoman kököt lyriikat

sävelradisti
07.08.2018 |

Onkohan nero ihan tarkoituksella tehnyt niin kököt lyriikat? Vai oliko edes nero?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavat lyriikat  tuossakin kappaleessa. Göstalla oli sana hallussa. En neroudesta tiedä, mutta aivan uskomaton oli siinä mitä teki.

Vierailija
2/7 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä biisissähän kerrotaan oikein pitkä tarina hieman haasteellisesta parisuhteesta. Sitä ei välttämättä huomaa, jos ei kuuntele koko biisiä ajatuksella. Loistavaa kamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaantulijoiden kaistalla on vittumaista luistella.. helmi. Gösta tavoittaa.

Vierailija
4/7 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen, ettei Göstan lyriikat ole kaikkein yksinkertaisimmille kanssakulkijoille tarkoitettukaan..

Hieno sanoittaja ja mahtava tyyli laulaa rauhallisella melodisella äänellä vähän rujompiakin juttuja.

Vierailija
5/7 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gösta osas tehdä hyviä biisejä. Nää nykyrääkymiset toistaa yhtä tai kahta lausetta, joista ei saa mitään selvää kuitenkaan.

Vierailija
6/7 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistavat lyriikat  tuossakin kappaleessa. Göstalla oli sana hallussa. En neroudesta tiedä, mutta aivan uskomaton oli siinä mitä teki.

No ei todellakaan ole. Ehkä jonkun matalaluokkaisen henkilön mielenmaisemissa.

Vierailija
7/7 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä luulen, ettei Göstan lyriikat ole kaikkein yksinkertaisimmille kanssakulkijoille tarkoitettukaan..

Hieno sanoittaja ja mahtava tyyli laulaa rauhallisella melodisella äänellä vähän rujompiakin juttuja.

Nimenomaan heille ne on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi