Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12228)
Atefeh Sebdanin Oman onneni nojassa.
Nuoren iranilaisnaisen selviytymistarina. Hyvä tajuta miten etuoikeutettua elämää itse elääkään.
Vierailija kirjoitti:
Anne Boothin Pieniä ihmeitä.
Pienen luostarin elämästä taloudellisessa ahdingossa.
Oli mukava hyvän mielen kirja.
Al-astalonsalissa, Volter Kilpi. Pitkiä ja yksityiskohtaisia virkkeitä. Minulle riittää noin 25 minuuttia.
yt.
miesoletetuin
Toinen äijä on kirjailija Mikael Niemi : Mikael Niemi on lahja rakkaudelle ja totuudelle, demokratialle ja oikeudenmukaisuudelle, suvaitsevaisuudelle ja kosmiselle ymmärrykselle.
Aivan mahtava. Haluan muuttaa svenskiin johonkin pohjoiseen kuten Sundsvalliin tai Upsalaan, Luuleoon... Meänkieli on upeeta - elämän makuista
Realistinen, silti hullutteleva, niin kuin elämä on ! Ja ne ruotsalaiset tytöt ...
Kimmo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suopeus
Minulla on kesken Kekkonen, kirjoitus Urhosta ihmisenä. Täytyy sanoa, että siinä oli päällikkö, äijä, mies...rakastettu mies
Kutkuttavia kertomuksia ( Maarit Tyrkkö, Presidentti ja toimittaja ),
kirpputorilta 3 metriä 10 senttiä
Toinen äijä on Mikael Niemi , hän on lahja rakkaudelle ja totuudelle, demokratialle ja oikeudenmukaisuudelle, suvaitsevaisuudelle ja kosmiselle ymmärrykselle.
Aivan mahtava. Haluan muuttaa svenskiin johonkin pohjoiseen kuten Sundsvalliin tai Upsalaan, Luuleoon... Meänkieli on upeeta - elämän makuista
Realistinen, silti hullutteleva, niin kuin elämä on ! Kimmo
Huh, olipa lukuelämys tuo Kennedyn Rikkomuksia mulle! Nyt täytyy tehdä hetki jotain ihan muuta ja pohtia sitten, mihin kirjaan pystyy tarttumaan sen jälkeen. Kunhan jossain vaiheessa tulee aleen, niin ostan myös omaan hyllyyn.
Smithin ja Doen What Men Don't Want Women To Know
Harkitsetko eroa mieslapsesta? Epäiletkö miehesi pettävän? Lue tämä kirja!
https://www.scribd.com/document/789907319/What-Men-don-t-Want-Women-to-…
Robin Hobbin Taikuuden laiva. Melkein luettu jo. Ei yhtä hyvä kun Näkijän Taru -trilogia, mutta hyvin mukaansa tempaava silti.
Nita Prose: Hotellivieras. Kohta puolivälissä, ei oikein ole vakuuttanut ja innostanut.
Anne B. Ragde: Satunnaista seuraa. En ollut ajatellutkaan, että Berliininpoppelit-sarjan kirjoittajalla olisi muitakin kirjoja suomennettu, mutta näköjään ainakin tämä. Osui kirjastoreissulla silmään ja tämä onkin sitten erilaista kuin tuo sarja: aika räävitöntä sinkkunaisen menoa. Sitten (takakannenkin mukaan) naikkonen törmää kiinnostavaan koiranulkoiluttajaan ja tyyli vähän muuttuu. Jotain ihan kiinnostavia oivalluksia kyllä tässä mutta onpa kaukana meikäläisen elämästä tämäkin :D Nopsaan luettava kirja, saan varmaan parissa päivässä lukaistua.
Jumalan synty: Isän ja Pojan kätketty historia. Todella mielenkiintoinen, suorastaan koukuttava.
Vierailija kirjoitti:
Robin Hobbin Taikuuden laiva. Melkein luettu jo. Ei yhtä hyvä kun Näkijän Taru -trilogia, mutta hyvin mukaansa tempaava silti.
Varmaan niille, jotka jaksaa lukea eeppistä fantasiaa. Itse en päässyt Robin Hobbeissa alkua pidemmälle.
Jake Brannigan: Truth Seeker (Divine Progression 4)
LitRPG-kirjasarjan neljännessä osassa päähenkilö, entinen kaupunginvartija ja nyt aloitteleva totuudenetsijä eli rikostutkija, mm. tutkii menestyneen kalakauppiaan veristä murhaa. Kirjan maailmassa sellaista ei pitäisi ylipäätään pystyä tekemään, koska jumalat estävät tahallisen väkivallan ilman suostumusta. Lisäksi kuolleet voi herättää 12 tunnin kuluessa, joten uhri on palautettu elävien kirjoihin. Hän ei kuitenkaan muista kenenkään käyneen kimppuunsa. Mitä jumalten lain porsaanreikää käyttäen hänet siis murhattiin - ja miksi, kun tekijä varmasti saattoi odottaa henkiinherättämisen onnistuvan?
Han Kang-Älä jätä hyvästejä
Aku Ankka: Sammon salaisuus ja muita Don Rosan parhaita.
Cyclostratigraphy and the Milankovitch Theory
Walther Schwarzacher
Huomenna, huomenna, huomenna
Alberto Moravia: Matka Roomaan
Vahvoja tunteita ja erotiikkaa. Omituinen kirja.