Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12212)
JP Koskisen Murhan vuosi sarjan uutuus, Syyskuun surmanloukku
Montakin. Yksi on Fysiologia ja anatomia.
Leon Uris: Kolmiyhteys. Hyvää läppää Irlannin historiasta. Jotenkin aina samaistunut Irkkuihin. Syödään perunaa, naurista, dokataam,nälkävuodet, sortovalta, pelimannetouhuja,kansanperinne, kaiken maailman maahisia ja tonttuja. Luin tämän joskus 12-v . ekan kerran - alkoi historia maittamaan. Harmi, että junnut eivät lue nykyään.
Juuri luin
Antti Tuomainen: Tapahtuu huomenna
Sain sen ilmaiseksi muiden kirjaostosten yhteydessä. Kannessa mainittiin kirjailijan suuresta suosiosta, mutta minä en ollut hänestä kuullutkaan. Näppärä pienoisromaani, joka sopii tuollaiseksi ilmaislahjaksi, mutta kirjallisesti merkityksetön juttu.
M. Palin: Trauman parantama <3
Jukka Tarkan Jättiläisen jalanjäljet - alaviitteitä suomettumisen historiaan. Tänä vuonna julkaistu
Vaikuttaa hyvältä, paljon minulle uutta tietoa. Yleissivistävä.
Marko Hautala: Musta kieli. Joku kaipaili aidosti pelottavia kirjoja, omasta puolestani voisin suositella Hautalaa. Osaa luoda todella kylmääviä ja jotenkin eristäytyneitä tunnelmia vaikka kirjoissa ei mitään zombeja ja hirviöitä vilistäkään. Kirjojen henkilöt vaikuttavat olevan aina todella yksin silloinkin kun ovat muiden seurassa. En vielä osaa sanoa nouseeko tämä suosikiksi, mutta ei varmasti poikkea paljon muusta tuotannosta.
Juuri luin
Pasi Ilmari Jääskeläinen: Kuurupiilon anatomia. Kiinnostava, mutta vähän liian pitkä ja hukkasi hyviä elementtejään matkan varrella.
Kesken
Jari Järvelä: Rakastan Eva Braunia. Nykypäivässä elävä henkilö on hauska ja mielenkiintoinen, mutta samaa ei voi sanoa nimihenkilöstä.
Jane Harper: Kuiva kausi.
Aaron Falk-sarjan aloituskirja.
Frendien Chandler Bingiä näytelleen Matthew Perryn omaelämäkerta, jossa hän kertoo alkoholi-, lääke- ja huumeriippuvuudestaan. Todella järkyttävä kirja!
Aloitin juuri Ulla-Lena Lundbergin Leo:n. Toistaiseksi ei mitään järisyttävää, mutta hyvää kuvausta menneistä ajoista. Toivon että vielä imaisisi kunnolla mukaansa.
Ann Cleevesin Synkin ilta.
Vera Stanhope- dekkari.
Olen nähnyt telkkarista joten tuntuu tutulta.
Odottelen uusinta Galbraithia suomennettuna. Enää muutama viikko.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, onko tulossa uusi!?
Pitääpä seurata milloin tulee ja ostaa entisten seuraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, onko tulossa uusi!?
Pitääpä seurata milloin tulee ja ostaa entisten seuraksi.
N. Kuukauden päästä, jos olen oikein ymmärtänyt.
Juha Hernesniemen Aivokirurgin muistelmat
Veikkauskratia - kuinka Suomesta tuli riippuvainen peliriippuvaisista, Senja Larsen
Lea Ypin Vapaa- kuinka kasvoin aikuiseksi maailman luhistuessa.
Mielenkiintoiset muistelmat Albaniasta ja varttumisesta suljetussa diktatuurissa.