Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12228)
Ester Erhomaan Suntion tyttö ja poika.
Vanha kirja, viehättävää tekstiä. Ollut hyllyssäni vuosikausia, luen silloin tällöin uudestaan.
Ei mikhän. Viimeksi luin Kiira Korven runokirjan. Se olikin nopeasti lukaistu. 2/5
Laurie Leen Niin minä lähdin maailmalle keskikesän aamuna.
Runollisen kaunis ja haikea kirja nuoren miehen vaellusvuosista.
Häneltä myös lapsuusmuistelmia kirjassa Siideriä Rosien kanssa.
Suosittelen!
Miranda Cowley-Hellerin Paperipalatsi.
Ei ihme että on kehuttu romaani!
Buddhalaisuus 8 osassa, kirjoitettu muistaaksseni 70-luvulla
Nesetril & de Mendez: Sparsity - Graphs, Stuctures, and Algorithms
Luen juuri kirjaa punaiset seireenit ukrainalais suvun tarina mielenkiintoinen ja ajankohtainene
Ari Puheloinen: Sotilas ja työmies
Leena Hietasen Antifasistin päiväkirja, suosittelen!
John Ajvide Lindqvistin uusin kirja Ystävällisyys, tykkään kovasti :)
Lauren Asher: Terms and conditions
Olen lukenut kaksi john ajvide lindqvistin kirjaa olivat hyviä entäs tämä uusin oliko hyvä?
Menna kirjoitti:
Olen lukenut kaksi john ajvide lindqvistin kirjaa olivat hyviä entäs tämä uusin oliko hyvä?
Luen kirjaa parhaillaan, on hyvä kyllä, vielä olisi onneksi parisataa sivua jäljellä :)
Garpin maailma, Lady Chatterleyn rakastaja, Babel, Muukalaisia junassa. Luen yleensä montaa kerralla vaihdellen fiiliksen mukaan
Lady chatterleyn rakastajan olen lukenut oli mielenkiintoinen
Karin Slaughterin Hyvä tytär.
Ei malta lopettaa lukemista.
Joni Skiftesvik: Luotsin tarina.
Viimiset sivut menossa. Kirjan eka osa/luku hädin tuskin jaksoi lukea, kakkos- ja kolmososa kiinnostavampia.
Satu Rämö: Rosa & Björk. Yllättävän hyvä tämä toinen osa. Ensimmäinen oli mielestäni paljon kehnompi. Tämä tekee mieli lukea kerralla.
Tarto kirjoitti:
Ari Puheloinen: Sotilas ja työmies
Minulla myös. Puheloinen on kyllä sivistynyt, analyyttinen ja hyvällä tavalla päämäärätietoinen ihminen. Arvostan. 👍
Seppo Jokisen Sen maksaa minkä tilaa.
Uusin komisario Koskinen- kirja, ihan hyvä.