Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12260)
Nostradamuksen ennustuksia lueskelen ajan kuluksi ja tälläinen ennustus nousi esille.
[In] The year when Saturn and Mars are equally close to the sun,
the air very dry, a long-tailed meteor:
through secret fires a large area [shall be] burnt up by the heat.
Little rain, hot wind, wars, raids.
Huhtikuun 4. 2022 Mars on hyvin lähellä Saturnusta, mikä tarkoittaa sitä että molemmat planeetat ovat yhtä lähellä Aurinkoa.
Tällä hetkellä ahmin pokkariversiona Kari Hotakaisen Ihmisen osaa. Lemppareitani 💖
Sain just luettua Alex Michaelides: Neidot. Oli pettymys kun tykkäsin ton ekasta kirjasta.
Jessuca Knollin Onnentyttö.
Ensin tuntui etten jaksa lukea mutta sitten juoni veti mukaansa.
Helena Lapinniemen NUORALLATANSSIVA KREIVITÄR
helena lapinniemi
Minette Walters, Ruutitynnyri
Lemaitre: Kyykäärme
Vaarla: Westend
Belton: Putinin sisäpiirissä
Minulla on lukemattomia kirjoja kesken.
Sinuhe egyptiläinen. Oli tällainen aukko sivistyksessä, niin päätin nyt lukea. Toisaalta ihan mielenkiintoinen, mutta unikin tulee nopeasti.
Edellinen lukemani kirja oli Elly Griffithsin Brighton-sarjan The Midnight Hour, joka oli parempi kuin Ruth Galloway -sarjan uusin, vaikkakin kirjassa Beatlesin All You Need Is Lovea hyräiltiinkin syksyllä 1965, eli vajaat kaksi vuotta ennen biisin kirjoittamista. 😄 No, mitäs pienistä kun ei pienetkään meistä.
Nyt menossa on - kuinka sopivaa - Paul McCartneyn The Lyrics. Kahden kirjan pahvikoteloon puetussa teoksessa on näköä ja kokoa sellaisen 6-7 kilon verran ainakin. Onneksi oli tiedossa tuo teoksen paino ja osasin varautua kirjastoreissuun kunnon kassilla, tavanomaiseen ostoskassiini se ei olisi mahtunut. The Lyricsin sisältämät biisit ovat minulle enimmäkseen kaikki tuttuja, joten tarinat niiden takana ovat kiinnostavaa luettavaa.
Stephen Kingin Naisen raivo. Todella koukuttava kirja. 🙂
Mika Waltarin historialliset tiiliskivet menossa. Turms Kuolematon työn alla.
Andrew Hodges: Alan Turing - arvoitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillas Holmberg: Halle helle.
Saamelaisen Holmbergin esikoisromaani saamelaisuudesta Etelä-Suomesta Utsjoelle muuttaneen päähenkilön silmin katsottuna. Vaikuttaa todella mielenkiintoiselta ja sopii juuri tällaiselle kuin minä, joka ei juuri mitään saamelaisuudesta tiedä, mutta haluaa tietää.Siis Halla helle, ei halle helle.
Sain nyt luettua tämän ja oli kyllä todella hyvä ja mielenkiintoinen kirja. Suosittelen.
Aku Ankan taskukirja. Lisäksi mulla on yöpöydällä valmiudessa 3 pokkaria, mutta en ole vielä päättänyt minkä niistä lukisin ekana.
Aimy Suiter Clarke: Uhri 11. Saas nähdä pystynkö lukemaan, vaikuttaa niin jännittävältä. Minulla tulee todella herkästi uniin kirjat, varsinkin jos luen juuri ennen nukkumaanmenoa.
Jussi Valtosen He eivät tiedä mitä tekevät äänikirjana.