Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12265)
Ida Turpeinen ELOLLISET. Hyvin kirjoitettu ja mielenkiintoinen aihepiiri. Merilehmä tapettiin löytämisensä jälkeen vajaassa 30 vuodessa sukupuuttoon. Historiaa ja löytöretkiä ainakin kirjan alkuosassa, jossa nyt olen.
Olen lukenut nyt David Wilkerson, ennustukset toteutuvat. Tämä on uusi painos kun tässä on mukana myös WTC tornit. Alkuperäinen kirja on kirjoitettu 1973. Siinä kerrotaan miten evankeliumi menee Itä-Saksasta Länsi- Saksaan ja Suomesta Neuvostoliittoon. 1990- luvulla lähetettiin Neuvostoliittoon Raamattuja, koska niitä pyydettiin ja toivottiin. Postissa vain paketti ja vastaanottajan kuittaus tuli myöhemmin. Muutama vuosi sitten kerrottiin miten Moskovan lähellä puskutraktori ajoi kirkon kasaan. Uskovat taivasalle.
Arttu Tuominen: Lavastaja. Delta-jännärisarjan vika osa. Aloitin eilen ja luen varmaan tänään loppuun, muuttui niin jännäksi.
Iida Aho: Kesän tango. Semmoista viihdettä. Kuvaa 70-luvun Suomea, aikaa jolloin lähdettiin Ruotsiin sankoin joukoin mutta josta myös palattiin takaisin. Mukavasti heitelty sinne tänne itselle tuolta ajalta tuttuja tuotemerkkejä.
No niin, sain tuon Arttu Tuomisen Lavastajan loppuun ja täytyy sanoa, että nyt kyllä lähti lapasesta hänellä. Groteski on sana, joka tulee mieleen. Jos ois ollut hänen eka kirjansa niin tää ois ollut mun osalta varmaan tässä. Mutta sarjan päätösosa niin annan anteeksi ja luen tulevatkin kirjat.
Mikko-Pekka Heikkinen: Poromafia 2
Max Hastings: DAS REICH - The March of the 2nd SS Panzer Division through France, June 1944; Pan Military Classics, 2009
Eppu Nuotion Pitkäsoitto.
Jatkoa Raakel Oksa- sarjaan.
Nina Wähä: Perintö. Suurperheen tapahtumia 80-luvun Tornionjokilaaksossa. Hyvältä vaikuttaa.
Sain juuri loppuun Siiri Enoranta: Kesämyrsky. Suosittelen lämpimästi. Jännittävä, hienosti rakennettu, erittäin kaunis kielenkäyttö. Tätä kirjailijaa alan seuraamaan.
Vierastila (Liukkonen, Miki)
Pierre Clostermann: Flames in the Sky
Colleen Hooverin Muistoja hänestä.
Kirja menetyksestä ja toivosta, surusta ja anteeksiannosta.
Chris Stein - Under A Rock
Blondie-miehen muisteluja. Löytyi musiikkikirjaston uutushyllystä.
Erin Kimmerle: We carry their bones.
Forensinen antropologi tutkii väärinkäytöksistä tunnetun poikakoulun hautausmaata. Mitä luut kertovat? Jos True crime yms kiinnostaa.
Piia Leino: Yliaika
Dystopia vuodesta 2050, jolloin yli 75-vuotiaat eliminoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Piia Leino: Yliaika
Dystopia vuodesta 2050, jolloin yli 75-vuotiaat eliminoidaan.
Parasta tähän mennessä on ollut kuvaukset kuinka päähenkilö itse on ollut tekemässä poliittisia päätöksiä ja vaikuttanut lainsäädäntöön, jonka mukaan hänen itsensä on aika kuolla.
Nykyisen hallituksen pitäisi ottaa tämä iltalukemiseksi.
Lasketaanko mangat kirjoiksi? Go-Toubun no Hanayome. M28