Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?

Vierailija
07.08.2018 |

Mulla on Tolstoin Sota ja rauha.

Kommentit (12272)

Vierailija
9721/12272 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lennä, uneksi.

Voimaannuitko?

Vierailija
9722/12272 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, minulla ei ole aikaa lukea kirjoja. Joskus kuuntelen äänikirjoja, mutta tuskin tulen lukemalla lukemaan yhtään kirjaa, koska aikani on tärkeämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9723/12272 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martin Heidegger, Oleminen ja aika - suosittelen.

Vierailija
9724/12272 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiona Bartonin Leski.

Psykologinen trilleri.

Vierailija
9725/12272 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu Rämön Hildur.

Vierailija
9726/12272 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gerd Nyquistin Haudan hiljaisuus.

Vanhaa SAPO- sarjaa, perinteinen rikosromaani.

Vierailija
9727/12272 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panu Rajala:  Päin elämää.

Kirja jossa on sivuja n 700. Historiaa koko elämänkaarestaan ja kerronta alkoi vanhemmistaan. Olen lukenut hänen kaikki kirjansa ja tykästynyt tyyliinsä kirjoittaa. Jouhevaa, sujuvaa kerrontaa ja ihailen muistiaan, koska ihmisten nimiä ollut valtavasti tähän saakka ja olen lukenut n kolmanneksen.                ( muuten olen lukutoukka ja lukenut tuhansittain kirjoja ) 

Vierailija
9728/12272 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämeriyksikkö, kirj. Teemu Kaskinen ja Heikki Heiskanen. Tämä on se tv-sarja Pysäyttäkää Nyqvist. Poliittinen satiiri. Mahtavia oivalluksia. 

Vierailija
9729/12272 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirja jossa on sivuja n 700. Historiaa koko elämänkaarestaan ja kerronta alkoi vanhemmistaan. Olen lukenut hänen kaikki kirjansa ja tykästynyt tyyliinsä kirjoittaa. Jouhevaa, sujuvaa kerrontaa ja ihailen muistiaan, koska ihmisten nimiä ollut valtavasti tähän saakka ja olen lukenut n kolmanneksen.                ( muuten olen lukutoukka ja lukenut tuhansittain kirjoja ) 

t. Panu

Vierailija
9730/12272 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Panu

Kuka viitsii tehdä tuollaista? Väärentää ? Avaan tätä, koska osa ei usko ilmeisesti. Olen 77v  oppinut nainen ja todella lukenut kirjoja paljon. Vuodessa vähintään 100, joskus enemmänkin joten siitä voi laskea elämän aikana luetut. Kansakoulussa luin kaikki kirjat mitä siihen aikaan oli pienessä kyläkoulun kirjastossa. Tykkään lukea eniten "dekkarityyppisiä", joissa on kaikkea, en ole koskaan lukenut ns " hömppää ", tai jos olen sellaiseen erehtynyt huomaan pian ja jätän lukematta. Luen hyviä elämäkertoja myös. Finlandia ehdokkaat luen tietenkin. Lukeminen kannattaa aina, sanoi Jörn Donner.

Vierailija
9731/12272 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Panu

Kuka viitsii tehdä tuollaista? Väärentää ? Avaan tätä, koska osa ei usko ilmeisesti. Olen 77v  oppinut nainen ja todella lukenut kirjoja paljon. Vuodessa vähintään 100, joskus enemmänkin joten siitä voi laskea elämän aikana luetut. Kansakoulussa luin kaikki kirjat mitä siihen aikaan oli pienessä kyläkoulun kirjastossa. Tyk

Mitä tarkoitat kysymykselläsi "Kuka viitsii tehdä tuollaista? Väärentää?" Mitä väärennetty? Se väitekö että muut tulevat paljon enemmän kuin sinä? Sata vuodessa on ihan "taskurahoja".

Vierailija
9732/12272 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Claire Powellin Yhdessä pöydässä.

Terävää kuvausta perheestä.

Vierailija
9733/12272 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Claire Powellin Yhdessä pöydässä.

Terävää kuvausta

perheestä.

Onpa hyvä kirja!

Vierailija
9734/12272 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JP Koskisen Hukkuva maa.

Vierailija
9735/12272 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veera Ikonen: Pimeässä syttyy majakka.

Vierailija
9736/12272 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucinda Rileyn Valo ikkunassa.

Perhesalaisuuksia, kahden aikatason ja suvun tarina.

Vierailija
9737/12272 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kähkösen Finlandia-kirjasta ei nyt saa sanoa: keisarilla ei ole vaatteita. Koukeroinen kieli, sekava tyyli, eikä ole fiktiota. Jauhaa samoja sisällissota traumoja ja Kuopiota.

Pelkistetympi moderni kirja äidistä olisi toiminut.

Kahlasin. Muita Kähkösiä en ole saanut alkua pitemmälle.

Luin kirjasta parin sivun näytteen. Tai aloitin, sivukin riitti huomaamaan, ettei ole minun kirjani. Liian monimutkaista ja uuvuttavaa tekstiä. Teeskentelyä.

Vierailija
9738/12272 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna Lindgrenin Sävelsinkö.

Luulin että kirja käsittelee musiikkimaailmaa ja tavallaan käsitteleekin, mutta se muuttui niin raadolliseksi kuvaukseksi vanhustenhoidosta, että oli pakko jättää kesken. 

Vierailija
9739/12272 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jules Vernen klassikko Salaperäinen saari.

En ole koskaan lukenut, ja on ollut vähän väkisin kahlaamista koska kieli on vanhahtavaa, ja pitkän aikaa oli vain yksitoikkoista kuvausta yhdyskunnan perustamisesta saarelle. Mutta nyt loppupuolella tuli mielenkiintoinen käänne! Hyvä että kahlasin.

Vierailija
9740/12272 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugo Valentin: Legenda juutalaisten maailmanherruudesta. Gummerus 1937.

Miielenkiintoinen ja ajankohtainen kirja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi