Mies halusi ottaa kuvan pimpistäni
Kommentit (31)
Toivottavasti tää on sun viimeinen provo.
On se normaalia, mutta mieti, jos laittaa sen johonkin jakeluun. En suosittele kuvaamista.
Vierailija kirjoitti:
On se normaalia, mutta mieti, jos laittaa sen johonkin jakeluun. En suosittele kuvaamista.
Jos ei kasvot näy, niin mitä väliä, vaikka netissä olisikin?
On normaalia. Varovasti sitten, tuosta se alkaa. Kohta huomaan olevasi mustavalkoisissa taidekuvissa.
Mua ei ehitä kuvailee ku jo painetaa sisään
Onko lapsia? Jos on vähintään kolme, niin se on jo vittu eikä pimppi. Tiedän, ennen puhuttiin viidestä, mutta se johtui alkusointujen sopivuudesta. Perheiden pienentyessä on kriteerejä tiukennettu kolmeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Netistähän ei anonyymeja p+lluja jo valmiiksi löydy.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Varovasti sitten, tuosta se alkaa. Kohta huomaan olevasi mustavalkoisissa taidekuvissa.
Ja sitten p0rnhubissa.
Tuuliis kirjoitti:
Mua ei ehitä kuvailee ku jo painetaa sisään
Sattuuko kun se kamera painetaan sisään?
Otin valokuvan perforoituneesta duedenaaliulcuksestani ja lähetin sen miesystävälleni, tee sinäkin samoin.
Oon mäki ottanu miehestäni kuvia, yleensä oon hidas syttymään, joten katselen sitä kuvaa paria tuntia ennen aktia....
voi tehdä nyt profiilin nakusuomi-sivustolle. Siis pariprofiilin, kuvaa muutamat kullikuvat ja saa uskottavan pariprofiilin, kun on se yksi pimpsakuvakin mukana.
Mieheni otti lähikuvan anuksestani.
Vierailija kirjoitti:
Kai olit pyyhkinyt ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olit pyyhkinyt ensin?
En tietenkään. Kuvassa näkyy kaikki ryppyreunoilla.
Vierailija kirjoitti:
Minun kans. Tosin kuva esittää hyvin peräpukamani.
Mutta aika vekkuli tuo mies on <3
Vierailija kirjoitti:
Onko normaalia?
On, meillä nyt puhelimen taustakuvana ja läppärin näytönsäästäjänä.
Oli tosi kätevä, kun piti käydä gynekologilla kutinan takia, pystyin näyttämään kuvan gynelle, että "tältä se yleensä näyttää" nyt kun ei ole varma, onko joku tulehdus siellä alapäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimellä varustettu Jasmine Pocahontas Niemisen pimppi, ei mitään väliä. Siinä selität, ettei mun pimppi ole, vai? Sitten tuleekin jo kokovartalokuvia. Napa ja luomi yhtäläiset. Eiköhän nämä järkyttävät tapaukset ole jo nähty. Ja tuo Jasmine-nimi oli keksitty.
On. Voi ihailla rankan päivän aikana ja näytellä kavereille