Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Humanististen tieteiden kandidaatti tai filosofian maisteri!
01.05.2006 |
Kumpi kannattavampaa opiskella? Ja millaista on opiskelu esim. siihen kandidaattiin???
Kommentit (2)
Kandi on välitutkinto matkalla maisteriksi.
Terveisin,
yks HuK
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kandin tutkinto on välitutkinto, opinnot kestää n. 3 vuotta. Yleensä pitää olla perus- ja aineopinnot ja seminaari ja sitten tiedekunnan yhteiset opinnot ja joko kaks sivuainetta suppeampana tai yksi laajempana. Maisteriksi opiskelee vielä sitten kaksi vuotta ja pitää tehdä syventävät opinnot ja gradu...