Vinkkejä mistä ostaa laadukkaita ja mukavia vaatteita kotikäyttöön?
Olen käyttänyt kulahtaneita vanhoja t-paitoja tms., mutta olisi kiva panostaa vähän siistimpiin oloasuihin, mukavuudesta tinkimättä.
Kommentit (8)
Jos löydät Marimekkoa Made in Finland -aikakaudelta niin ne ovat mielestäni laadukkaita ja miellyttäviä yllä.
Muuten ostaisin Nansoa.
Nanson vaatteet on kyllä laadukkaita, värit ei haalistu ja säilyttää muotonsa jatkuvissakin pesuissa. Mielestäni vaan sieltä harvoin löytää omaa silmääni miellyttäviä printtejä, varsin tätimäisiä ovat.
Marimekon raitavaatteista tykkään, mutta näiden laatu ei ketjuliikkeitten vaatteita parempi kyllä nykyään ole. Henkkamaukka, Lindex yms yhtä kestävää.
Nansonkin pesee laadussa mennen tullen Nosh, ja nämä myös tosi kivan näköisiä omasta mielestäni. Mukavuudenhaluiselle juuri sopivia. Tosi laadukasta trikoota.
Kovassa käytössä samoihin aikoihin yli vuosi sitten ostettu Marimekon ja Noshin tunika. Nosh yhä todella hyväkuntoinen, Marimekko haalistunut ja nukkainen.
Lidlistä kyllä saa yllättävän hyvän laatusia hintaansa nähden. Kunhan siis ostaa vain niiden puuvillavaatteita, keinokuidut on yhtä kamalia mistä tahansa ostettuna.
Itse löysin r-collectionilta (https://www.r-collection.fi/category/33/etusivu?gclid=EAIaIQobChMIg-6Uu…) - Marimekolla on viime vuosina ollut erinomaisen huono valikoima meille miehille.
Shortsit kannattaa ommella itse, väljä tunika karmashopista.
liiteri...