Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaa että mies jättää jos kerron kokemattomuudestani

Vierailija
07.08.2018 |

Olen 21-vuotias nuori nainen ja mies on 13 vuotta minua vanhempi. Suhteemme on vasta alussa emmekä ole vielä harrastaneet seksiä. Viihdyn miehen seurassa todella hyvin ja tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan. Kemiat kohtaavat hyvin ja juttua riittää.

Ongelma on se, että olen neitsyt. En ole koskaan harrastanut mitään yhden illan juttuja enkä muutenkaan ole halunnut harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Haluan harrastaa seksiä vain vakituisessa parisuhteessa ja että vierelläni on ihminen johon voin luottaa. Mies on ensimmäinen, jonka kanssa tuntuu siltä.

Nyt olen kuitenkin alkanut murehtimaan, että mitä jos mies pitää kokemattomuuttani huonona asiana eikä haluakaan minua. Aiemmat kokemukseni miehistä eivät ole olleet kovin hyviä ja siksi pelkään tämänkin päättyvän sydänsuruihin.

Miten saisin kerättyä rohkeutta ja otettua asian puheeksi hänen kanssaan? Vaikenemisesta ja pitkittämisestä seuraa kuitenkin vain enemmän kärsimystä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että mies on tosissaan kanssasi? Voi tyttörukka. Et ole muuta kuin seksiä ja hauskanpitoa.

Vierailija
2/12 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis avaa ketjun ja vastailee itselleen😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että mies on tosissaan kanssasi? Voi tyttörukka. Et ole muuta kuin seksiä ja hauskanpitoa.

Katkera lutkamarssijakin näemmä löysi paikalle.

Vierailija
4/12 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko taas? Tämä tällainen juttu märehdittiin vähän aikaa sitten.

Vierailija
5/12 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on tosissaan kanssasi, niin ei tuon pitäisi haitata.

Vierailija
6/12 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 34v mies voi olla tosissaan 21v tytön kanssa.

Vierailija
7/12 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on niin mukava ja ymmärtäväinen kuin viestistäsi päättelen, tuskin sulla on mitään pelättävää. Itse ainakin olisin onnesta soikeana, jos olisi tyttöystävä joka paljastuisi ajattelevan noin. Itsekkään en muutoin kuin parisuhteessa harrasta seksiä. Jos vähäisempi kokemukseni ei jollekkin riitä se, ei ole vikani.

Ainoa riski on, että jostain syystä olisi näitä ihmisiä jotka " eivät halua ryhtyä opettajaksi", vaikka jokaisen eri kumppanin kanssa varmasti tarvitsee oppia jotakin, mutta he tuskin olisivat kovin hyviä rakastajia sängyssä tai sen ulkopuolella pidemmässä juoksussa. Niin et menetä mitään, jos niin käy, vaikka jättäminen sattuukin.

M30

Vierailija
8/12 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 34v mies voi olla tosissaan 21v tytön kanssa.

Tottakai voi!

Vierailija
9/12 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies täysi ääliö jos tuon takia jättää.

Vierailija
10/12 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...

Vierailija
11/12 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/12 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä sama vinkuna ollut täällä viikko, pari sitten? Jos oli niin surullinen provo, jos ei niin surullinen provo siltikin.