Espoon kaupunki- huonoimmista huonoin työnantaja!!
Espoon kaupunki tekee sosiaalialan työntekijöille mm. tällaista: palkkoja yritetään pitää alhaimpina mahdollisina, työntekijöitä ketjutetaan sijaisuuksissa, työntekijöitä ei arvosteta lainkaan vaan päällikkötasolta on tullut ohjeeksi, että " tuossa on ovi, kenelle x asia ei kelpaa". Lastentarhaopettajille on sovittu "herrasmiessopimus" ettei palkkoja nosteta. Espoossa veronmaksajia riittää, ja kovatuloisia vielä. Eivätkö sosiaali-ja terveyspuolen palveluja käyttävät ansaitse saada hyvää palvelua? Eikä niin, että sosiaalityössä esim. lastensuojelussa vaihtuu koko ajan työntekijät ja työntekijät on ihan loppuunpalamispisteeseen asti ajettuja? Älkää hakeutuko Espoon kaupungin töihin!!!
Kommentit (13)
Jep, hain kerran Espoon kasvatuksen ja opetuksen hallintoon harjoitteluun kun opiskelin yliopistossa, ja palkka olisi ollut 600 € / kk, Ja "harjoittelu" olisi ollut täysammattilaisen hommaa.
Sama juttu muissakin kaupungeissa.
Vantaalla sosiaalityöntekijät saa sitoutumisrahaa, että työntekijöiden vaihtuvuus ei olisi niin suurta. Espoossa sosiaalialan johto kannustaa siihen, että työntekijät vaihtuu ja työpaikat on kuin pyöröovia, joissa ihmisiä vain tulee ja menee. Espoossa työntekijöihin sitouduta lainkaan. Miksi työntekijätkään sitoutuisivat työnantajaan jos heitä ei lainkaan arvosteta?
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minun kokomuksen mukaan ei ole kaikissa sama. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minun kokomuksen mukaan ei ole kaikissa sama. Ap
Minun vihervasemmistolaisuuden mukaan kyllä todellakin on kaikissa sama.
Minulla on ollut myös todella hyviä työnantajia, jotka tietää että työntekijöitä kohtelemalla hyvin ja reilusti myös työntekijät tekee työnsä hyvin. Loogista?
Nostetaanpa tätä vanhaa ketjua. Erityisesti kokemuksia hallinnon puolelta kaipaisin..
No tämäpä kiva, PITÄKÖÖN TUNKKINSA. Mä en tollaseen paskaan lähde. Nyt kun vielä voi hakeutua muualle.
Turun kaupunki pyörittää pelkkiä palkkatukilaisia ja vakkarit luulee olevansa niitä parempia. Alkavat neuvomaan miten töitä löytyy ym. ja sanovat että sun pitäisi hakea samalla kokoaikatöitä, mutta oot meillä työsuhteessa. Kahden kerroksen työväkeä.
Montako tuhatta työntekijää kaupungilla on?
Tokihan ne kaikki ovat riistettyjä passkoja.