Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia, jota kumppani on ehdottanut seksiin liittyen

Vierailija
07.08.2018 |

On mikä?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex ehdotti kolmen kimppaa. Kun en suostunut, hän alkoi märistä "sä et rakasta mua yhyy". Eli toisin sanoen yritti painostaa. 

Minulle kävi sama anaaliseksin kanssa.

Vierailija
22/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roolileikki jossa mieheni ja minä olisimme sisaruksia. Kuulemma äärimmäisen kiihottava ajatus. Hyi saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi houkutella kaveriamme kolmen kimppaan kysymättä minulta mitään, ei edes tiennyt haluaisinko. No kaverikaan ei halunnut.

Vierailija
24/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roolileikki jossa mieheni ja minä olisimme sisaruksia. Kuulemma äärimmäisen kiihottava ajatus. Hyi saatana.

Hyi :D miten tuo voi kiihottaa?

Vierailija
25/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä, joka kulki jokseenkin jatkuvasti muna pystyssä, lähetti kerran työsähköpostiini parisivuisen listan asioista joita haluaisi harrastaa minun kanssani, ja siitä eikun valkkaamaan. Löytyi kaikkea maan ja taivaan väliltä, ehkä ponit ja susikoirat oli jättänyt listaamatta. En ikinä ole löytänyt delete-nappia yhtä vauhdilla.

Vierailija
26/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä halusi että olisin laittanut samanlaisen peruukin kuin millaiset hänen eksänsä hiukset olivat olleet. En jostain syystä suostunut.

Ei saatana 😂

Vierailija
27/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellasta, joka haluaisi sitä oikeasti.

Vierailija
28/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex ehdotti kolmen kimppaa. Kun en suostunut, hän alkoi märistä "sä et rakasta mua yhyy". Eli toisin sanoen yritti painostaa. 

Minulle kävi sama anaaliseksin kanssa.

Njoo, ihan naurettavaa. Ehdotuksina nuo ovat vielä melko normaalin rajoissa (aina voi ehdottaa, keskustella, harkita ja pohtia), mutta painostaminen on ihan anaalista! Nimenomaan tuo painostusyritys teki tilanteesta niin oudon. 

Joo on todellakin ex.

- 20

Vierailija
29/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, eikä ollut valitettavasti eka kerta. On aiemminkin kertoillut sisko ja veli-fantasioistaan, ja tiesi kyllä että minua koko ajatus ällöttää aivan helvetisti. Ahdistaa miehen insestifantasiat... :(

Vierailija
30/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön säätö pyysi minua puhumaan saksaa voihkien. Yksi kerta riitti.

Vierailija
31/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vähän niinkuin raiskausfantasia, tuo naisten yleisin fantasia? Oikeasti sitä sitten halutaan, eiks niin?

Vierailija
32/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
33/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vähän niinkuin raiskausfantasia, tuo naisten yleisin fantasia? Oikeasti sitä sitten halutaan, eiks niin?

Yök joku raiskausfantasia. En voi mitenkään käsittää tuollaista raiskausyrityksen kohteeksi joutuneena. Enkä kyllä muutenkaan.

Vierailija
34/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä hässiminen

Vierailija
35/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies olisi halunnut, että p*llussani olisi ollut jonkun toisen miehen spermat. Olisi halunnut tulla vieraan jälkiliukkaille. Yök.

Vierailija
36/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies olisi halunnut, että p*llussani olisi ollut jonkun toisen miehen spermat. Olisi halunnut tulla vieraan jälkiliukkaille. Yök.

😆

Vierailija
37/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Saanko mä leikkiä sun alapäällä vähän?” (Anova katse silmissään ja banaani toisessa kädessä😳)

Vierailija
38/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsässä hässiminen

punahilkkana ja pahana sutena? 🐞

Vierailija
39/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Saanko mä leikkiä sun alapäällä vähän?” (Anova katse silmissään ja banaani toisessa kädessä😳)

XD

Vierailija
40/68 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä sanoi mulle englanniksi (hän hollantilainen) "sano mulle jotain tuhmaa....suomeksi". Mä repesin niin pahasti nauramaan, ettei tosikaan. Oltiin jo tovi oltu yhdessä, joten miestäkin sitten nauratti :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi