Mistä löytää hyvä mies?
Kommentit (24)
Olet saapunut oikeaan paikkaan, tältä palstalta löydät parhaimmat miehet.
Melko ympäripyöreä kysymys. Kerro ihmeessä taustoja: asuinpaikka, ikä, harrastukset, ulkoiset ja sisäiset puitteet sekä mitä mieheltä haet?
Ja sitten vielä ne hyvän miehen kriteerit?
Olen ainakin itse tehnyt havainnon että juuri ne hyvät miehet ovat ikisinkkuina ja ne pahat miehet saavat seksiä ja tapailuja.
Niitä näkee aamuin illoin päiväkodin pihassa, kun tuovat ja hakevat lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne niitä isiä ketkä tulevat minun eli maksullisen naisen luokse ja illalla pussaavat vaimoaan ja lapsiaan samalla suulla?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten vielä ne hyvän miehen kriteerit?
Olen ainakin itse tehnyt havainnon että juuri ne hyvät miehet ovat ikisinkkuina ja ne pahat miehet saavat seksiä ja tapailuja.
Pahaa miestä ap etsiikin juuri. Naiselle pahuus on kilttiä ja voimaa, kiltteys pahuutta ja heikkoutta.
Instagramista. Sieltä sitä viestiä pukkaa niin Suomesta kuin ulkomailtakin. Jenkit on kovia viestittelemään.
Kelpaisko nelikymppinen lähes neitsyt ikisinkku pitkäaikaistyötön jos muuten on hyvä mies?
Omaa itseä parantamalla löytää helposti. Jos et kerran ole vielä löytänyt, niin et ole hyvä nainen.
Työtöntä "miestä" ei huoli muuta kuin työtön alkoon päin kallellaan oleva naikkonen. Älä huijaa itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Työtöntä "miestä" ei huoli muuta kuin työtön alkoon päin kallellaan oleva naikkonen. Älä huijaa itseäsi.
Mutta kun olen raitis, hyväntahtoinen, rehellinen ja lapsirakas. Mikään ei koskaan kelpaa. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne niitä isiä ketkä tulevat minun eli maksullisen naisen luokse ja illalla pussaavat vaimoaan ja lapsiaan samalla suulla?
Ei ne jouda kun ne on kotona perheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun olen raitis, hyväntahtoinen, rehellinen ja lapsirakas. Mikään ei koskaan kelpaa. :(
jep..ja mä oon Intian prinssi.
Sit oot pervo joka on kiinnostunut lapsista. Miksi olet työtön, kerros.
Rumakin vielä? Sekään ei haittaa, jos jutut/älykkyys kompensoi rumuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jep..ja mä oon Intian prinssi.
Sit oot pervo joka on kiinnostunut lapsista. Miksi olet työtön, kerros.
Rumakin vielä? Sekään ei haittaa, jos jutut/älykkyys kompensoi rumuutta
Työ on köyhiä varten.
Työpaikoilta. Siivoojan hommissa lentokentällä ja halleissa oli paljon tarjokkaita. Miehekkäitä trukkikuskeja ym.
Tinderistä