En luota e-pillereihin!
Joo, eli oon jo yli vuoden käyttänyt yasmin-merkkisiä pillereitä, mutta en siitä huolimatta saa psyykattua itseäni siihen, että ne oikeasti ehkäisisivät raskautumiselta, olen vain aina ajatellut, että ovat vain ns. "lisäsuoja". Kumia on siis käytetty lisäksi kaikki tämä aika. :( Ainoa haittahan tästä on se, että ehkäisy on kallista kun pitää ostaa sekä kumeja että pillereitä ja seksikin on toki aina vähän tönkköä sen kumin kanssa. Mies on maailman ymmärtäväisin eikä kertaakaan ole painostanut luopumaan kumista, ei edes kun itse ehdotin joskus, että ollaanko ilman. Silti ärsyttää tämä mielenhäiriö kun en vaan _pysty_ luottamaan näihin pillereihin, raskaaksk tulo olisi mulle oikeasti elämää suurempi katastrofi.
Kommentit (5)
Ei kannatakaan, kyllä raskauksia on tullut läpi lähipiirissäkin.
Meille tuli kaksi lasta pillereistä huolimatta, joten ihan oikein teet. Abortti on tietysti aina käytettävissä, jos on todella huono tuuri. Voitte vaikka vain silloin tällöin olla kumitta, niin todennäköisyys raskauteen on todella pieni.
Aargh, tää vaan vahvistaa mun vainoharhaisuutta, kun kaikkialta saa aina lukea että on tullut raskaaksi pillereistä huolimatta. No, jatketaan sitten tuplaehkäisyllä vastaisuudessakin t. Ap
Ei kannatakaan luottaa. Olen myös tullut raskaaksi pillereistä huolimatta (unohdus jonka tajusin liian myöhään). Lisäksi pillerit saivat kuukautiset tulemaan "normaalisti", joten raskaus oli jo aika pitkällä ennen kuin tajusin tehdä testin.
E-pillerit veivät myös halut ja lopulta tuli ero. Sittemmin en ole hormoneihin suostunut koskemaan. Kondomissa on sekin hyvä puoli, että sen hajoamisen näkee heti ja voi hakea jälkiehkäisyä. Pillerien pettämisen voi pahimmillaan huomata, kun on aika lähteä synnyttämään...
Help onko kukaan muu yhtä vainoharhainen