Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Onko miehesi koskaan huutanut sinulle riitatilanteessa tai muuten?

Vierailija
07.08.2018 |

Mitä sillä hetkellä tapahtui?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki. Me molemmat olemme sen sorttisia että huudamme kun ollaan eri mieltä. Kumpaakaan se ei haittaa, molempia luultavasti ahdistaisi jos tunteita ei voisi niin purkaa vaan täytyisi hissutella ja pehmennellä ettei toinen pelästy.

Vierailija
2/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan huutanut. Riitatilanteissa kivahtanut joskus kovemmalla äänellä mutta huutamiseksi ei voi sitä sanoa. Minä en myöskään koskaan ole huutanut hänelle. Yhdessä noin 20 vuotta. Kyse ei ole siitä että jotenkin joutuisimme peittelemään tunteitamme vaan emme kerta kaikkiaan ole huutavia tyyppejä. Emme kyllä paljon riitelekään, en muista milloin viimeksi. Ei ole riidan aiheita.

Vierailija
4/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on huutanut, ja minäkin olen huutanut. Riidellessä sitä äänikin korottuu ihan huomaamatta. Sitten kuitenkin sovitaan.

Vierailija
5/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi vuonna 2005 kun hän luuli että minulla on suhde työkaveriin. Ei ollut.

Kyllä meillä puhutaan välillä ns "isoilla kirjaimilla" mutta kyse on hetken ärähdyksestä joka menee samantien ohi, ei varsinaisesta huutamisesta. Olemme nopeasti kiihtyviä mutta myös nopeasti leppyviä:)

Vierailija
6/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huutanut vaikka itse olen joskus huutanut. Sanoo tuolloin, että keskustellaan tästä asiasta nyt ihan rauhallisesti, ei tuo huutaminen mitään auta. 

Vierailija
7/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ole huutanut enkä minä ole huutanut hänelle. Molemmilla on lapsuudenkodista saatu malli, jossa erimielisyydet ratkotaan puhumalla. Se ei tarkoita, etteikö tunteita saisi näyttää, mutta meistä huuto ei ole tunne, se on pelkkää meteliä. Ei se vie asioita eteenpäin eikä muuta tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme