Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin vaimon maata toisen kanssa, nyt kaduttaa

Vierailija
07.08.2018 |

Mulla on yks kokemus kun oltiin vaimon kans laivalla. Ite ehdotin vaimolle et otetaan joku toinen mies mukaan harrastaan seksiä. Vaimo spontaanisti suostu.
Bongattiin sellanen reilu 20v kundi, juteltiin sen kans ja vaimo alko vähän lähenteleen sitä. Sit jossain kohtaa mä ite kysyin suoraan et haluisko se panna mun vaimoo ja kaveri sano että haluaa. Ne lähti sit edeltä hyttiin ja mä lähin vähän perästä. Hyttiin tultuani ne oli riisunu ja jätkä makas vaimon päällä suudellen sitä. Ensin se vähän hämmenty kun mä tulin mut sanoin et ei tarvi musta välittää. Sit ne alko paneen, kaveri ei pistäny ees kumia.
Aluks sitä oli ihan jännää ja kiihottavaa kattoo mut sit se alko itestä tuntuu pahalta, vaimo vaan voihki ja tuijotti sitä jätkää. Lopuks se jannu rupes paneen vähä kovempaa ja ähiseen ni sit mä sanoin et varmaan riittää et voitko lopettaa. Kumpikaan ei ollu kuulevinaan, jätkä vaan jatko ja sit laukes karjuen vaimon sisään. Se oli mulle järkytys. Sanoin sit et parempi jos lähdet meneen. Sit se puki nopeesti ja pahoitteli mut huomasin kyl kun se lähteissään virnuili et tuli saatua. Ei ollu hyvä kokemus, meidän suhde ei ollu ton jälkeen enää ennallaan.
Ollaan edelleen siis yhdessä mutta seksielämä lopahti täysin tuon kokemuksen myötä. Kuinka tällaisesta päästäisiin yli?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr.Phil kirjoitti:

Onpas tyhjänpäiväisiä neuvoja teillä, hoh hoijaa...

Mun neuvo on et sama uusiksi mut toisin päin, eli vaimo kattokoot kun vedät jotain kisakireetä, jos ei suostu, ero!

Mikä ihmeen neuvo tuo on, jos sellaista ei ole aiemmin sovittu ja itse ehdotti vaimolle asiaa ensin? Ei sitä voi jälkikäteen mennä muissakaan asioissa esittämään vaatimuksia, jos jälkikäteen kaduttaa tehdyt lupaukset.

Nyt sun on Pera myytävä mulle mopo halvalla, kun itse tyhmyyksissäni möin sulle liian halvalla viimevuonna...

Vierailija
22/32 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on jo muutama vuosi aikaa . Lähdettiin käymään vaimoni Päivin kanssa bubissa , siellä meidän juttusille tuli noin viisikymppinen mies , Päivi oli silloin 38 ja itse 41 . Istuttiin ja juteltiin sekä juotiin , jossain vaiheessa puhe meni seksiin ja tämä mies alkoi kehumaan isoa kulliaan , näin miten Päivi kiinnostui hänestä ja tulikin hyvin juttuun hänen kanssaan . Mies kysyi Päiviltä haluaisiko hän nähdä hänen ison kullin , päivihän innostui no olihan hän jo jonkinverran humalassa niinkuin minäkin . Päivihän sanoi mielelläänhän haluaisi nähdä ison kullin hihitellen ja mies sanoi ei täällä tietenkään mutta hän asuu  ihan lähellä ja voi siellä näyttää mutta vain Päiville . Päivihän sanoi mikäs siinä ja kysyi minulta voinko mennä ja minä typeryyksissäni sanoin no käy nyt katsomassa kun mielestekee nähdä iso ja kuiskasin hänelle , pidä housut jalassa ettei tapahdu vahinkoa . Niin Päivi lähti miehen kanssa käymään hänellä . Näin ikkunasta miten mies piti Päiviä pyllystä kiinni , kun kesä oli niin Päivillä oli minihame , näin viimeksi miten mies laittoi kätensä vaimoni hameenalle . He tulivat takaisin noin tunninkuluttua ja kysyin Päiviltä miten näin kauan kesti Päivi oli vaikeana ja mies hymyili ja sanoi , no Päivi näki mun ison kullini ja tykkäsi oikein paljon . Myöhemmin lähdettiin kotia kohti taksilla koska Päivi oli aika kännissä . Kotona Kysyin miten teillä meni sen miehen kanssa niin kauan . Päivi sökkäs , kun se mies alkoi jo menomatkalla hieromaan minua hameenalta ja sormella hieroi pilluani niin kiihotuin ja kun pääsimme miehen asunnolle mies näytti sitä kulliaan ja veti käteni kullilleen ja alkoi kädelläni runkkaamaan kulliaan ja sehän nousi pystyyn ja oli tosi iso , silloin se mies työnsi kätensä pöksyihini ja alkoi hieromaan klitoristani kiihotuin niinettä olin ihan märkänä , silloin se mies veti pöksyni pois ja kaatoi minut sohvalle selälleni ja riisui omat vaatteensa , minä vain tuijotin sitä valtavaa kullia . Mies tuli päälleni ja alkoi työntämään sitä valtavaa kullia minuun . Keskeytin hänet mitä toivottavasti käytti kortsua ja Päivi sanoi , kun sitten mies nousi päältäni huomasin kyllä ettei hän ollut käyttänyt ehkäisyä ja minä niinet sinäkään perkele . Kerro nyt kuitenkin miten sait sen ison kullin menemään tiukkaan pilluusi ja Päivi jatkoi , kun se mies työnsi sitä kulliaan pilluuni sattui aivan hirveästi mutta mies pikkuhiljaa työnteli ihan pilluni huulilla painaen pikkuhiljaa syvemmälle ja mies lopulta sai kullinsa pilluuni ja ihan pohjaan asti ja mies naikin niinettä kulli osui kokoajan pohjaan , kun mies sanoi nyt tulee niin painoi kullinsa niin pohjaan kuin sai . Naituaan mies sanoi lähdetään takaisin bubiin mutta älä kerro miehelle mitään että naitiin . Sanoin etkö ajatellut mitään kun annoit panna sen miehen paljaalla voit tulla raskaaksi vaikka meidänhän se iltatähti piti tehdä eikä jonkun jättikyrpä miehen , onhan siitä jo yli kuukausi kun jätit pillerit pois jotta voimme vielä saada sen iltatähden . Päivi selitti kun hän oli niin kännissä vaikka oon kyllä nytkin ja lähti hoippuen makuuhuoneeseen,  kiroilin vähänaikaa typeryyttäni ja vaimon typeryyttä ja päätin jos Päivi tulee raskaaksi niin saa tehdä abortin . Kun Päivillä piti alkaa kuukautiset ei kuulunut mutta viisipäivää myöhemmin onneksi tulivatkin . Päivihän tuli niiden kuukautisten jälkeen raskaaksi ja tämä oli kyllä minun , kaikkihyvin .

Älä tule kukkimaan kaikkia ketjuja noilla fantasiallasi. Nytkin kaksi hemmetin pitkää tarinaa heitit peräjälkeen. Sun kirjoitustyyli (ja toistuvat virheet) on erittäin tunnistettavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se tuon kuvion suola juuri onkin että pääsee itse näkemään naisensa harrastamassa seksiä nuoremman ja parempikuntoisen miehen kanssa. Jos asiaan ei ole kunnolla perehdytty niin se voi olla miehelle erittäin raskasta katsottavaa

Jos oli tarkoitus toteuttaa aisurifantasia niin nuori kolli ja vaimo toimivat täsmälleen kuten pitääkin eli keskittyivät kiihkeään nautintoonsa ja nöyryyttävät puutteessa pidettävää lerppamunaa. 

Vierailija
24/32 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku parhaat päivänsä kauan sitten ohittanut idiootti päästäny vaimon lutkimaan ja nyt vaimo ei enää mitää muuta haluakkaa :D

Vierailija
25/32 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se tuon kuvion suola juuri onkin että pääsee itse näkemään naisensa harrastamassa seksiä nuoremman ja parempikuntoisen miehen kanssa. Jos asiaan ei ole kunnolla perehdytty niin se voi olla miehelle erittäin raskasta katsottavaa

Jos oli tarkoitus toteuttaa aisurifantasia niin nuori kolli ja vaimo toimivat täsmälleen kuten pitääkin eli keskittyivät kiihkeään nautintoonsa ja nöyryyttävät puutteessa pidettävää lerppamunaa. 

En oikein ymmärtänyt mikä ap:n tavoite/fantasia oikein oli kun se ei selvästikään ollut aisurifantasia.

Nuori kolli tulee mukaan ja nussii kiihkeästi vaimoa joka innostuu nauttimaan kunnon panosta äänekkästi mutta juuri kesken kovimman huuman pitäisi yhtäkkiä viheltää peli poikki ja päästääkin äijä pukille nylkyttämään.

Mitä sen nuoren kollin pitäisi tehdä? Jäädä vaan muna pystyssä puutteessa seisomaan vai lykkiä lastinsa äijän hanuriin kun se kerran makaa tyrkyllä mamman jalkojen välissä.

Vierailija
26/32 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä asiat pitää keskustella etukäteen. Meillä on sopimus, että vieraita, siis ventovieraita saa panna, mutta treffejä ei sovita ja tauteja ei hankita. Toiselle ei kerrota eikä varsinkaan hänen nähden tai kuullen nussita. Meillä tämä on toiminut jo 13 vuotta. Keskinäisessä seksissä arvaa, että toinen on "saanut vierasta", koska on kiihkeämpi. 

Vierailija
27/32 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa että kumppani menee vieraan miehen kanssa sänkyyn niin jos ei kestä katsoa niin miksi menee katsomaan. Ensin on ilmeisesti vetänyt viinaa joka laskee mieskuntoa ja nainen taas tulee kiimaisemmaksi tai menettää estoja ja nuori uros painaa menemään niin voi voi. 

Jos pari haluaa vieraan miehen mukaan niin eiköhän yleensä ole kysymys siitä että miestä ei oma vaimo kiinnosta ja rouva ei ole tyytyväinen omaan mieheen. 

Vierailija
28/32 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa että kumppani menee vieraan miehen kanssa sänkyyn niin jos ei kestä katsoa niin miksi menee katsomaan. Ensin on ilmeisesti vetänyt viinaa joka laskee mieskuntoa ja nainen taas tulee kiimaisemmaksi tai menettää estoja ja nuori uros painaa menemään niin voi voi. 

Jos pari haluaa vieraan miehen mukaan niin eiköhän yleensä ole kysymys siitä että miestä ei oma vaimo kiinnosta ja rouva ei ole tyytyväinen omaan mieheen. 

Jos mies haluaa että nuori mies nai kiihkeästi omaa vaimoa niin ei kyse ole vain siitä että ikävä ruohonleikkuun tapainen velvollisuus ulkoistetaan palveluntarjoajalle.

Kyllä jokin tässä asetelmassa kiihottaa miestä, ei se halunnut katsella vain voidakseen valvoa että työsuoritus hoidetaan kunnolla.

Ilmeisesti ap itsekään ei tajunnut minkä kuvitteli kiihottavan mutta todellisuus iskikin päin lärviä kun näky oli juuri se mitä tuollaisella asetelmalla haetaan ja äijä menikin puihin.

Vierailija
29/32 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tyytyväinen.että vaimolla on kysyntää. Eli ole mustapekatar.

Vierailija
30/32 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen jätkä toimi juuri niin kuin parikymppisen jätkän olettaakin toimivan. Ja jos se kutsutaan sun toimesta panemaan vaimoa, niin se olettaa sun olevan vain täysi kynnysmatto, koska sille tuskin on mikään aisurimaailma eri sääntöineen tuttua. Kaikkihan ei sielläkään osastolla nauti totaalisesta nöyryyttämisestä, mikä ilmeisesti sullekin valkeni.

Vaikka aloitus voi olla keksitty fantasia, niin tiedän monta äijää, jotka miettivät muita miehiä panemaan naistaan, mutta tosipaikan tullessa eteen saivat/saisivat ainoastaan mustasukkaisuuskohtauksen. 

Jätkä oli incel .Ei saa muuten kuin luvalla naisen mieheltä. Surkea tapaus.

Vierailija
31/32 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat oikein jättikyrpäisen panomiehen, joka spermaa naisesi ja laittaa sut nuolemaan pillun puhtaaksi ja imemään kyrvän pystyyn uusiksi.

Kyllä alat siihen sitten tottua, kun viikoittain jatkatte nöin.

Vierailija
32/32 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

opåpåå kirjoitti:

tai sit sellasen plus 60 v kaverin jolla on sinipuna viher värinen terskakin ,tuskin muijasi olisi imenyt sitä

paneminenkin olisi ollut ihan suoritus

Kyllä +60 vuotiaita kyvykkäitä panomiehiä löytyy, jotka osaa asiansa paremmin, kuin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi