Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautiskelen saunakaapu yllä Proseccoa ja elän pääomatuloilla

rahaa löytyy
06.08.2018 |

Eipähän tarvitse huomennakaan mennä töihin ;)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kans saunakaavun.

Proseccosta tai sampanjasta ei ole niin väliä ja kyllä niitä tuolla kaapissa oliskin, mutta saunakaapuja aikuisille ei löydy mistään ja sellainen olis NIIN mukava mökkiterassilla saunan ja uimisen jälkeen tai uimistn välissä tai hellesäillä vaikka muuten vaan.

Mistä ap on löytänyt saunakaavun, vai ootko tehnyt itse? (Siis oletan, että se on sellainen kuin lapsillakin on niitä huppupyyhekaapuja - ei saunatakki, vaan poncho-tyylinen?)

Meillä on marokkolaiset kameliratsastajan halaatit saunakaapuina. Ihanat raikkaat puuvillaiset, sekä turkkilaiset hamam-pyyhkeet

t. ei ap

Vierailija
22/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista saunakaavulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap!

Itsellä on 50000e salkku. Ei harmita vaikka töissä tarvitsee olla.

Jos realisoisin kaiken omaisuuden, saisin ehkä n 350000e salkun. Täytyy miettiä jos jossain vaiheessa olisi mahdollista päästä vapaaherraksi.

M39

Vierailija
24/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunakaapu ;)

Vierailija
25/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitto minulla ei ole saunakaapua. En ole varmasti sitten tarpeeksi varakas.

Ja vieraiden kanssa tuli juotua kaikki kuoharitkin. Tilasin juuri laatikollisen kuoharia kotiovelle kuljetettuna.

Vierailija
26/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon vain kahvia, mutta nautin elämästäni, kun ei enää ole töihin lähtöä. Sanoin pitkän harkinnan jälkeen itseni irti enkä ole katunut. Elämä on muutakin kuin raatamista, jos kerran tulee hyvin toimeen muutenkin ilman tukia.

Vierailija
27/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Aika kuvaavaa, että aloittajan elämän suurin luxus pääomatuloilla on se, ettei tarvitse tehdä mitään + alkoholi. Ei mene kauan, kunnes et enää osaa muuta kuin ryypätä.

Itse käyn töissä, että mieli pysyy vireänä.

Vierailija
28/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kirjoiitelit kuinka kivaa on asua Eirassa ja huutelit onko täällä muita eiralaisia. Sen jälkeen lentelit Helsingin ja Nykin väliä asuaksesi jonkun isomulkun kanssa. Se päättyi, kun joku näki sinut bensiksellä ja laverteli siitä tänne.

Vierailija
29/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut vapaa viimeiset 20 vuotta ja vaikka juon alkoholiakin niin ei minusta juoppoa ole tullut.

Lapsellista kuvitella että kaikki alkoholia juovat varakkaat ovat juoppoja. Elämästä pitää osata nauttia.

Mieli on vireä ihan ilman työtäkin koska maailmassa on niin monta ihanaa ja mielenkiintoista asiaa tilalle.

Itse olen vähään tyytyväinen ja nautin perheestä, ystävistä, sisustamisesta, kokkaamisesta/leipomisesta, kirjoista, musiikista ja matkustamisesta.

Vierailija
30/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos joku elää pääomatuloilla, ei tarkoita, että olisi hirveän suurituloinen. Mutta on vain onnellinen, kun ei tarvitse käydä täissä. Saa vielä työmarkkinatukea, kunhan vain onnistuu välttelemään työllistymisen.

Vierailija
31/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut vapaa viimeiset 20 vuotta ja vaikka juon alkoholiakin niin ei minusta juoppoa ole tullut.

Lapsellista kuvitella että kaikki alkoholia juovat varakkaat ovat juoppoja. Elämästä pitää osata nauttia.

Mieli on vireä ihan ilman työtäkin koska maailmassa on niin monta ihanaa ja mielenkiintoista asiaa tilalle.

Itse olen vähään tyytyväinen ja nautin perheestä, ystävistä, sisustamisesta, kokkaamisesta/leipomisesta, kirjoista, musiikista ja matkustamisesta.

...ja av:sta. Seliseli...

Vierailija
32/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rahaa löytyy kirjoitti:

Paljasti itse viestisi provoksi. Jos rahaa oikeasti olisi, joisit shamppanjaa et proseccoa. 

Tervetuloa joukkoon AP. Meillä taas nautitaan cavaa. Ja tälle individillelle tiedoksi että cavoissa ja prosecoissa on vähintään samppanja tasoisia juomia. 

Minä olen ihan työssäkäyvä, mutta sen verran olen kuplivaa juonut, että tuo väite on vain puoliksi tosi.

Kokeilen usein cavaa tai kuohua, joka on tehty shampanjan menetelmillä, ne kyllä ovat ok, mutta ei ole löytynyt suosikkini voittanutta , eli Moetia,

Ihanaa! Eli  kun sä  juot Moetia, minä tienaan. sillä. Merci!

Vierailija
33/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin kirjoiitelit kuinka kivaa on asua Eirassa ja huutelit onko täällä muita eiralaisia. Sen jälkeen lentelit Helsingin ja Nykin väliä asuaksesi jonkun isomulkun kanssa. Se päättyi, kun joku näki sinut bensiksellä ja laverteli siitä tänne.

Kerropa tuosta lisää heti, multa on mennyt kokonaan ohi.

Vierailija
34/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä keksi vapaa-ajallesi parempaa käyttöä kun provota täällä? Köyhä.

Vierailija
35/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa löytyy kirjoitti:

Nautiskelen saunakaapu yllä Proseccoa ja elän pääomatuloilla Eipähän tarvitse huomennakaan mennä töihin ;)

Mikä on saunakaapu?

Vierailija
36/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt jo salaperäinen ap tästä mystisestä saunakaavusta. Millainen se on?

Vierailija
37/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rahaa löytyy kirjoitti:

Paljasti itse viestisi provoksi. Jos rahaa oikeasti olisi, joisit shamppanjaa et proseccoa. 

Tervetuloa joukkoon AP. Meillä taas nautitaan cavaa. Ja tälle individillelle tiedoksi että cavoissa ja prosecoissa on vähintään samppanja tasoisia juomia. 

Minä taas pidän venäläisestä campanskoesta, tai sitten Astista jos haluan vähän makeampaa. Niitä onkin kellarissa parisataa pulloa. Monet samppanjat on aika kamalia suoraan sanoen, ainakin minun makuuni. Joku Domppakin on maun puolesta just another.

Vierailija
38/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tulla kylään ja pistää sut nuolemaan mun hikistä persreikää. Siinä on sulle kesäpäivän ylistystä, unohtuu litkut, tulee itkut.

Vierailija
39/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo, koska itsekin juon mielummin kunnon Cavaa kuin huonoa shampanjaa. Ja pääomasijoittajana en viitsi maksaa tyhjästä (ei muuta eroa kuin imago), pistän mielummin hyvä Cavan ja Shampanjan välisen pullo eron 40 euroa osakkeisiin. Näidenkin arvo on sitten jossain vaiheessa kymmenkertaistunut 400 euroon. 

Vierailija
40/43 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistääkö ap kaikki rahansa viininlitkuun, kun ei ole varaa kuin saunariepuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi