Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Prismassa ei ole enää -30% tuotteita jäljellä yhtään pari tuntia ennen sulkemisaikaa

Vierailija
06.08.2018 |

Kerrankin ajattelin mennä pari tuntia ennen sulkemisaikaa katsomaan mitä talo tarjoaa -30%.
Jäljellä oli räkänen lava. Luulisi että isossa marketissa hävikkiä tulisi enemmän, mutta ei. Tai sitten korjaavat pois leipäjonoihin tai muualle.
Olisin saanut tänään -60% alennusta silakkapakkauksesta ja yhdestä juotavasta jugurtista kaksi tuntia ennen sulkemisaikaa, jos olisin tunnin kävelyttämistä silakoilla käytävällä.
Ei maksa vaivaa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut saman. Taitaa kauppias korjata potin.

Vierailija
2/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma tuskin saa kaikkea hävikkiä kitkettyä kun on iso marketti, mutta eikös se ole hyvä että laittavat sivuun leipäjonoihin osan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannut saman. Taitaa kauppias korjata potin.

Prismassa ei ole kauppiasta..

Vierailija
4/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tarjoukset hain tänä aamuna paikallisesta Halpahallista, monenlaista lihaa ja muuta kolmikymppisellä alennuksella ja osa viisikymppisiä  Helppoa tuo nuukailu ja säästäminen.

Vierailija
5/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siellä on jo puoli yhdeksältä porukkaa hamstaamassa. Näitä näkee jonossa klo 21. Kärry ihan täynnä alennusruokaa.

Vierailija
6/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan aina päivällä aletuotteet kylmiöön ja ostan kun pääsen iltavuorosta. Näin tekee mini muukin työntekijä, kivasti ovat ruokakulut tippuneet:)

Vierailija
7/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan alennus on toiminut jos mitään ei ole jäljellä enään tuohon aikaan.

Vierailija
8/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska siellä on jo puoli yhdeksältä porukkaa hamstaamassa. Näitä näkee jonossa klo 21. Kärry ihan täynnä alennusruokaa.

Olin kahdeksalta kärkkymässä. Valmiina mittaamaan käytäviä tunnin, olin myöhässä. Tai sitten mitään tarjousruokaa ei koskaan ollutkaan.

Vierailija
9/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otan aina päivällä aletuotteet kylmiöön ja ostan kun pääsen iltavuorosta. Näin tekee mini muukin työntekijä, kivasti ovat ruokakulut tippuneet:)

Haista!!!!

Vierailija
10/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut käy piilottamassa niitä aamulla/päivällä ja sitten hakee ne illalla 😒

Vierailija
11/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauppias/ tavaratalon johtaja ole tuonut aletuotteita hyllyyn sitä varten että vähävaraiset saisivat siitä ostaa vaan ihan vaan siksi että hänelle jäisi edes jotain käteen pilaantumassa olevista tuotteista.

Vierailija
12/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähi-Prismamme vakkariasiakkaana huomannut, että niitä laputettavia tuotteita laputetaan maksimissaan vain joka toinen tai joka kolmas päivä. Ei niitä aletuotteita ole siis edes tarjolla joka päivälle.

Lisäksi, meillä ainakin näyttää kuvio toimivan niin, että tietyt vakiotyypit tuntuu tietävän milloin laputetaan ja osaavat kärkkyä parhaimpia aletuotteita jo hyvissä ajoin ennen klo21 ja korjaavat sitten potin ennen kuin muut edes ehtivät paikalle. Monet keräävät kärryn täyteen aletuotteita jopa jo tuntia, paria tuntia ennen iltayhdeksää.

Ja sitten jäljellä on jotakin epämääräistä, kenellekään kelpaamatonta.

Vierailija
13/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista!!!!

Miksi?

Vierailija
14/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä Prisma menee ilta ysilta kiinni, aloitetaan poistaa päiväystuotteita myynnistä jo tuntia aiemmin että päästään ilta kymmeneltä. Ylitöihin ei saa jäädä kun on kielletty.

Vierailija
15/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Tai siis ettei enää ole mitään laputettua. Menin klo 22 (kys. Prisma sulkeutuu klo 23) ostamaan muutamalle päivälle eväät töihin, huomasin vasta kotona että kahdessa ostamassani eri valmisruuassa oli heti seuraavana päivänä päiväys mutta silti maksoin niistä täyden hinnan.

Vierailija
16/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien tunti alkaa 20:30 kun ensimmäisiä lappuja aletaan liimailemaan. Yli yhdeksän jälkeen on jo myöhäistä.

Vierailija
17/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä S-Marketissa toi alkaa jo klo 20 ja klo 19 ei ole enää muuta kuin eineksiä siellä. Sitten se marketti on ihan täynnä haahuilijoita, jotka kävelee niiden tarjouslihojen kanssa siellä sen tunnin.

Ei kannata, olen huomannut. 

Vierailija
18/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aamuisin kaupassa ja silloin on todella paljon -30% tuotteita. Sekin auttaa paljon minua.

Vierailija
19/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tuotteet ja tarjoukset ihmiset ostavat heti aamulla pois tietenkin. Lisäksi hävikkiä yritetään hallita, jotta ei turhaan pitäisi heittää tavaraa roskiin.

Miten tästäkin joku voi olla vihainen?

Vierailija
20/40 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo, tästä saa kenkää perseelle varmasti joka ketjussa, eikä vähiten Ässällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme