Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se sitten tapahtui: mieheni vammautui moottoripyöräonnettomuudessa!

Vierailija
06.08.2018 |

Olen tätä pelännyt jo useita vuosia. Oli kaatunut mutkassa ja ulos tieltä. Vauhtia aivan liikaa. Olen yrittänyt saada miestäni lopettamaan sen kyykkypyörällä kaahailun, mutta ei siitä tule vastaukseksi muuta kuin jotain mussutusta, että mieluiten vaikka kuolee pyörän päällä! Mutta entäs minä ja lapset!?

Nyt katsotaan miten tästä eteenpäin, kun työkyky ainakin meni.

Rukoilen kaikkien samassa asemassa olevien puolesta. Ei olisi pitänyt edes alkaa suhteeseen hurjapään kanssa. En tiedä mikä minuun meni.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini kuoli moottoripyörä onnettomuudessa jokunen vuosi sitte..

Ekaa päivää töissä, oli kotimatkalla ajanut sitten liian lujaa pikku kuoppaan (keskellä asfalttia monttu), moottoripyörän rengas tökkäsi ja mies lensi vastaantulevien kaistalle melkein vastaantulevan auton keulaan.

Kaverini ilmoitti minulle seuraavana päivänä kun olin töissä kun mietittiin miksei miestä näy..

Miehen äiti tuli n. viikko onnettomuuden jälkeen itkien kertomaan asiasta ja toi miehen työvaatteet takaisin meille.

Miehellä oli puoli vuotias vauva ja vaimo kotona. Oli todella onnellinen kun pääsi töihin meille..

Vierailija
62/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaa päivää töissä, oli kotimatkalla ajanut sitten liian lujaa pikku kuoppaan (keskellä asfalttia monttu), moottoripyörän rengas tökkäsi ja mies lensi vastaantulevien kaistalle melkein vastaantulevan auton keulaan.

Kaverini ilmoitti minulle seuraavana päivänä kun olin töissä kun mietittiin miksei miestä näy..

Miehen äiti tuli n. viikko onnettomuuden jälkeen itkien kertomaan asiasta ja toi miehen työvaatteet takaisin meille.

Miehellä oli puoli vuotias vauva ja vaimo kotona. Oli todella onnellinen kun pääsi töihin meille..

Tämä! Jos tiet olisi kunnossa ja autoilijat poissa, olisi moottoripyöräily todella turvallinen harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvää keskustelua siihen asti kun motoristit(?) tulivat sekoittamaan keskustelun naurettavilla provosyytöksillä.

Aloitus on naurettava. Todella ala-arvoisen huono

Aloitus on todella hyvä ja kerto totuuden täysin turhasta munankatkeharradtuksesta!

=D, munankatke. Kiitos! Sopii siis naisille tämä harrastus. Muna on katki jo ennen syntymää.

Vierailija
64/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa vakuutusyhtiöt ovat onneksi säätäneet lait siten, ettei ole pakko käytää kypärää. On paljon halvempaa vakuutusyhtiölle jos motoristi pääsee hengestään kuin elää pitkään neliraajahalvaantuneena. Ehkä meille voisi säätää vastaavat lait? Kypärää EI SAA käyttää moottoripyörällä ajettaessa.

Vierailija
65/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina hirvittää osa moottoripyöräilijöistä kun ajavat niin lujaa ja lähellä edellä ajavan auton perää.

Itse jätän aina reilun turvaväliä ja pyrin tarkkailemaan moottoripyöräilijöitä liikenteessä. (Moottoripyörä kuitenkin pysähtyy nopeampaa kuin autoni).

Syy tähän on se, että isäni ajelee moottoripyörällä, niin ajattelen asian erillätavalla.

Vierailija
66/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaikkien, jotka auton ratissa ollaan, pitäisi opetella omalla liikenne käyttäytymisellä huomioimaan ne moottoripyöräilijätkin!

Moottoripyörä on harrastus missä muutkin.

Reilu turvaväli, ei ajeta kenenkää päälle, ei kiilata.

Aina on aikaa katsoa vaikka kaks, kolmeki kertaa, ennenkuin ajaa kenenkään päälle.

Vierailija
67/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaikkien, jotka auton ratissa ollaan, pitäisi opetella omalla liikenne käyttäytymisellä huomioimaan ne moottoripyöräilijätkin!

Moottoripyörä on harrastus missä muutkin.

Reilu turvaväli, ei ajeta kenenkää päälle, ei kiilata.

Aina on aikaa katsoa vaikka kaks, kolmeki kertaa, ennenkuin ajaa kenenkään päälle.

Sillä moottoripyörällä ajaa jonku vanhempi, puoliso, isoisä, veli/sisko.

Liikenne kuolemat ja kolarit on täysin turhia.

Vierailija
68/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla aina hirvittää osa moottoripyöräilijöistä kun ajavat niin lujaa ja lähellä edellä ajavan auton perää.

Itse jätän aina reilun turvaväliä ja pyrin tarkkailemaan moottoripyöräilijöitä liikenteessä. (Moottoripyörä kuitenkin pysähtyy nopeampaa kuin autoni).

Syy tähän on se, että isäni ajelee moottoripyörällä, niin ajattelen asian erillätavalla.

Ei muuten pysähdy!

Vierailija
69/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennekäyttäytyminen, liikennekuolema...

Vierailija
70/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvää keskustelua siihen asti kun motoristit(?) tulivat sekoittamaan keskustelun naurettavilla provosyytöksillä.

Aloitus on naurettava. Todella ala-arvoisen huono

Aloitus on todella hyvä ja kerto totuuden täysin turhasta munankatkeharradtuksesta!

Aloittaja vastustaa moottoripyöräilyä ja pelkää onnettomuuksia. Miksi ei kirjoita ihan vaan näin. Ilman huonoa tarinaa. Hänellä ei ole kykyä kirjoittaa tarinaa. On ehkä kokematon, ei ymmärrä ihmisenä olemista

Harjoitustarinat ovat sitäpaitsi liian pitkiä löpinöitä. Edellisen kerran tämän jonkun mies kuoli viinaan ja heti seuraavana aamuna ko. kirjoittaja tarinoi asian runsain sanakääntein palstalla. Hän lisäksi tarkensi välittömästi montako viinapulloa mieheltä jäi.

Syntyisihän aiheista ihan riittävästi juttua sellaisenaan, vaikkapa teiden huonon ylläpidon vaikutuksista moottoripyöräonnettomuuksiin.

Vierailija
71/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiidätettiin Porvoon sairaalaan. (Lukijan kuva.)

Vierailija
72/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin huolestuttaa usein, vaikkei kukaan lähipiirissä harrastakaan. Isä on joskus sitä harrastusta harkinnut, mutta onneksi ei ole aloittanut. Vaarallinen harrastus ja voi sattua helposti onnettomuuksia autojen kanssa, eikä siinä enää yleensä sitten paljoa ole tehtävissä.

Kaveri jäi auton alle tässä vähän aikaa sitten mopolla ajellessa, mutta kovin pahasti ei onneksi käynyt. Käsi murtui, mutta hengissä selvisi.

Vierailija
73/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ihminen ei kirjoita tällaista provoa, vaikka ajatus olisikin varoittaa ihmisiä.

Vierailija
74/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako lasta?

8. ja lisaa tulosa. T. fatima

Vierailija
75/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Jos tiet olisi kunnossa ja autoilijat poissa, olisi moottoripyöräily todella turvallinen harrastus.

Kuminpolttomotoristien vingutus kuuluisi silti. Autot pitävät näitä edes hieman kurissa.

Vierailija
76/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuminpolttomotoristien vingutus kuuluisi silti. Autot pitävät näitä edes hieman kurissa.

Arvasin, että tää on sun provos!

Vierailija
77/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyörä pysähtyy HITAAMMIN kuin auto. Myytti nopeammin pysähtyvistä pyöristä vanhentui jo vuosikymmeniä sitten.

Vierailija
78/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ajaa moottoripyörää myös. Toki vähän joskus pelkään, mutta hän ajaa sillä rauhallisemmin ja varovaisemmin kuin autolla ja pyrkii koko ajan huomioimaan sen, miten huonosti autoilijat huomioi kaksipyöräiset

Turha syyttää autoilijoita. Kukaan ei noita muoviluoteja voi huomata ajoissa.

Vierailija
79/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ajaa moottoripyörää myös. Toki vähän joskus pelkään, mutta hän ajaa sillä rauhallisemmin ja varovaisemmin kuin autolla ja pyrkii koko ajan huomioimaan sen, miten huonosti autoilijat huomioi kaksipyöräiset

Oletko kuullut paikasta Specsavers?

Vierailija
80/89 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut paikasta Specsavers?

Oletko kuullut nopeusrajoituksista ja huomioliiveistä?

Ketju on lukittu.