Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leukalukko, apua!

Eienääpoistetayhtäkäänhammasta
06.08.2018 |

Olen nyt melkein viikon kärsinyt. Viisaudenhammas poistettiin tiistaina 31.7. Kipu oli ihan mieletöntä, se onneksi loppui eilen sunnuntaina. Mulla on lääkityksenä 2 eri antibioottia, Panacod ja Burana. Turvotus on jo melkein hävinnyt sekin.
Nyt pystyisin siis jo syömään (ihan kamala nälkä ja yleiskunto ihan nollassa, ku ei oo saanut ruokaa alas), mutta leuka on lukossa. Oon yrittänyt lusikalla tunkea esim. jäätelöä, mutta se on niin tuskasta puuhaa. Kuluu enemmän energiaa siihen syömisen yrittämiseen kuin mitä siitä mitättömästä "ruoka"määrästä saa.
Nyt vinkkejä. Leuka on saatava auki! Olen kokeillut kylmää, kuumaa ja venytellyt suuta auki pikkuhiljaa, mut mitään kehitystä ei tapahdu. :( Oon ihan loppu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kerran. Ei auennut kotikonstein. Hammaslääkäri avasi.

Vierailija
2/7 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se käytännössä tapahtui? Olen tässä viikon aikana laittanut jo 250€ rahaa lääkärikäynteihin (3) ja lääkkeisiin. Ei kiinnostais enää maksaa senttiäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eienääpoistetayhtäkäänhamm kirjoitti:

Miten se käytännössä tapahtui? Olen tässä viikon aikana laittanut jo 250€ rahaa lääkärikäynteihin (3) ja lääkkeisiin. Ei kiinnostais enää maksaa senttiäkään.

Jonkun piikin pisti. Ei kestänyt montaa minuuttia se käynti. Helpotti kyllä heti ja oli mukava päästä syömään muutenkin kuin mehupillillä. Pitäähän siitä aina maksaa. Ehkä julkiselle pääsee nopeasti tällaisessa tapauksessa. Itse käytän yksityistä, mutta olemme tyytyväisiä toisiimme, lekuri ja minä.

Vierailija
4/7 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohon voi johtua jotenkin siitä hampaanpoistosta, ehkei ota maksua ollenkaan.

Vierailija
5/7 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuohon voi johtua jotenkin siitä hampaanpoistosta, ehkei ota maksua ollenkaan.

Kaikki käyntini on siitä johtuneet ja jokaisesta tulee silti lasku.

Ihan typerää. Kun kysyn, että auttaako nämä lääkkeet nyt varmasti, ni vastaus: "seuraillaan ja jos ei huomenna helpota, ni tuut sit uudestaan". Niinpä niin, kipuilevana kuihtuneena ihmisrauniona on ihan tosi kiva seurailla ja juosta hammaslääkärissä, jossa eivät ammatti-ihmiset edes osaa sanoa muuta kuin "seurataan tilannetta".

Vierailija
6/7 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap! Oletko vielä linjoilla, kuinka leuan kanssa kävi?

Vierailija
7/7 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari viikkoa aika jumissa leuat, aloin vaan pakolla liikutteleen vaikka sattui  paljon.

Pikkuhiljaa pystyi puremaan jotain paahtoleipää.

Hyvä lyhyt laihdutuskuuri se vain oli minulle.