Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään suositella (ulkomaista) edullista nettikauppaa isolle kuppikoolle?

Vierailija
06.08.2018 |

Olen tilannut Suomesta mm. Lumingeriesta. Olin tyytyväinen silloin tuotteisiin mutta näin opiskelijalle jo muutamat liivit tulevat suhteellisen kalliiksi. Onko suositella jotakin suhteellisen edullista nettikauppaa, josta kuitenkin saisi laadukkaita liivejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika poika, nyt riittää. Menehän iltatoimiin ja nukkumaan.

Vierailija
2/8 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koot voivat tietysti vaihdella ulkomaisissa kaupoissa. Mutta onko kenelläkään suositella? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bravissimo.co.uk muistaakseni. Hintatasoa en muista, en oo hetkeen tilannut.

Vierailija
4/8 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bravissimo.co.uk muistaakseni. Hintatasoa en muista, en oo hetkeen tilannut.

Kiitos! Hyvännäköinen valikoima ainakin näin ensivilkaisulla mutta näköjään hintataso on kyllä aika Suomen kanssa samoissa. 

Vierailija
5/8 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Figleaves, Brastop. Kyttää alennuksia. Isot kupit maksavat, koska ovat monimutkaisia valmistaa.

Vierailija
6/8 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kaupoista kuten figleaves.com, brastop.com, brasandhoney.com, amplebosom.com jne. Monista kaupoista saa hyviä ale-koodeja, kun tilaa uutiskirjeen. Inhoon niitä itse, mutta jos oon aikeissa ostaa uusia alusvaatteita, tilaan niitä hetken aikaa saadakseni ale-koodin.

Vierailija
7/8 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Figleaves, Brastop. Kyttää alennuksia. Isot kupit maksavat, koska ovat monimutkaisia valmistaa.

Kiitos! Katselin näistä nämä t- shirt bras läpi ja mielestäni näytti kaikissa kumman kapeilta olkaimet. En nyt mitään superleveitä kaipaa mutta kuitenkin ehkä vähän leveämpiä kuin normaalisti. 

Vierailija
8/8 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaan kaupoista kuten figleaves.com, brastop.com, brasandhoney.com, amplebosom.com jne. Monista kaupoista saa hyviä ale-koodeja, kun tilaa uutiskirjeen. Inhoon niitä itse, mutta jos oon aikeissa ostaa uusia alusvaatteita, tilaan niitä hetken aikaa saadakseni ale-koodin.

Kiitos! Täytyy tutustua näihin ja ehkä ale- koodeja pystyy metsästämään muualtakin! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi