Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella on fuck buddy?

Vierailija
06.08.2018 |

Ite hänkin just sellasen tinderistä ja haluaisin kuulla kokemuksista

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut.

Sitten rakastuttiin toisiimme.

Vierailija
22/38 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2. Toinen itseni ikänen ja toinen 15 vuotta nuorempi. Tietävät toisistaan. Asutaan kaikki eri paikkakunnilla.

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 2. Toinen itseni ikänen ja toinen 15 vuotta nuorempi. Tietävät toisistaan. Asutaan kaikki eri paikkakunnilla.

N48

Ällöttävää. Mitähän palstan mammat kommentoisivat jos olisit mies?

Vierailija
24/38 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Parasta ja hauskointa ja kiihkeintä seksiä koskaan. Sitten ihastuin, ja hänkin. Yritettiin reilu puolivuotta ihan totista seurustelua, mutta ei se vaan toiminut. Palattiin friends with benefits tyyppiseen suhteeseen. tehdään siis muitakin asioita yhdessä kuin vain kiihkeästi sekstaillaan. Olemme avoimia mahdollisten muiden kumppanien osalta, mutta toistaiseksi pyöritellään vain toisiamme. Lisäksi saa flirttailla vapaasti ja nauttia muidenkin huomiosta.

Tajusin, että tällainen systeemi toimii mulle parhaiten tässä elämänvaiheessa. Pitkä avioliitto loppu ja olen kolmen yh.

Vierailija
25/38 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jonkin aikaa. Tinderistä löysin. Mutta sitten kuvioihin tuli mun tunteet ja olin mustasukkainen kun mies vehtasi muiden naisten kanssa. Lopahti siihen.

Vierailija
26/38 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli pari vuotta. Molemmat oltiin ja ollaan naimisissa. Nyt pitäis löytää uusi...

Vierailija
27/38 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Kommentoisimme, että hienoa, kun kaikki tietää missä mennään.

Tietysti tarvii olla miehiäkin joilla on FWB, mistäs naiset niitä muuten saisi?

Sinua taitaa vain ahdistaa naisten seksuaalisuus. Kyllä, me paneskellaan kun huvittaa. Ihan niin kuin miehet on aina tehneet. N

Vierailija
28/38 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on venekimppa. Minä olen usein sitä rempannut ja toisen pariskunnan rouva on myös avulias. Minun rouvaani ei veneily eikä seksi kinnosta vaikka on muuten hyvä vaimo ja kolmas pariskunta osallistuu vain rahalla. Ilmeisesti tuolla rouvallakin on sitten vähän puutetta hellyydestä. Siksi on muodostunut tavaksi että kun hommat vennellä on tehty, siirrytään hetkeksi kajuuttaan panemaan. Mutkatonta ja lempeää keski-ikäistä seksiä ilman draamaa tai takertumista. Ja muu venekunta on kiitollinen kun vene kiiltää.

Keväthommat on tehty ja syyshommia odotellaan. Pari- kolme kertaa päästään panemaan keväällä ja pari kertaa syksyllä, niin että kovin suurta ruokahalua ei tuolla tyydytetä.

Vierailija
29/38 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen tuli hommattua. En halua mitään seurustelusuhdetta, mutta seksi vielä maistuu tosi hyvin.

N46

Vierailija
30/38 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta hakemuksia otetaan vastaan.

Vierailija
31/38 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 3 fwb:ta ollut. Mukavia kaikki. Erilaisia. Kaikissa tapauksissa ollaan omillamme oltu suhteessa samaan aikaan.

Kaipuu uuteen kieltämättä kiehtoo.... joku joka tykkäisi kun hellästi kurittaisi... ;)

M40_Uusimaa

Vierailija
32/38 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralanantaja, asuu samassa talossa ja kyläilemme välillä.

Kohtelias herra ja paljon minua vanhempi. Hän on yksinäinen ja minulle työssäkäyvänä opiskelijana jörjestely sopii, niin ei tarvise juosta baareissa. Tuo joskus tuliaiseksi kukkia tai karkkia, ei koskaan ole ollut puhetta vuokran laskemisesta. Jos joskus ehdottaa niin panen lapun luukulle.

Suhde on syntynyt minun aloitteestani ja minun ehdoillani ja säännöt on selvät. Tarvitsen seksiä että pysyn jörjissäni mutta en ole mikään bileihminen, enkä ehdi olla. Kukaan ei uskoisi että minulla on seksielämä.

Vierailija
33/38 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Se on sitä naisten kaksinaismoralismia

Vierailija
34/38 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin laiha sulkeutunt nörttipoikanen just täysikäinen. Autto kantamaan kirjotuspöydän ylös ja sen jälkeen tarjoutui ottamaan mut sen päällä. Repesin nauramaan ja kaveri lähti harmistuneena, mutta kyllä se sitten imarteli sen verran että kiihotuin ja pyysin sen takas js annoin yritellä, se tuli ennenkuin sai sisään. Edelleen se on liian laiha ja sätky ja nopea mutta aah se kiihkeys ja kovuus kmartelee kun joku menee mun riippareista sekaisin ....oon siis itse leski xl 44 ja lapset lähteneet. On meillä rumillakin lupa seksiin.

Vierailija
35/38 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari vuotta sitte salasuhde 23v tytön kanssa.Tykkäs vanhemmista miehistä.

Tapailtiin pari kertaa kuukaudessa,vuoden ajan.Kyllä oli kiihkeetä.Muutti opiskelujen takia Ouluun.

Nyt on uusi hakusessa.

Löytyisköhän täältä?

M58

Vierailija
36/38 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N48

Se on sitä naisten kaksinaismoralismia

Mitä kaksinaismoralismia? Jos molemmat on tilanteessa rehellisiä toisilleen missä mennään niin se on ihan ok.

Se ei ole ok, jos mies antaa naiselle toiveita parisuhteesta tai rakkaudesta vain saadakseen seksiä.

Sekään ei ole ok, että naiset ei saisi harrastaa seksiä mutta miehet tietty saa.

Vierailija
37/38 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen sinkku kirjoitti:

Ei ole enää tarvetta fuck buddylle, koska olen onnellisessa parisuhteessa.

Sinkkujaksolla minulla oli salasuhde varatun miehen kanssa, mutta se on hieman eri juttu kuin pelkkä fuck buddy.

pieni kaksinaismoralismi huokuu tästä :D

Vierailija
38/38 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuck buddyt on nykypäivää etenkin nuorilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan