Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Turkulaiset, Perno? Muuta rannikkokaupungit? Hyvä asuinalue lapsiperheelle?

Irtiotto toiseen kaupunkiin
06.08.2018 |

Hei,kaipailisin apua Turkulaisilta. Ollaan muuttamassa pitkän matkan takaa ja haaveena esim.Turku. käytiin ajelulla siellä ja löydettiin Pernosta asumisoikeusasunto. Minkälaista aluetta se on? Meillä lapsia vauvasta alakouluikäsiin, ensi vuonna yläkouluikänen. Tarkoitus ei ole omaa asuntoa ostaa näin sikaa säkissä kun tosiaan ei tunneta koko Turkua ,siksi halutaan ekana vuokralle tai aso asuntoon josta pääsee tarv eroon nopeasti kun se unelmien talo löytyy. Nyt meillä oma myynnissä ja kunhan saadaan se myytyä niin tie vie toiv rannikolle.
Lueskelin Pernosta kokemuksia niin joissakin sitä mollattiin paljon.. onko se siis joku juoppojen ja väkivaltasten paikka?
Voi myös ehdottaa muita rauhallisia lapsiperhekaupunkeja , etelä ja länsisuomesta mieluiten rannikoilta,plussana et on tarjolla vuokra/aso rivari 4-5h, ei kerrostalo kuitenkaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa on kaksi aluetta joihin en ikinä muuttaisi, Perno ja Runosmäki.

Teidän tilanteessa suuntautuisin lapsien vuoksi pois Turun lähiöistä Kaarinaan tai Turun ympäristön maalaiskuntiin.

Vierailija
22/25 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisio on alkanut kiinnostaa. Katseltiin sopivia talojakin sieltä. Toki pitää selvittää vielä missä kunnossa koulut ja päiväkoti/onko kerhoja jne. Mies pystyy tekee työnsä missä päik vaan suomea,itse olen äitiyslomalla vauvasta vielä mut oon hoitoalalla ja uskon et saan töitä mistä päin suomea tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raisio on alkanut kiinnostaa. Katseltiin sopivia talojakin sieltä. Toki pitää selvittää vielä missä kunnossa koulut ja päiväkoti/onko kerhoja jne. Mies pystyy tekee työnsä missä päik vaan suomea,itse olen äitiyslomalla vauvasta vielä mut oon hoitoalalla ja uskon et saan töitä mistä päin suomea tahansa.

Vierailija
24/25 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysimme turusta sopivan paikan ja kävimme katsomassa ja ihastuimme. Luulen et se on meiän paikka.

Vierailija
25/25 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin? Voin antaa arvion alueesta.