Miksi mies toimi näin?
Tapailin kolmisen kuukautta lupaavan miehen kanssa ja ensitapaamisesta lähtien kaikki eteni melko vauhdilla. Vietettiin aikaa erittäin paljon yhdessä, sovittiin ettei deittailla enää muita, melkein joka yökin vietettiin jommankumman luona. Tapasin alle kk vanhemmat, käytiin yhdessä pikku reissulla ja molemmat tunnustettiin vahvasti ihastuneemme toisiimme. Sitten mies päättikin ettei tästä suhteesta tule mitään. Erottiin ja viikkoon kumpikaan ei otettu toisiimme yhteyttä. Sen jälkeen mies alkoi laitella viestejä ja ehdotteli kaikenlaista mitä yhdessä voitaisiin tehdä. Leffaan, syömään, minigolfia jne. Mietinkin tässä että mitä tästä kaikesta pitäisi ajatella? Onko tullut katumapäälle vai taka-ajatuksena sittenkin seksi?
Kommentit (31)
"Mies päätti, että tästä suhteesta ei tule mitään." Siinäpä se olikin. Viikkoon ei ollut mitään yhteydenpitoa, kunnes mies alkoi vongata takaisin. Mitäköhän siinä viikon aikana olisikaan voinut tapahtua? Olisiko siinä ajassa mies ehtinyt hässiä yhtä sun toista naista, ainakin yhtä joka tapauksessa ja ihan varmasti. Tämä nainen ei kuitenkaan ollut niin mieleinen tavalla tai toisella, joten ap muistui taas mieleen.
Nyt ap kannattaa siis antaa miehelle anteeksi ja laukata hänen rakastavaan syliinsä ilman kyselyitä! Sinun eteesi ei välttämättä tuollaista helmeä enää tule.
Olen tehnyt niin etten ole enää oveani tuollaiselle aukaissut. Ei ole kiinnostanut mikään syy tuollaiseen käytökseen, vaan jko mies on kanssani tai sitten ei. Ihan samantekevää mikä on ollut syynä. Itse toimin noin epävarmuuttani nykyisen miehen kanssa alussa, mutta hän odotti kiltisti, ja se kertoi minulle että hän on tosissaan, ja se oikea. Omaa käytöstäni en itse olisi sietänyt toisen asemassa yhtään.
Melko introvertilta se mies vaikuttaa, mutta toki voi olla toinen nainen kuvioissa. Sanoi jo tapailun alussa, että on luottamusongelmia ja vaikea luonne. Ei siis muutenkaan kaikkein parhaimmat lähtökohdat suhteelle.
Tarkoitus ei tässä ole nyt odotella vain miehen siirtoja. Yhtälailla olen itse vapaa treffailemaan nyt muita. Tosin ihastus tähän mieheen on vahva.
Ap
Mustasukkaisuus on aina hälytysmerkki ja lähes jokaisen persoonallisuushäiriötyypin yksi piirteistä. Mahdollisesti mies testaa miten paljon voi sua kyykyttää ja nyt 3 kk jälkeen suhteenne alkaa muuttamaan suuntaa kohti paljon ikävämpiä aikoja. Ole varovainen!
Miehet tekee usein juuri tuossa vaiheessa irtiottoja ja kai ne miettii vähän ja koittaa omia tunteitaan. Ei sitä kannata miettiä sen enempää. Pidä hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekee usein juuri tuossa vaiheessa irtiottoja ja kai ne miettii vähän ja koittaa omia tunteitaan. Ei sitä kannata miettiä sen enempää. Pidä hauskaa.
Jep, ei siis muuta kuin radalle vaan. Hyvä kun tuossa ei mennyt kuin se kolme kuukautta. Eikä sekään hukkaan mennyt, vaan toivottavasti opit jutusta jotain. En huolisi enää kirveelläkään takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ei siis muuta kuin radalle vaan. Hyvä kun tuossa ei mennyt kuin se kolme kuukautta. Eikä sekään hukkaan mennyt, vaan toivottavasti opit jutusta jotain. En huolisi enää kirveelläkään takaisin.
Nii, no sitten voi olla pätkäsuhteissa tai vaan heittäytyä ja sanoo et koitetaas taas.
Eikös toisinaan puhuta miehillä vetäytymisreaktiosta, jonka jälkeen on saatu omaa tilaa ja aikaa? Johtuuko sekin sitten siitä että on aina joku muu nainen tullut kuvioon?
Muuhun en ota kantaa, mutta mustasukkaisuuteen kyllä:
Itse olen mustasukkainen,mutta en paha,ilkeä tms. Tämä tulee ilmi siinä vaiheessa kun toinen on tunnetasolla niin tärkeä että hajoaisin täysin jos joutuisin jätetyksi.
Mustasukkaisuus on sekoitus menettämisenpelkoa ja rakkautta sekä kokemusta siitä että itse on huonompi ja/tai rumempi kuin muut.
Mies voi vaikuttaa asiaan paljon, jos mies on luotettava aina ja avoin. Mustasukkaisuus pienenee pikkuhiljaa. Jos taas jää kiinni valheista, on salamyhkäinen tai suuttuu silloin tunne pahenee koska luottamus vähenee , ja tuntuu ettei mies välitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voi olla että en ole ainoa jota mies on tapaillut, mutta en kyllä tiedä missä välissä hän olisi sen tehnyt. Sen verran tiiviisti ollaan oltu tekemisissä. Muutenkaan siihen suuntaan epäilyttävää en missään vaiheessa huomannut. Ainakaan ei peitellyt puhelimensa käyttöä tms. Enemmän niin että itse oli mustasukkainen.
ApAika usein mustasukkainen pettää itse tai on vähintäänkin valmis pettämään, kunhan sopiva tilaisuus tulee. Lisäksi mustasukkaisuus jo suhteen alussa on huono merkki, siis jos on mustasukkainen turhaan. Kannattaa lukea ketjua "Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset".
Olet varasijalla.
Jos paremmat täkyt ei natsaa, niin sit säkin riität.