Oispa joku syy lähteä ulos
Nytin olisi ihana kirpeä keli tuolla, mutta tasan nolla syytä lähteä sinne. Kaupunkiasumisen kurjuutta on se, että ulos mennessä täytyy aina olla joku paikka minne mennä. Ei voi olla "vain siinä". Voisihan sitä käydä pikku kävelyllä, mutta ei siinäkään ole oikeen mitään mieltä. Kävelisin kuitenkin jonkun arkisen reitin ja kuuntelisin saman kuluneen soittolistan. Olisin taas kotona istumassa ja sen pituinen se. Miksei muka voisi opiskelut kestää kesätkin putkeen? Nythän ollaan niitä taianomaisia aikuisia, jotka ovat vuoden ympäri töissä. Mitä järkeä on opiskeluiden 3kk kesätauoissa, kysynpähän vaan?
Puran tätä nyt tänne, kun seuraava terapiakäyntikin on vasta 2 viikon päästä, koska tadaa nekin on kesätauolla. Näppärää, eikös vaan.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan nyt käskyttää sua niin sun täytyy lähteä ulos. Vaikkei huvittais niin nyt on pakko, koska joku täällä tahtoo sulle hyvää! 😉
Tässä ohjeet:
Lähde jonnekkin missä ei ole autojen ääniä. Tai ei haitraa jos harvakseltaan menee autoja tai kauempaa kuulet aavistuksen verran, mutta pois hälinästä. Etsi joku paikka missä voit mukavasti istua, penkki, kivi... jos kehtaat niin ota ainakin hetkeksi kengät ja mahdolliset sukat pois, laita paljaat jalat maahan.
Tuon paikan täytyy olla sellainen, missä on (myös) lehtipuita lähettyvillä, ehkä koivuja. Istu ja katsele puiden latvoihin vähintään 25min. Voit katsoa kauas, ei tarvitse lähimpien puiden latvoja katsoa (niskat voi tulla kipeiksi). Pidä vain taukoja, ei tarvitse yhtäjaksoisesti katsoa.
Ja älä missään nimessä laita kuulokkeita korviisi.No niin, nyt sulla on syy lähteä ulos. Tee se jooko! Kerro tuliko parempi olo. 😌
Enn ole kiiinnostunuut hahmottomasstaa luonnosta.
No ei varmaan kiinnosta, mutta ei sua kiinnosta moni muukaan asia. Pointtina oli, että nyt sun täytyy lähteä ovesta ulos. Ihana ilma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli käyn monet kerrat katsomassa samoja rakennustöitä, seuraan miten ne etenevät, näen miten kaupunkiympäristö muuttuu, yritän muistaa miltä se ennen näytti (ihan ok muistipeli).
Voisithan valokuvata niitä.
Minullakin on joskus vaikeuksia lähteä ulos, mutta tykkään valokuvaamisesta ja se on syy, millä saan itseni kotoa pois. Kuvaan samoja kohteita eri vuodenaikoina.
Inhoan valokuvia. Ne on vielä paljon tympeämpiä kuin liikenne & rakennustyöt. Mua ei kameraan saa tarttumaan vaikka maksettaisiin. Mieluummin vain katselen jotain rakennusta ja häivyn... ja osittain unohdan miltä se näytti... ja myöhemmin taas palaan katselemaan sitä.
Mutta joo, jos sulla ei ole samanlaista valokuvainhoa niin sitten kyllä ymmärrän että tuo sun valokuvaustapa voi olla oikein mielekäs & mukava juttu :)
Ja kuitenkin meidän harrastukset on melkein samat. Siis me molemmat palataan monta kertaa katsomaan/kuvaamaan samaa paikkaa. Joskus nuorempana tahtoi aina päästä näkemään uutta. Nyt kun elämä on tosi pitkään vain rullannut/jumittanut paikallaan niin ei mua uusi enää kiinnosta yhtään, sen sijaan käyn toistuvasti katsomassa samaa vanhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan nyt käskyttää sua niin sun täytyy lähteä ulos. Vaikkei huvittais niin nyt on pakko, koska joku täällä tahtoo sulle hyvää! 😉
Tässä ohjeet:
Lähde jonnekkin missä ei ole autojen ääniä. Tai ei haitraa jos harvakseltaan menee autoja tai kauempaa kuulet aavistuksen verran, mutta pois hälinästä. Etsi joku paikka missä voit mukavasti istua, penkki, kivi... jos kehtaat niin ota ainakin hetkeksi kengät ja mahdolliset sukat pois, laita paljaat jalat maahan.
Tuon paikan täytyy olla sellainen, missä on (myös) lehtipuita lähettyvillä, ehkä koivuja. Istu ja katsele puiden latvoihin vähintään 25min. Voit katsoa kauas, ei tarvitse lähimpien puiden latvoja katsoa (niskat voi tulla kipeiksi). Pidä vain taukoja, ei tarvitse yhtäjaksoisesti katsoa.
Ja älä missään nimessä laita kuulokkeita korviisi.No niin, nyt sulla on syy lähteä ulos. Tee se jooko! Kerro tuliko parempi olo. 😌
Enn ole kiiinnostunuut hahmottomasstaa luonnosta.
En tiedä kuka tai mikä tuo ylimääräisiä aakkosia sanoihin suoltava kirjoittaja on, mutta nyt puhuu oikea AP. Hyviä nämä keskustelupalstat kun voi vähän jutella ns. tyhjyyteen :) Tein pikku pyrähdyksen ulkosalla. Vein roskat ja kävin tarkistamassa, että pyörä on edelleen varastossa. Sitten tulin takaisin ja aloin oikeastaan tekemään uutta soittolistaa...Mikä on sinänsä ihan hauskaa puuhaa. Kiitos kaikista vastauksista. Käyn huomenna kävelylenkillä tai jos on lämpöisenpi keli, menen uimaan.
Mä otan joskus randomisti jonkun bussin ja menen sinne minne se ikinä meneekin. Kotiin sitten kävelen. Tällä tavalla olen oppinut tuntemaan opiskelukaupunkini jo aika hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mä otan joskus randomisti jonkun bussin ja menen sinne minne se ikinä meneekin. Kotiin sitten kävelen. Tällä tavalla olen oppinut tuntemaan opiskelukaupunkini jo aika hyvin.
Voi että teidän ihmisten elämä on surullista. Siis sun, ap:n, sen rakennustöitä seuraavan,...
Meinkä merkkinen? Onko italialainen.