Miksi hotelleissa on aina kylmää munakokkelia tarjolla?
Kuka haluaa syödä kylmää munakokkelia? Itse en ainakaan sitä hirveästi syö, koska se on pahaa kylmänä. Myös kahvi yleensä aika pahaa hotelleissa. Ajatuksia?
Kommentit (11)
Munakokkelihan on parasta. Ei minua haittaa onko se kylmää vai lämmintä. Pekoni on ankeaa, jos se on kylmää ja sitkeää.
joo, mutta miksei sitä voida tarjoilla lämpimänä?? t. ap
Käy paremmissa hotelleissa. Ainakaan niissä paikoissa missä minä olen ollut, yhdessäkään ei ole ollut kylmää munakokkelia.
En nyt tiedä, millaisissa hotelleissa ap käy, mutta me lomaillaan pitkin vuotta hyvissä hotelleissa, eikä olla ikinä jouduttu syömään kokkelia kylmänä. Kyllä se on aina semmoisessa kuparisessa lämpöastiassa.
Vierailija kirjoitti:
Käy paremmissa hotelleissa. Ainakaan niissä paikoissa missä minä olen ollut, yhdessäkään ei ole ollut kylmää munakokkelia.
Samat kokemukset minulla. Enkä käy sen kummemmissa kuin Scandiceissa ja Sokoksissa. Aina on kokkeli kannen alla kuumana.
okei, täytyy varmaan vaihtaa tosiaan sitten hotellia. viime viikolla tuli testattua radisson seaside, sokos presidentti ja glo art. KAIKISSA kylmää kokkelia. t. ap
pahamieli2 kirjoitti:
okei, täytyy varmaan vaihtaa tosiaan sitten hotellia. viime viikolla tuli testattua radisson seaside, sokos presidentti ja glo art. KAIKISSA kylmää kokkelia. t. ap
Olen kaikissa noissa ollut kymmeniä kertoja. Aina on ollut lämmintä munakokkelia.
pahamieli2 kirjoitti:
Unohdit, että kävit myös Kämpin takapihalla biojäteastiasta kylmää kokkelia syömässä
Hyi hitto sitä sokoshotellien jauheesta tehtyä kokkelia. Aika äkkiä tulee ällötys hotelliaamiaisiin, kun tarpeeksi reissaa.
Helppoa, halpaa, nopeaa. Massa uunivuokaan ja uuniin.
Ei sitä kukaan halua syödä (vertaa aamiaisella tuoreet sämpylät, pekoni, kasviksia, pekoni, ja pekoni) mutta jostain syystä sitä kuuluu syödä.