Kaipaako kukaan muu Big Brotheria?
Mä kaipaan edelleen! Joka alkusyksy muistelen kaiholla tätä syksyn pelastajaa 😆 Eiköhän sitä tehdä enää ikinä?? Oon ihan kyllästynyt tähän nykyiseen TV-tarjontaan..
Nyt on jo useampi vuosi edellisestä BB:sta. Varmasti löytyisi mielenkiintoa ja hakijoissa vaihtelua.
Kommentit (40)
En kaipaa. Vuosia sitten lopetin yhden suhteen kun kävi ilmi että miesystävä katsoi moista roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistot <3
😳
Oliko hän ihan ns.normaali?
Kaipaan myös!
Seuraa maiden maiden Big Brotheria! Briteissa edelleen tulee, alkaa uusi julkkisten versio pian.
BB takas! BB takas!
Ilta-Sanomat/ Iltalehti. Ette muutenkaan keksi omia juttuja, niin ottakaa tästä otsikko: BB takas!
Taitaa olla liian kallis ohjelma tehdä. Harmi vain.
Kaipaan, mutta kaipaan erityisesti paria ensimmäistä kautta. Ne oli ihan parhaita. BB oli vielä uusi ja asukkaat aika tavallisia. Olin kerran ulkomaan matkalla ja isäni päivitti minulle tapahtumia tekstiviesteillä. :D
Kertokaa tai linkittäkää muitakin huippuhetkiä! Haluaisin fiilistellä!
Muistatteko, kun ne kaksi ilkeää lihavaa naista joutui kävellä suossa :D Ja sitten toisen näistä kansa äänesti onnessaan voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Seuraa maiden maiden Big Brotheria! Briteissa edelleen tulee, alkaa uusi julkkisten versio pian.
Mistä sitä voi seurata kysyy kohta mummo.
Kaipaan, mutta sitten muistan kuinka puuduttava se oli viimiset kaudet. Ehdottomasti katsoisin jos casting olis menny nappiin ja tuotanto oikeesti panostaisi juonenkäänteisiin.
Mammat on niin älykkäitä ja rakastavat Big Brotheria. Jokin ei nyt täsmää.
Menetin joksikin aikaa uskon ihmisiin kun se kammotus-Teija voitti 2012.
Mustakin olisi ihan kivaa, jos BB taas jatkuisi. Täytyy kuitenkin sanoa, että vaikka yleisidea on musta kiinnostava, niin toteutus on usein aika tylsä. Mua kiinnostaa ihmisten välinen vuorovaikutus, mutta sitten siellä on jotain kännibiletystä tai mälsiä tehtäviä, jotka tekee tyyppien sosiaalisuudesta niin helppoa, ettei se ole enää kovin kiinnostavaa seurattavaa. Olenkohan ainoa, joka ajattelee näin?
2006 kausi oli ihana! Kaki, Sari, Hanne, Kaarlo. Siihen kauteen oli panostettu ja silloin olin niin koukussa, etten meinannut päästä yli, kun sarja loppui 😄 Voi aikoja!
Kaipaan. Oli ihana tulla kotiin kun "perhe" oli odottamassa ruudun takana. Big Brotherissa oli nimenomaan se efekti, että ovat aina paikalla ja tavallaan "samassa huneessa" seurana. Sitten taas jos "perhe" alkoi ottamaan päähän niin laittoi ruudun pimeäksi :p
Vierailija kirjoitti:
Missä näitä voi katsoa?
Kaipaaaaaan! Syksy on ihan prseestä ilman bb:tä!
Vierailija kirjoitti:
Mammat on niin älykkäitä ja rakastavat Big Brotheria. Jokin ei nyt täsmää.
Kyllä tänne AV:lle mahtuu sekä älykkäitä mammoja että BB:tä rakastavia mammoja.
Ja voisiko jopa olla, että jotkut BB:tä rakastavista ovat älykkäitäkin? Miksei?
Muistot <3