Uusi terapeuttini vaikuttaa vähä-älyiseltä
Aion kyllä vaihtaa hänet. Hän ymmärtää sanomiseni jatkuvasti väärin. Mielestäni kielellisessä ilmaisussani ei ole mitään ongelmaa, koska lääkärit ja psykiatriset sairaanhoitajat ovat aina tajunneet, mitä haen takaa. Tosi raskasta puhua tälle terapeutille, kun kaikki asiat pitää selittää pitkästi ja rautalangasta vääntäen. Joskus pitää vielä toistaa juuri sanomani asiat. Terapeutti vielä sanoo välillä, että ajattelen epäloogisesti + perustelee väitteensä ja siinä sitten paljastuu, että hän on itse taas ymmärtänyt väärin.
Hän myös naureskelee tosi paljon. Sellaista tyhjännauramista ja nauraa ihan väärissä kohdissa. Hän kysyi sairaalahoitokokemuksistani ja kun kerroin, että olen ollut myös vierihoidossa, koska yritin jatkuvasti tappaa itseäni todella absurdeilla tavoilla. Tuolle hän hihitteli sitten. Ei ilmeisesti keksinyt mitään sanottavaa.
Aluksi hän vaikutti tosi empaattiselta, mutta nyt pystyn jotenkin aistimaan, ettei hän oikeasti ole niin empaattinen kuin mitä esittää. Ei vaikuta ollenkaan aidolta.
Ei voi olla todellista...
Kommentit (26)
Jätkäshenkilö 46 vuotta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alku vaikutti lupaavalta, mutta vierihoito vie suoraan Porvooseen.
?? Mitä epäuskottavaa vierihoidossa on?
ApNo kyllä minuakin naurattaa tuo "vierihoito". Oletko Ap mies vai nainen?
Jos olet mies, niin sijaitsiko tuo vierihoitotalo esim. Amsterdamissa, Hampurin Reeperbahnilla, Lontoon Sohossa tai oliko se Pigalle Pariisissa? Maksaako Kela tuollaisiakin hoitomatkoja? Vai onko tuollaisia ihan avoimesti toimivia punaisten lyhtyjen laitoksia Suomessakin?
Ja jos Ap olet nainen, niin eipä tuollaisen hoidontarpeen ilmaisemiseksi tarvitse juuri muuta tehdä kuin istahtaa yökerhon baaritiskille näkyvään paikkaan ja olla oikein avuttoman näköinen; tosin itse tilanteessa hoidon laatu ei välttämättä aina osoittaudu lupausten tasoiseksi. Mutta miten Sinun tapauksessasi kävi, saitko melaa oikein kunnolla?
Mä en ymmärrä tätä. Miksi ihmeessä vierihoito tarkoittaisi jotain tuollaista? Mihin sanaan sinä nyt oikein sekoitat tuon sanan "vierihoito"?
Mitkä niiden koulutukset on?
Itselläni on kokemuksia useista minua "hoitavista" "ammatti"ihmisistä. Ei riitä yhden käden sormet tai varpaat laskemaan.
Voin vakuuttaa että aivan varmasti joukkoon mahtuu aivan naurettavan ja pelottavankin epäammattitaitoista pässinpää väkeä. Matalaälyisiä tai sitten vähän luonnevikaisiakin.
Saa olla todella tyytyväinen normaalista tai sitten hyvästä ammattiauttajasta jos on kyse psyykkisistä ongelmista.
Voikun olis olemassa sellasia terapeutteja, joille voisi purata kaiken ja jos itkisi niin terapeutti ottaisi kädestä kiinni ja tukisi.. terapeutit ja psykologit on hirveen kylmiä ihmisiä. :(
Vierailija kirjoitti:
Hm, terapeutilla on varmasti skitsofrenia, siihen kuuluu hyvin usein epäadekvaattia naureskelua. Kysypäs, onko arvon terapeutti muistanut ottaa omat lääkkeensä viime aikoina. Muista vielä hihitellä päälle.
-epäadekvaatti hekottelija
Voe että terapeutilla oikein skitsofrenia, ajatellaan jos vaikka Supermanin röntkenkatse onkin Batmanilla kyllä maailmankirjat olisivat tosisekaisin koska he eivät ole edes normaaleja ihmisiä vaan SUPER SANKAREITA WiiuUuUU WiiUuUUu
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kans terapeutti joka naureskeli välillä. Tyhjänpäiväinen hölöttäjä.
Eikö tuollaisesta työntekijästä voisi tehdä jo ilmiannon? Esimies hänellekin löytyy ja jos ei tämä tiedä mitä vastaanotolla tapahtuu, ei voi puuttua asiaan. Eihän tuollainen käytös sovi tuohon työhön, ihmiset on usein varmaan aika herkillä siinä vaiheessa kun terapeutille menevät ja luottamuksellinen suhde pitäisi luoda. Eikä kaikki ammattitutkinnon suorittaneet ja lupansa hankkineet ole niitä kurssinsa terävimpiä, siellä moni pääsee työelämään ihan rimaa hipoen. Tulos on sitten tämänkaltainen.
Ei vaikuta provolta, pakollinen epäuskoja taas huutelee. Älä jää siihen kiinni.