Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli puoli vuotta työttömänä ollut: mitä sinulle kuuluu?

Vierailija
06.08.2018 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu, olen nyt Ruotsissa töissä.

Vierailija
2/7 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaan nyt että arvostelen oman elämäni palstatermein 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin on onnistunut töitä pakoilemaan, 75% 6 kk sitten työttömäksi ilmoittautuneista on töissä.

Vierailija
4/7 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää! Olen saanut puuhastella ja harrastaa kaikenlaista. Koulu alkaa kohta ja sitä myöten loppuu työttömyys.

Vierailija
5/7 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen vuotta olen ollut putkeen työttömänä. Eipä tässä ole kuulunut vuosikausiin oikein mitään. Herään kun herään ja menen nukkumaan kun menen. Kaupasta ostan -60% tuotteita iltaisin ja auringon laskettua käyn kävelyllä. Kavereita tapaan silloin, kun he perhekiireiltään ehtivät eli pari kertaa vuodessa. Kerran kuukaudessa vedän kalsarikännit, kuuntelen musiikkia ajalta, kun kaikki oli paremmin ja lopulta sammun sohvalle taustamusiikin soidessa melankolisin sävelmineen kaiuttimista.

Vierailija
6/7 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu. Kesä meni liian nopeasti lasten kanssa mökillä ollessa. Nyt alkaa lapsilla koulut ja mulla omaa aikaa 5-6 tuntia päivässä. Käyn lenkillä, istun kahviloissa, leivon, käyn valokuvaamassa merellä ym.

Vierailija
7/7 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kk olin ja sekin olin lähes liikaa. Viikon lomailin ja sitten aloin työnhaun. Viisi tuntia päivässä tutkin yrityksiä, muokkasin cv:tä ja personoin muita tekstejä. Samalla opiskelin lisää omaa alaa ja täydensin työnäytekansiota. Muun ajan käytin liikuntaan ja hyvinvointiin. Silti oli pää kovilla ja onneksi lopulta minulle soitettiin ja pääsin edellistä vastaavaan työpaikkaan ja palkkakin nousi mukavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi