Kai sinullakin on jo aamiaiskaappi?
Iltasanomat tietää kertoa, että kukaan ei enää halua kuivauskaappia keittiöön, vaan kaikki ottaa aamiaiskaapin. Kai sinäkin?
WTF aamiaiskaappi??!!?
Kommentit (61)
Kiitos tiedosta. En olisi koskaan uskonut, että tuollainen on. :D No ihan hyvä keksintö. Taitaisin ottaa, kun tiskikone tiskaa.
https://www.google.fi/search?q=aamiaiskaappi&tbm=isch&tbo=u&source=univ…
Aamiaiskaappi ei riitä, vaikka sillä onnistuukin välipalojen laitto. Minulla koko keittiö mahtuu kaappiin. Laitan myös lämmintä ruokaa. Keittiössä vain tarvittavat työkalut ja astiat, kauniit, käytännölliset ja laadukkaat. On kätevää saada sotkut nopeasti piiloon, kun ovikello soi.
Että ottaisin jonku aamiaiskaapin kuivauskaapin sijaan, juu ei kiitos 😂
Joo minä siis syön aamiaiseksi vain jonkun jugurtin tai viilin, ja tarvitsen sitä varten jääkaapin ja lusikan. Kahvia keitän aamun lisäksi pitkin päivää, välillä illallakin. Mutta ehdottomasti siis aamiaiskaappi! WTF edelleen.
Ap.
Mulla on leipäkaappi tason päällä nurkassa. Ylähyllyllä leivät ja alahyllyllä leivänpaahdin käyttövalmiina.
Kahvinkeitkntä tulee käytettyä niin usein, ettei viitsi laittaa oven taakse piiloon.
Ikinä en luopuisi kuivauskaapista ja kunnon tiskipöytää on ikävä.
Ainakin ehkä käytännöllisempi kuin kuivauskaappi. Aina ihmetellyt, kun kaikki ylistävät pyhää astiankuivauskaappia vaikka se on ihan turha. Sinne ne jää astiat säilytykseen, vaikka paljon näppärämpi on tiskata astiat ja kuivata saman tien oikeille paikoilleen.
Mikä ihmeen vastakkainasettelu tässä pitää olla? Miksi ei voi olla kumpaakin? Pitääkö tässä keskustelussa nyt lytätä aamiaskaapin omistajat vai mikä tässä on pointtina?
Musta aamiaiskaappi on ihan kätevä ja hauska idea. Kuivauskaappikin kätevä, vaikka astianpesukone löytyykin.
Itse tarttisin illalliskaapin. Ja "syön mieheltäni salaa suklaata" -kaapin. Ap.
Minä haluaisin aamiaiskaapin! Olen haaveillut siitä yli 10 vuotta, mutta ei ole ollut mahdollisuutta toteuttaa. Olis kiva pitää kahvinkeitin, vedenkeitin, leivänpaahdin jne. pois keittiön tasoilta ja silti käytettävissä koko ajan. Joskus vielä hankin sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Aamiaiskaappi ei riitä, vaikka sillä onnistuukin välipalojen laitto. Minulla koko keittiö mahtuu kaappiin. Laitan myös lämmintä ruokaa. Keittiössä vain tarvittavat työkalut ja astiat, kauniit, käytännölliset ja laadukkaat. On kätevää saada sotkut nopeasti piiloon, kun ovikello soi.
Minulla on keittiössä ovi.
Mulla on aamiaiskaappi, päivälliskaappi ja illalliskaappi.
Ei tarvitse mitään odiootti aamiaskaappia kun ei ole mitään ääliö avokeittiötä. Kun keittiö on erillinen niin tiskivuoret ja kavinkeittimet saa olla itsekseen keittiössä, eivät vie mielenrauhaa siellä ovien ja seinien takana.
tosi käteviä kirjoitti:
Oon kyl aika kade noista päivälliskaapeista ja illalliskaapeista. Onko sinulla molemmissa liedet ja uunit? Ap.
tosi käteviä kirjoitti:
Minä olen itse kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
tosi käteviä kirjoitti:
Oon kyl aika kade noista päivälliskaapeista ja illalliskaapeista. Onko sinulla molemmissa liedet ja uunit? Ap.
On ja mikrotkin on niissä. Brunssi- ja picnickaapit vielä haluaisin. :)
Tuo artikkeli vaikutta aihan sellaiselle että yrittää esittää valheita faktoina. Tai siis että yrittää selittää kuin asiat kaappien suhteen olisi kuten artikkeli sanoo ja se olisi jo muotia, kun perimmäinen ajatus on että ihmiset alkaisivat ottamaan amupalakaappia muotiin ja luopumaan kuivauskaapeista.
Yritetään muokata ihmisten ostokäyttäytymistä.
Ja ei, ei ole aamupalakaappia ja on kuivauskaappi. Sama pätee kaikkiin kavereihinikin. En tunne ketään jolla olisi aamiaskaappi jonne tungettasiin mitään mikroja ja muita. Eikö sellainen ole homehtumisriskikin jos kaappiin laittaa kahvinkeittimet ja muut, krta artikkelin perusteella tarkoitus on että niitä siellä käytetään eikä nosteta pois (kun pitää se pistorasia siellä olla). Vesihöyryä tulee ja koko kaappi pilalla ennen pitkää.
Tietysti on, vaikke tiedäkään mikä se on.