Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillifarkut pitäisi kieltää lailla

Vierailija
06.08.2018 |

Naisilla ei mahdu pylly ja miehillä hajoo munat. Lisäksi niien käyttäjille tulee aina jotain veritulppia ja aivoinfarkteja joihin ne sitten raukat kuolee.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi, että munat eivät ole niissä pilleissä vaan housujen lantio-osassa. Myös leveälahkeisten farkkujen aikana housut saattoivat olla ylhäältä niin tiukat, että kamman tunkeminen takataskuun oli vaikeaa.

Vierailija
2/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on piukat farkut jos aivoinfarktinkin voi saada. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep

Vierailija
4/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei perse mahdu pillifarkkuihin on perseesi liian iso.

Osta Titanic-savupiippufarkut sen sijaan.

Vierailija
5/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut pitäs kieltää niiltä, jotka väkisin änkeytyy niihin. Ne housut ei sovi kaikille.

Vierailija
6/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillifarkut pitäs kieltää niiltä, jotka väkisin änkeytyy niihin. Ne housut ei sovi kaikille.

Olen itse hyvin onnellinen siitä, että uskalsin ryhtyä käyttämään pillifarkkuja siitäkin huolimatta, että "ne eivät sovi kaikille". Ne kaikille varmana valintana kaupatut bootcut-farkut, joiden pitäisi olla niin jalkaa pidentävät ja hoikistavat, saivat minut näyttämään entistä lyhyemmältä ja tanakammalta, että ensimmäisiä pillifarkkuja sovittaessani kirosin sitä, miksi tuli tuhlattua koko paras nuoruutensa joihinkin niin kamaliin kuin bootcuteihin.

Vierailija
7/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kaikille varmana valintana kaupatut bootcut-farkut, joiden pitäisi olla niin jalkaa pidentävät ja hoikistavat, saivat minut näyttämään entistä lyhyemmältä ja tanakammalta,

Joo, se on kyllä vale, että bootcut-malli pidentäisi tai hoikentaisi ketään. 

Vierailija
8/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut ovat kätevimmät housut Suomen talvessa. Leveät lahkeet kastuvat ja likaantuvat talvella, pillifarkut menevät kätevästi saappaan sisään.

Vierailija
9/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut ovat useimmiten stretchiä, joten kyllä niihin mahtuu ihan jokainen, kunhan ottaa tarpeeksi ison koon.

Ovat itse asiassa paremman näköiset vähän kurvikkaalla ladyllä kuin sellaisella hoikalla, suoralla.

Vierailija
10/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kaikille varmana valintana kaupatut bootcut-farkut, joiden pitäisi olla niin jalkaa pidentävät ja hoikistavat, saivat minut näyttämään entistä lyhyemmältä ja tanakammalta,

Jep! Ja mitäpä tarjotaan luottoasuyhdistelmäksi, jos sattuu olemaan pluskokoinen? No kas, tummia bootcut-farkkuja ja kivaa tunikaa. 

Vierailija
11/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep! Ja mitäpä tarjotaan luottoasuyhdistelmäksi, jos sattuu olemaan pluskokoinen? No kas, tummia bootcut-farkkuja ja kivaa tunikaa. 

Ai, mulle taas toimi tuo boot-cut malli, mutta en olekaan persjalkainen, joten ehkä siinä pitää olla edes normaalipituiset sääret että näyttävät hyvältä.

Käytän kyllä enimmäkseen pillifarkkuja.

Vierailija
12/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, mulle taas toimi tuo boot-cut malli, mutta en olekaan persjalkainen, joten ehkä siinä pitää olla edes normaalipituiset sääret että näyttävät hyvältä.

Käytän pillejä. Mulla on kyllä pitkä ja hoikat jalat, mutta myös reisiä huomattavasti pakusmmat pohkeet. Bootcuteissa mun jalat näyttää kuoreen käärityiltä makkaroilta.

Vierailija
13/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän pillejä. Mulla on kyllä pitkä ja hoikat jalat, mutta myös reisiä huomattavasti pakusmmat pohkeet. Bootcuteissa mun jalat näyttää kuoreen käärityiltä makkaroilta.

Kumma. Loogisesti ajatellen luulisi että päinvastoin pilleissä ne sun mahtipohkeet ovat kuin makkarat ja boot-cutit taas tasapainoittaisivat näkymää.

Vierailija
14/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma. Loogisesti ajatellen luulisi että päinvastoin pilleissä ne sun mahtipohkeet ovat kuin makkarat ja boot-cutit taas tasapainoittaisivat näkymää.

Kun bootcuteissa nää pohkeet ei ees oikeestaan mahdu kunnolla lahkeisiin ja ne puristaa mikä todella saa ne näyttämään liian tiukoilta ja epämukavilta mitä ne onkin. Pilleossä puolestaan on stretsiä, mikä lisää joustavuutta ja helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme