Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vastustamaton ikäisilleen naisille on varakas 19-v. lukiolaispoika, joka asuu kantakaupungissa omassa saunallisessa kaksiosaan ja ajaa mustalla (metalliväri) BMW X5 -citymaasturilla

Vierailija
06.08.2018 |

Hot or not?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska olet noin nuori niin tuskin edes olet hankkinut rahojasi itse, eli aika säälittävää leuhkia😀

Vierailija
2/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella Hot. n.33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se ole aika selvää että vanhempien kämppä ja auto.

Vierailija
4/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena opiskelijaneitona en olisi ollut kiinnostunut. Mutta olinkin humanistihuitukka ja olen vieläkin :) Rahalla pröystäilijät on aina herättäneet mussa kummastusta ja inhotusta.

Vierailija
5/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin 19v olin enemmän kiinnostunut rokkipojistaja ja prätkistä kuin rahasta, saunallisista kaksioista ja rumista autoista.

Vierailija
6/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omassa"... Niin niin.

Vierailija
7/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella Hot. n.33

Ikäisillee** olet liian vanha

Vierailija
8/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä saat noilla takuuvarmasti sitä, mitä olet vailla.

Vierailija
9/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa naisia, mutta oikeaa rakkautta ei. Muista tämä, oikeasti

Vierailija
10/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta minkälainen ihminen olet?

Kuka haluaa seurustella sun auton ja asunnon kanssa???

Vierailija
11/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella haluttava. Nauti siis ja pidä hauskaa! Varaudu vaan siihen, että osa haluaa virittää jotain pysyvämpää ja saattaa väkisin yrittää ”jämähtää” elämääsi.

Vierailija
12/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not. Jos asuisit maatilalla ja omistaisit hevosia olisit paljon kiinnostavampi. Näin olen ei mitään saumoja.

Vierailija
13/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsirassu. Mulla on liki sun ikäinen tytär, ja hänen kaveripiirinsä tuntien voisin sanoa, että kannattaa päteä omilla ansioillaan, jos aikoo päteä.

Vierailija
14/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu vaihtanut ikäluokkaa?

Vierailija
15/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö porukka tunnista kuvauksesta robinia? Ja robin on hot vaikka olisi köyhä kuin kirkonrotta.

N27

Vierailija
16/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuorena en olisi kiinnostunut yhtään - oli sen verran vielä tunteen paloa ja idealismia, että vanhempien varoilla leveilevät teinarieinari olisi herättänyt lähinnä myötähäpeää.

Huomattavasti vanhempana kyynistyminen on tehnyt sen, että voisi vaikka kiinnostaakin hetken aikaa, jos sen leveilijän saisi ostamaan vähän luksusta ja tarjoamaan hyviä illallisia ilman kauhean kummoista vastapalvelusta. Mutta kiinnostus ei kauaa kestäisi, sen aikaa vain että hupi on tilanteesta saatu irti. Eikä ehkä tuo 19 v innostuisi 35 v rouvasta.

Veikkaan siis, että hetkellistä kiinnostusta löytyy jos panostaa, mutta ehkä helpommin niistä vähän vanhemmista naisista, jotka ei enää ota itseään ja elämää niin vakavasti vaan näkevät tilanteessa pienen huvittelun mahdollisuuden.

Vierailija
17/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan parukymppisenä kun tuli vastaan: Poika oli mennyt vastahakoisesti vanhempiensa haluamaan opiskelupaikkaan koska vanhemmat haluavat. Puhui tulevista rahoistaan ja mitä ostaisi. Mielipiteensä olivat jollain tavalla sovinistisia eikä hällä ollut ilmeisesti kokemusta naisten kanssa.

Arvaa?

Vierailija
18/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan parukymppisenä kun tuli vastaan: Poika oli mennyt vastahakoisesti vanhempiensa haluamaan opiskelupaikkaan koska vanhemmat haluavat. Puhui tulevista rahoistaan ja mitä ostaisi. Mielipiteensä olivat jollain tavalla sovinistisia eikä hällä ollut ilmeisesti kokemusta naisten kanssa.

Arvaa?

ps. tarkennan että kokemattomuudella tarkoitan enemmän EMOTIONAALISTA kypsyyttä., ei sitä onko saanut haalittua yhden yön juttuja joilla leveillä (negatiivinen asia), nämä on kaksi aivan eri asiaa

ps.jos Robin on kyseessä niin hän on cool. (Olen varmaan jo liian vanha sanomaa hot)

Vierailija
19/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos auto ja asunto eivät ole omilla rahoilla ostettuja, ei kiinnostaisi pätkääkään. Tulee mieleen vain ajatus, että tyypille kannetaan kaikki valmiina eteen.

Mutta varmasti löytyy seuraa tietynlaisesta naistyypistä.

Vierailija
20/20 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh ja äänestät kokoomusta koska olet menestyjä ja varallisuus oman työn tulosta. Kiitos mutta ei kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme