Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettäminen käynnissä ostarilla, ärsytti.

Vierailija
06.08.2018 |

Mua ei sinänsä haittaa tuo imettäminen julkisilla paikoilla, mutta nyt ärsytti. Kauppakeskuksen avaralla käytävällä, näyttävällä paikalla istui äiti vauvansa kanssa. Siitä äitistä oikein näki päälle ajatus: ja minähän imetän just tässä ja näin ja meillä on tähän oikeus ja hiiteen te kaikki muut siitä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile täydellistä imetyssuojaa!

Sinun ei tarvitse kuin pysähtyä paikoilleen ja ottaa silmäluomesi käyttöön. Toinen vaihtoehto on päänkiertäjälihas! Uskomatonta, vain kääntämällä pääsi toiseen suuntaan et näe vilaustakaan imetyksestä.

Vierailija
22/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää imetyksessä se kun haluaisin nähdä ne tissit mutta vauvan pää on kokoajan edessä 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei imettäminen häiritse mutta kerran meinasi sumpit mennä väärään kurkkuun kun lennolla poika popsi ensin aamupalaksi sämpylät ja jälkkäriksi kaivoi itse tissin paidan alta esiin.

Vierailija
24/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei imettäminen haittaa muuta oli pakko ihmetellä äitiä joka otti koko yläosan paljaaksi eikä yhtään yrittänyt peitellä. Mikä tuollaisen näytöksen tarkoitus oikein on?

Villi arvaus, antaa nälkäiselle vauvalle ruokaa?

Mitä itse luulisit? Että joku ihan tarkoituksella haluaa näyttää tissit ostarilla ja käyttää vauvan nälkää tekosyynä?

Ei sullakaan oikein hyvin ajatus juokse.

No miksi ne tissit pitää olla esillä? Imetätkö itse niin että yläkroppa on paljaana? Tuonkin voi hoitaa niin että kanssaihmisille eivät kiinnitä huomiota. Nykyään kaikki on niin sallittua ja ihanan liberaalia. Terve järki on unohtunut.

Missä te näitä tissien paljastelijoita oikein näette?

Olen nelikymppinen perheenäiti ja vain kerran, yli 10 v sitten, olen tällaisen paljastelevan imettäjän nähnyt. Imettämistilanteita olen nähnyt paljon, sillä asun kaupungissa, jossa on nuori ikärakenne ja paljon lapsiperheitä.

Vierailija
25/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa maissa vartijat olisivat tulleet saattamaan imettävän äidin vauvoineen pihalle, koska tietyn uskontokunnan hunnnutetut naiset olisivat tehneet ilmoituksen että se loukkaa heidän uskontoa. Näin myös Ruotsissa.

Vierailija
26/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä imettää muiden, vieraiden, nähden. Voisin vaikka lyödä sitä imettäjää.

Vierailija
27/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvonnut tissi, jossa valtava maitoa valuva nänni, on sairaan kiihottava näky. Kuvittelen aina itseni kersan tilalle, kun tuijotan julkisissa tiloissa imettäviä äityleitä.

Jaaha. Kaipa ihmisen seksuaalisuus voisi olla vaarallisemmallakin tavalla vinoutunut. Mutta ikävä kyllä se maito ei valu oikeassa elämässä.

T. Imettävä äiti.

Valuu, kun rinnat on tarpeeksi täynnä.

T: toinen imettävä äiti

Niin valuu, ja jopa suihkuaa jos vauva on aloittanut imettämisen ja päästää irti juuri kun heruminen alkaa :D

T: kolmas imettävä äiti

Minulla suihkusi aina kun maitoa oli kertynyt rintoihin.

Ja saunassa suihkusi vaikka olisin vasta imettänyt.

Vauvan imettäminen onnistui parhaiten tuttipullon tuttiosa nännin päällä. Muuten maito tuli niin vauhdilla että vauvan oli vaikea syödä.

Olin vähän ihmeissäni kun anoppi neuvoi että tuttipullolle ei sitten pidä vauvaa opettaa kun siitä pullosta maito tulee helpommin eikä tarvitse imeä yhtä kovasti kuin rintaa.

Maitoni olisi riittänyt helposti vaikka kolmelle vauvalle. En kuitenkaan voinut luovuttaa sitä perussairauteni takia.

Ainakin opin mitä tarkoittaa suihkutissi.

Vierailija
28/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun varmaan jonkinlaiseen vähemmistöön mutta en alkuunkaan ymmärrä tuollaista julkisella paikalla imettämistä. Ajattelen asiaa yksinomaan lapsen kannalta: luulisi löytyvän joku rauhallinen Soppi, jos sä saisit kaikessa rauhassa keskittyä lapsiin ja imettämiseen, kuin näkyvä paikka jossa ihmiset kulkevat edestakaisin, on melua ja hälyä yym.

Vierailija
29/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiva känny esiin ja ala kuvaamaan sessiota.

Julkisella paikalla saa kuvata.

Mä kuvaisin sitä kuvaajaa.

Vierailija
30/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muissa maissa vartijat olisivat tulleet saattamaan imettävän äidin vauvoineen pihalle, koska tietyn uskontokunnan hunnnutetut naiset olisivat tehneet ilmoituksen että se loukkaa heidän uskontoa. Näin myös Ruotsissa.

Monissa muissa maissa äidin oikeus imettää häiritsemättä on kirjattu ihan lakiin. Mutta ei Suomessa.

Vierailija
31/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaveri, joka oli laktivisti. Hän ajatteli, että saa yhteiskuntaa imetysmyönteisemmäksi, että imetti julkisilla paikoilla. Ja todellakin hakeutui näkyvimmälle paikalle.

Hävetti olla seurassa. 

Yksinkertaisesti se suoninen vaalea löllö on vain jotenkin niin etova, etenkin kun se on sellaista eritteillä läträämistä, ähinää ja tuhinaa. Hyi hemmetti.

Vierailija
32/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi pikkuvauvan huonosti nukkunut äiti olla vaan niin ajatuksissaan, että ei muista olevansa julkisella paikalla.. Tutulle kävi näin, lähti vahingossa tissi paljaana kävelemään imetyksen jälkeen keskellä ostoskeskusta ;-D

Olkaa armollisia kanssaihmisille ja iloitkaa siitä, että pieni ihminen saa syödäkseen.

Vierailija
33/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei imettäminen haittaa muuta oli pakko ihmetellä äitiä joka otti koko yläosan paljaaksi eikä yhtään yrittänyt peitellä. Mikä tuollaisen näytöksen tarkoitus oikein on?

Mitä itse luulisit? Että joku ihan tarkoituksella haluaa näyttää tissit ostarilla ja käyttää vauvan nälkää tekosyynä?

Olet varmaan näitä kun tulee pissahätä niin vetäiset housut alas ja ryhdyt toimiin. Sinullahan on oikeus kun luonto kutsuu. Viis muista.

Ihan pikkasen eri asia. Mutta sitä teille imetyksen kammoajille on vissiin ihan turha kertoa.

Vierailija
34/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan näitä kun tulee pissahätä niin vetäiset housut alas ja ryhdyt toimiin. Sinullahan on oikeus kun luonto kutsuu. Viis muista.

Mitä kehittyneemmästä ihmisestä on kyse, sitä enemmän voi häneltä julkisella paikalla vaatia. Vaatisin siis esim. aikuisia pissailemaan vessassa, mutta vauvaa en vaadi sietämään nälkäänsä, vaikka se iskisikin sopimattomassa tilanteessa. Silloin kun äiti imettää lasta, niin luonto on kutsunut lasta, ei äitiä.

En oikeasti tajua miten joku voi pahoittaa mielensä julkisella paikalla imettämisestä ja verrata sitä kusemiseen. Löysätkää nutturaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi