Söin juuri litran jäätelöä :(
Kommentit (33)
xlxlx kirjoitti:
Tuohan on vasta pikkujälkkäri tän palstan lukijoille.
Ellet sitten käynyt istumassa buffetissa ensin puoli päivää pitsaa ahmien.
Älä huoli, syytä miestäsi tai kilpparia,tai ihan vaa jotain. Ei se ole sinun vikasi jos kiloja kertyy.
Sinun tekstisi voimaannutti minua kovasti.
Tässä esimerkki millaiseksi muuttuu kun kieltää itseltään kaikki herkut....... :)
Vierailija kirjoitti:
Anna ku mä arvaan? Sä olet ap kuitenkin hoikka tai vähintään normaalipainoinen?
Minä olen 15 vuotta ollut 130kg, enkä ole eläissäni pystynyt syömään edes puolta litraa jäätelöä kerralla. Mun raja on sellanen kolmannes paketista.
Kun ihmiset näkee mun kropan niin ne kuvittelee mielessään että tuo vetää varmaan paketin jäätelöä ja koko pullapitkon kerralla kitaansa, ihan vaan välipalaksi.
Joo normaalipainoinen olen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut! Itse en ole pystynyt kuin puoleen litraan kerralla. :)
Amatööri. Harjoitusta vain, kyllä se siitä.
Ei onnistuisi multa. Puoli litraa menee, vain jos ns. mopo lähtee käsistä. Tosin vedin hiljattain litran kahden päivän aikana (eli kaksi puolen litran pakkausta), enkä kyllä tee sitä enää. Paitsi että hirveät kalorit ja suuri morkkis, sain siitä palkaksi myös jäätävän ummetuksen. :-/ Lesson learnt. Ja joo olen normaalipainoinen mutta mulla on epäterve suhde makeaan, ja joskus tulee ahmittua. Jäätelö on suurin herkkuni.
Vierailija kirjoitti:
xlxlx kirjoitti:
Tuohan on vasta pikkujälkkäri tän palstan lukijoille.
Ellet sitten käynyt istumassa buffetissa ensin puoli päivää pitsaa ahmien.
Älä huoli, syytä miestäsi tai kilpparia,tai ihan vaa jotain. Ei se ole sinun vikasi jos kiloja kertyy.
Sinun tekstisi voimaannutti minua kovasti.
Tässä esimerkki millaiseksi muuttuu kun kieltää itseltään kaikki herkut....... :)
Kaikista painoon liittyvistä keskusteluista huomaa heti kuka ei syö mitään herkkuja tai ylipäätään ihan liian vähän. Piikikkäämpiä ihmisiä saa hakemalla hakea. Jatkuva nälkä ja itsensä kiduttaminen tekee ihmisestä häijyn. Hyvä ruoka, parempi mieli, sen näkee heti. Lihavat on lepposia, laihat on vihaisia.
Oletko sellainen "kehopositiivinen"(Lue: Läski)?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sellainen "kehopositiivinen"(Lue: Läski)?
Ainakin hän on positiivisempi kuin sinä :D
Huvittavaa. Olen lihava, mutta en pystyisi syömään puolta litraa jäätelöä kuin ateriaksi ja litra olisi mahdottomuus kaikissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole yhtään huono omatunto niistä tyhjistä kaloreista? Ravintoarvot surkeat..
Joo vähäsen. Mutta oli kyllä hyvää.
Tuossa kiteytyy painonhallinnan salaisuus.
Onko muutaman minuutin suussa maistuva hyvä sen arvoista, että pitkällä aikavälillä painoa kertyy, olo huononee ja elinikä lyhenee?
Lyhyen vs pitkän aikavälin tavoitteet.
En ole ap, mutta varmasti oli sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Paukkupate kirjoitti:
Kyllä oli kiva kuulla. Toivottavasti saat vatsavaivoja niin olet ainakin hetken pois näpääimistön äärestä.
Oletpas mukava ihminen. Mitäs vaivoja me sulle toivottaisiin?
Jos aloitan tänne yhtä tyhmiä ketjuja kuin tämä jäätelöpää, niin voit toivoa minulle ihan mitä vaan maailman vitsauksia. Mitä hiiskatin järkeä on siinä, että ihminen aloittaa ketjun kertoakseen mitä on syönyt äsken?!?
Paukkupate kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paukkupate kirjoitti:
Kyllä oli kiva kuulla. Toivottavasti saat vatsavaivoja niin olet ainakin hetken pois näpääimistön äärestä.
Oletpas mukava ihminen. Mitäs vaivoja me sulle toivottaisiin?
Jos aloitan tänne yhtä tyhmiä ketjuja kuin tämä jäätelöpää, niin voit toivoa minulle ihan mitä vaan maailman vitsauksia. Mitä hiiskatin järkeä on siinä, että ihminen aloittaa ketjun kertoakseen mitä on syönyt äsken?!?
Mutta sinä vastaat siihen ketjuun.
Anna ku mä arvaan? Sä olet ap kuitenkin hoikka tai vähintään normaalipainoinen?
Minä olen 15 vuotta ollut 130kg, enkä ole eläissäni pystynyt syömään edes puolta litraa jäätelöä kerralla. Mun raja on sellanen kolmannes paketista.
Kun ihmiset näkee mun kropan niin ne kuvittelee mielessään että tuo vetää varmaan paketin jäätelöä ja koko pullapitkon kerralla kitaansa, ihan vaan välipalaksi.