Oletteko saaneet joskus palautetta (gyne, kaverit, miehet) kun teillä on ollut luomut karvat alapäässä?
Palstan keskusteluiden mukaan se karvoitus luomuversiona ON ongelma ja se ON epänaisellista sekä rumaa. Oletteko te oikeasti saaneet joskus palautetta, kommenttia tai katseita joista voi jotain päätellä? Onko miehet kieltäytyneet seksistä tai ystävät kauhistelleen pehkoa? Tai jopa positiivista kommenttia.
Itse rehellisesti sanottuna olen saanut kommenttia, joskaan ei niin pahalla. Kommentoitiin ystävien saunaillassa, että "mites suuseksit jne". Eikä mulla ollut mikään erityinen pehkokaan, mutta muiden piirissä nyt vaan tuppasi olemaan asenne, että naisella normaali versio alapäästä on joko täysin karvaton tai sitten hyvin pieni kiitorata kummulla. Sitä enemmän on vissiin epänormaali ja ruokkoamaton majava.
Kommentit (40)
Eräs nuoruuden heila varmisteli minulta moneen kertaan, että eihän minulla vain ole karvoja, kertoili kauhutarinoita eksänsä karvoista ja odotti, että olisin varmasti posliini. Toisaalta taas näin aikuisiällä istuin saunassa erään tuttavani kanssa, joka piti käytännössä minulle saarnan siitä, että posliineista tykkäävät miehet ovat pedofiileja ja vain karvallinen nainen on oikea nainen. Olen käytännössä ihan teiniajoilta asti ajellut karvani, enkä koe, että olisin ratkaisustani tilivelvollinen yhtään kenellekään, en mahdollisille seksikumppaneilleni, enkä toisaalta ainoallekaan "tosinaiselle" - eikä niin ikään ole mukavaa, että joku määrittelee minun seksikumppanini pedofiiliksi siksi, että minä satun viihtymään tavallani.
Itse en ole juurikaan kiinnostunut kanssaihmisteni karvoista, olinpa sitten saunassa tai peiton alla. Eiköhän aikuiset ihmiset osaa itse omat ratkaisunsa tehdä, ja sivistyneet ihmiset osaavat antaa saman rauhan muillekin.
Olisi kyllä aika outoa jos gyne suhtautuisi karvoihin negatiivisesti. Päinvastoin, mulle on kerran gyne huomauttanut karvattomuudesta, suositteli olemaan sheivaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Naisen alapään karvoitus tulee mielestäni olla ajeltu (mieluiten täysposliiksi), ja sen myös selväsanaisesti vaimolle kerron aina jos hänen puskansa meinaa ruveta liikaa rehottamaan. Mielelläni ajelen myös itse hänen puskansa, jos häntä itseään laiskottaa jostain syystä.
Miten olisi, jos pitäisit huolen vain omista karvoistasi?
Yhden kommentin nykyiseltä mieheltäni joskus; Ethän ajele koskaan karvoja kokonaan pois alapäästäsi.
En ole ikinä saanut mitään kommenttia.
Mulla ei ole ikinä ollut karvoja alapäässä.
Jos mies pelkää karvoja, on se pikkupoika. Ei oikea MIES.
Kyllä niille karvoille on ihan oma tarkotuksensa suojella erogeenisiä alueita, ei kannata ajella.
Kumma juttu ettei nämä sheivatut naiset sheivaa koskaan päätään, vaan päinvastoin yleensä asentavat itseensä feikkitukkaa, ja tekoripsiä... missä logiikka.
Olen käynyt gynellä täydessä karvoituksessa ja täysin ilman, ei ole maininnut asiasta mitään. Kavereille en alapäätäni esittele ja miehelle on ihan sama onko karvoja vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pelkää karvoja, on se pikkupoika. Ei oikea MIES.
Itseäni inhottaa tällaiset "oikea mies/nainen" määritelmät. Mieltymyksensä kullakin, ja aina ne eivät kohtaa. Eikä itseään tarvitse väkisin muuttaa toisen mieltymyksen kaltaisiksi --> lienee hyvä ohjenuora myös tähän keskusteluun.
Mutta en koe, että olisin jotenkin "vähemmän nainen" karvani ajelevana naisena, en koe, että mieheni on "vähemmän mies" halutessaan harrastaa seksiä kanssani, enkä muutenkaan ymmärrä, miten jotkut hemmetin karvat voivat määrittää koko sukupuoli-identiteetin.
Kummastuttaa kaikki ne naiset, jotka ottaa käskyjä miehiltä omien alapäittensä suhteen.
Olkaa naisia, älkääkä ovimattoja. Ei yksikään mies teidän genitaaleja omista, vaikka niin tunnutte ajattelevan kun naimisiin menette.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niille karvoille on ihan oma tarkotuksensa suojella erogeenisiä alueita, ei kannata ajella.
Kumma juttu ettei nämä sheivatut naiset sheivaa koskaan päätään, vaan päinvastoin yleensä asentavat itseensä feikkitukkaa, ja tekoripsiä... missä logiikka.
Hei, olen sheivattu nainen, eikä minulla ole feikkitukkaa, tekoripsiä, eikä mitään sellaista, mistä nähtävästi yrität tehdä jotakin wt-määritelmää. Olen ihan tavallinen aikuinen nainen, enkä tee karvattomuudestani numeroa - ethän siis sinäkään?
Esikoisen kätilö narisi vuonna 1994 ja ajoi ne pois. Kukaan muu ei ole sanonut mitään.
Karvat kuuluvat tietyn näköiseen alapäähän. Valkoinen, lihava, sileä ja posliini. Miksi? Nakuna niin naurettava että en saa naurultani pantua.
Vierailija kirjoitti:
Karvat kuuluvat tietyn näköiseen alapäähän. Valkoinen, lihava, sileä ja posliini. Miksi? Nakuna niin naurettava että en saa naurultani pantua.
Tokkopa saisit muutenkaan. Hups, sanoinko sen ääneen...
On paras, terveellisin, aito ja kiihottava + sitä on kiva litistää 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen alapään karvoitus tulee mielestäni olla ajeltu (mieluiten täysposliiksi), ja sen myös selväsanaisesti vaimolle kerron aina jos hänen puskansa meinaa ruveta liikaa rehottamaan. Mielelläni ajelen myös itse hänen puskansa, jos häntä itseään laiskottaa jostain syystä.
Miten olisi, jos pitäisit huolen vain omista karvoistasi?
Sehän on just päinvastoin. Omilla karvoilla ei ole väliä, kumppanin karvoilla on. Omani pidän siinä kunnossa, joka on kumppanille mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva nähdä, miten ap tervehtii kavereitaan.
Mulla on ihan luonnollinen karvakolmio ollut aina, eikä ole tarvetta sitä muille esitellä, ne ajat on ohi kun lasta tein, eikä kommentoitu. millaset ihmiset kommentoisi normaalista alapäästä negatiiviseen sävyyn, herran jestas sentään..
Tällä palstalla aivan jatkuvasti naiset ovat sitä mieltä, että "en todellakaan ala kasvattamaan mitään ällöjä karvoja" "hyi, haisee kusi ja veri" "haluaako mieskään sua ikinä?"
Tottakai samaa mieltä ollaan IRL, mutta jos ei ole avoimet välit ystäviin niin sitten ei tietysti uskalla sanoa mitään kommenttia.
Kukaan ei ole koskaan nähnyt mulla puskaa. Tänään menossa lääkäriin nivusen/häpyhuulen ihomuutoksen takia enkä ole voinut/viitsinyt sheivata ettei tuo kohta ärsyynny ja kyllä hävettää. Nuori mieslääkäri kyseessä :(
No en todellakaan! Miksi ihmeessä MULLE ois suuseksi puskani kanssa ongelma? En tee sitä itselleni.... Mun miehet on tykänneet mun yläpäästäni, jos eivät tykkää alapäästä, se on heidän murheensa :xD