Mies tunnusti lopulta pettäneensä
Olenkin odotellut, milloin tieto lipsahtaa häneltä. Yllättävän kauan siinä meni. Ja voi sitä ilmettä, kun hän tajusi, etten edes järkyttynyt. Miksipä olisin, kun kyseessä oli vanha uutinen.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kotona on ollut vain nalkutusta tarjolla ja siksi mies on lähtenyt toisen matkaan. Hyvin yksinkertaista, pitäkää miehenne tyytyväisenä niin pettämistä ei tapahdu Jos jostain syystä ette sitä kotona olevaa sikaa halua miellyttää niin jättäkää se ja etsikää sellainen mies jota oikeasti rakastatte.
Voi sua... kaikille ei riitä vaikka mille mutkalle taipuisi miellyttääkseen, eikä kenenkään pitäisikään. Jos mies on tyytymätön, on hyvä ja ottaa asian puheeksi, eikä vetoa tuollaisiin naurettavuuksiin päästäkseen pistelemään vierasta.
1/5Miehen tyytyväisenä pitäminen on helpoin asia maailmassa. Ruokaa ja seksiä. EI NALKUTUTSTA. 95% miehistä pidetään tällä kaavalla hihnassa. Jos et tähän pysty vika löytyy peilistä.
Annatpa sinä miehistä harvinaisen yksinkertaisen kuvan. Mies on kuin joku eläin, ehkä koiran asemassa?
Tunnustettuaan pettämisen, mies alkoi vaatia avioehtoa. Mutta ei kuulemma kuitenkaan ole ero mielessä, vaan "jotta paperit olisivat kunnossa".
Aika huono hetki mielestäni ottaa tuollainen asia puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka pitäisit miehen kuinka tyytyväisenä tahansa, niin tilaisuus tekee varkaan. Harva mies pystyy vastustamaan kiusausta, jos vieras nainen on aktiivinen flirttailussa (ravintolassa, työpaikalla, harrastuksissa...) ja vie tietoisesti hommaa siihen suuntaan, että p*llua on tarjolla. Näin se vaan on.
Näin se useimmiten menee. Ja kyse on vain saaliin kaatamisesta ja mekaanisesta seksistä ilman tunteita. Kassien tyhjennys, ei muuta. Ikävää, jos nainen käsittää väärin ja alkaa odottaa jotain enemmän.
Ei tämä haalista miehen "rakkautta" omaan vaimoonsa. Haluaa silti pitää hänet, kodin sekä lapset. Voi olla vaikka miten hyvä mies, "kietoa minkkiin, hukuttaa timantteihin, palvoa maata jalkojen alla", mutta uskollisuus ja vaimon kunnioitus puuttuu. Libido vie. Sitten taas sellainen kaikin puolin uskollinen toivemies saattaa olla peluri tai piilojuoppo jne. Kaikilla taitaa olla omat luurangot komerossa. Valitse näistä sitten se pienin paha. Ja naisissa sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kotona on ollut vain nalkutusta tarjolla ja siksi mies on lähtenyt toisen matkaan. Hyvin yksinkertaista, pitäkää miehenne tyytyväisenä niin pettämistä ei tapahdu Jos jostain syystä ette sitä kotona olevaa sikaa halua miellyttää niin jättäkää se ja etsikää sellainen mies jota oikeasti rakastatte.
Miksi aina mies täytyy pitää tytyväisenä? Missäs on miehen vastavuoroinen velvollisuus pitää nainen tyytyväisenä?
Pettämisen syyksi mies antoi seksinpuutteen. Tätä "puutetta" parisuhteessa kärsiessämme tein lukuisia aloitteuta, jotka mies torjui, joko suoraan tai hakemalla riitaa.
Kumma homma, "puute" oli tosiaan virallinen syy pettämiselle. Syy puutteelle oli kylläkin ilottelu vieraassa vuoteessa, ja minun oivallettuani kuvion, lakkasi sitä kotona toki tyystin olemasta tarjolla. Miehelle ongelma realisoitui kakkosnaisen jätettyä hänet. Mistäs nyt, kun kotoakaan ei irtoa? Edes vaimoa seksinpuutteesta syyllistämällä?
Tämä nyt on sellainen ikuisuuskysymys. Kun nainen pettää vähäisen tai huonon seksin vuoksi, syylliseksi tarjotaan miestä joka ei ole pystynyt/halunnut pitämään vaimoaan tyytyväisenä. Samalla tavalla pettävät miehet vierittävät syytä vaimonsa niskoille.
Molemmat ovat oikein tai väärin riippuen siitä kumpi on pettänyt ja kysytäänkö miehiltä vai naisilta. Tälläkin palstalla on usein perusteltu sitä miten väärin on pitää naista puutteessa ja toisaalta sitä miten väärin miehen on pettää, kun voisi rehdisti erotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin yksinkertaista, pitäkää miehenne tyytyväisenä niin pettämistä ei tapahdu.
Siis uskooko joku ihan oikeasti, että asia on näin. Hah! Kunnossa olevat kotiasiat eivät todellakaan aina ole tae siitä, että puoliso pysyttelee kiltisti kotilaitumella. On tietty miestyyppi, jolla on jokin pakonomainen (biologinen ??) tarve käydä vieraissa, vaikka kotona olisi lähes paratiisinomaiset olot. Ilmeisesti kyseessä on jonkinlainen seksiaddiktio, tarve testata omaa vetovoimaa tms. Jos mies "kärsii" tällaisesta vaivasta, niin ei täydellisinkään vaimo pysty tätä ominaisuutta pois kitkemään. Olen omin silmin nähnyt tämän tuttavapiirissäni.
Minä olen tollanen mies. En pysty olemaan pelkästään yhden kanssa, mutta silti piti olla myös vakituinen suhde.. Hoidin aina asiat ja otin huomioon ja olin oikein hyvä mies, mutta se pahuus tuli siitä, että yksi nainen ei riittänyt. Tiedän että tämä on jonkinlainen sairaus. Olen pettänyt jokaista jonka kanssa olen ollut ja samalla tietenkin pettänyt ne ihmiset joiden kanssa petin vakituisia kumppaneita. Kaikissa parisuhteissa minulta ei ole koskaan puuttunut yhtään mitään. Viimeisimmän suhteen päätin vuosi sitten ja en kertonut todellista syytä miksi halusin lopettaa suhteen. En halunnut tuhota häntä , koska tiedän että sitä ei olis kestänyt. Sitten päätin, että en enää aio seurustella vakituisesti. En enää pysty elää niin, että ympärillä ihmiset joutuu pettymään minun tekojen takia. Minulla ei ole koskaan ollut tunteita toista kohtaan. En ole ikinä rakastanut ketään. Mut on jätetty pari kertaa ja se ei hetkauttanut yhtään. Se oli minulle aivan yksi lysti. Niin kauan kun olen tällainen, niin kauaa en seurustele.
En jotenkin osaa edes vihata miestä. Saadessani tietää asian varmasti, olin onneksi yksin ja osannut uumoilla asianlaidan ennakkoon. Silloin kuitenkin tuntui vaikka ja miltä. Ehdin tasaantua, ennen kuin päädyin miehen kanssa kasvotusten ja koin olevani niskan päällä.
Tämän kuluneen ajan olen melko ulkopuolisen oloinen, tarkkaillut miestä ja nähnyt yhtä ja toista. Rakkautta ja kunnioitusta ei enää ole, selkeästi molemmin puolin, mutta tietyllä tavalla näin, mitä hän ihmisenä kävi läpi. Ja myönnän vahingonilonkin kakkossuhteen katketessa.
Miehen tunnetiloja, minun haastamisiani ja kaikenlaisia selityksiä seuratessani on ollut toisaalta mielenkiintoisia aikoja. Kun näkee toisen läpi ja sen, millä keinoin hän yrittää johdatella uskomaan julkisivuunsa, melkein hymyilyttää.
Nyt totuuden äärellä voimme lopettaa suhteen rehdisti. En usko tämän jäävän edes vaivaamaan. Mies luopui minusta pettäessään ja minä hänestä prosessini aikana, olemme kuin vieraita toisillemme nyt.
Vierailija kirjoitti:
Olenkin odotellut, milloin tieto lipsahtaa häneltä. Yllättävän kauan siinä meni. Ja voi sitä ilmettä, kun hän tajusi, etten edes järkyttynyt. Miksipä olisin, kun kyseessä oli vanha uutinen.
Tasoitteli vain tilejä koska häntä tympäisi sinun värikäs seksihistoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasoitteli vain tilejä koska häntä tympäisi sinun värikäs seksihistoria.
Seksihistoriani värisävyt hän tietää tarkalleen. Yhdenmiehennainen olen.
Mies pettää = naisen vika.
Naiset, pitäisköhän nää nykyajan parisuhteet vaan unohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin yksinkertaista, pitäkää miehenne tyytyväisenä niin pettämistä ei tapahdu.
Siis uskooko joku ihan oikeasti, että asia on näin. Hah! Kunnossa olevat kotiasiat eivät todellakaan aina ole tae siitä, että puoliso pysyttelee kiltisti kotilaitumella. On tietty miestyyppi, jolla on jokin pakonomainen (biologinen ??) tarve käydä vieraissa, vaikka kotona olisi lähes paratiisinomaiset olot. Ilmeisesti kyseessä on jonkinlainen seksiaddiktio, tarve testata omaa vetovoimaa tms. Jos mies "kärsii" tällaisesta vaivasta, niin ei täydellisinkään vaimo pysty tätä ominaisuutta pois kitkemään. Olen omin silmin nähnyt tämän tuttavapiirissäni.
Minä olen tollanen mies. En pysty olemaan pelkästään yhden kanssa, mutta silti piti olla myös vakituinen suhde.. Hoidin aina asiat ja otin huomioon ja olin oikein hyvä mies, mutta se pahuus tuli siitä, että yksi nainen ei riittänyt. Tiedän että tämä on jonkinlainen sairaus. Olen pettänyt jokaista jonka kanssa olen ollut ja samalla tietenkin pettänyt ne ihmiset joiden kanssa petin vakituisia kumppaneita. Kaikissa parisuhteissa minulta ei ole koskaan puuttunut yhtään mitään. Viimeisimmän suhteen päätin vuosi sitten ja en kertonut todellista syytä miksi halusin lopettaa suhteen. En halunnut tuhota häntä , koska tiedän että sitä ei olis kestänyt. Sitten päätin, että en enää aio seurustella vakituisesti. En enää pysty elää niin, että ympärillä ihmiset joutuu pettymään minun tekojen takia. Minulla ei ole koskaan ollut tunteita toista kohtaan. En ole ikinä rakastanut ketään. Mut on jätetty pari kertaa ja se ei hetkauttanut yhtään. Se oli minulle aivan yksi lysti. Niin kauan kun olen tällainen, niin kauaa en seurustele.
Oletko harkinnut terapiaa? (En kettuile.)
Vierailija kirjoitti:
Mies pettää = naisen vika.
Naiset, pitäisköhän nää nykyajan parisuhteet vaan unohtaa?
Niin kai sitten. Etenkin kun, jos nainen on pettänyt, katsotaan syyn olevan vain ja ainoastaan naisen. Ilmeisesti mieshen ei kuitenkaan tarvitse ottaa vastuuta omista teoistaan.
Mistä lie tuo asenne vielä nykypäivänäkin tulee?
Vaikka pitäisit miehen kuinka tyytyväisenä tahansa, niin tilaisuus tekee varkaan. Harva mies pystyy vastustamaan kiusausta, jos vieras nainen on aktiivinen flirttailussa (ravintolassa, työpaikalla, harrastuksissa...) ja vie tietoisesti hommaa siihen suuntaan, että p*llua on tarjolla. Näin se vaan on.