Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ongelma: varmaa seksiä ihan nätiltä vai epävarmaa todella kauniilta

Vierailija
06.08.2018 |

Olen viestitellyt kahden naisen kanssa huomenna tapaamisesta. Toinen kaunis ja toinen todella kaunis, seksikäs missi-malli. Ensimmäisen kanssa on varmasti seksiä. Toisen kanssa epävarmaa kun saattaa yllättäen perua enkä ole varma olisiko siltikään vaikka nähtäisi. Kumman kortin katsoisi? Muut päivät tällä viikolla ei käy jos siirrän siirtyy ensi viikolle.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö seksiä vai parisuhdetta? Onko seisokkisi vakaa, vai vaatiiko todella voimakkaan kiihokkeen?

Vierailija
2/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu siitä, mikä on paine kasseissa. Voiko odotella vai toimiiko varaventtiili?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se kauniimpi, toivottavasti jäät nuolemaan näppejäsi ja tajuut mikä pinnallinen psk oot.

Vierailija
4/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehet ovat oikeassa, suomalaisen miehen ongelmat ovat valtavan suuria. Miksei yhteiskunta tee mitään asian eteen?

Vierailija
5/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tähän, vaikka kyseessä onkin toki hupialoitus. Ja vieläpä vastaan asian vierestä. Mikä ihme kuvitelma aloittajalla on, että seksi on sitä parempaa, mitä paremmalta kumppani näyttää? Vai onko aloittajan oma seksivietti niin heikko, että vaatii kiiltokuvamaista partneria toimiakseen? Eli neuvoni on: yritä vaan sitä kaunista missimallia, tuskin suoriudut kuitenkaan :-p

Vierailija
6/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaksi hyvää vaihtoehtoa. Riskejä kannattaa välillä ottaa, joten ota se kauniimpi. Eikä riski edes ole kummoinen, koska voit edelleen tavata sen toisenkin myöhemmin.

Vierailija
7/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikäviä ihmisiä täällä

Vierailija
8/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan tähän, vaikka kyseessä onkin toki hupialoitus. Ja vieläpä vastaan asian vierestä. Mikä ihme kuvitelma aloittajalla on, että seksi on sitä parempaa, mitä paremmalta kumppani näyttää? Vai onko aloittajan oma seksivietti niin heikko, että vaatii kiiltokuvamaista partneria toimiakseen? Eli neuvoni on: yritä vaan sitä kaunista missimallia, tuskin suoriudut kuitenkaan :-p

On varmasti harvinaisempaa saada se seksikäs malli, joten se lienee syynä.

Ihan sama, kun itse olen ulkona niin naiset katsovat jonkin verran ja kehujakin on tullut. Sitten kun olen komeamman kaverini kanssa liikkeellä, niin kaikki naiset katsovatkin kaveriani. Miksi ihmeessä naiset kuvittelevat, että se komeampi kaverini olisi jotenkin parempi kuin minä?

Vierailija
9/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottasin sen jolla isommat tissit.

Vierailija
10/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan klopeilla on niin heikot libidot, ettei seksistä tahdo tulla enää mitään. Onneksi on näitä yli 30-vuotiaita, jotka eivät kaikki ole vielä pilalla.

Vierailija
11/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tässä käydä niinkin, ettei irtoa kummaltakaan. Ap kyllä on elävä esimerkki siitä, miksi ei kannata miehiä deitrailla.

Vierailija
12/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ottasin sen jolla isommat tissit.

Minä taas sen, jolla on muhkeampi perse. Naamasta ei niin väliä, takaapäin kun sitä jyystetään.

Vierailija
13/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan tässä käydä niinkin, ettei irtoa kummaltakaan. Ap kyllä on elävä esimerkki siitä, miksi ei kannata miehiä deitrailla.

Naiset on ihan samanlaisia.

Vierailija
14/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ole miehen ongelmasta, vaan ulin ongelmasta. Unennäköä kaikki tyynni.

Vierailija
15/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet todellinen Alfa isolla A:lla niin totta kai treffit molempien kanssa samaan aikaan.

Vierailija
16/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelaisin varman päälle. Pillu mikä pillu.

Vierailija
17/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi valita?

Vierailija
18/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois paha ongelma mulle, jos ei olisi mitään selkeää luonne-eroakaan. Silloin olis helppo, mikäli toinen on selkeästi toista mukavampi. Niin...ekoilla treffeillä en päätyisi kaikella todennäköisyydellä sänkyyn, vaikka nainen ehdottaisi.

M30

Vierailija
19/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viestitellyt kahden naisen kanssa huomenna tapaamisesta. Toinen kaunis ja toinen todella kaunis, seksikäs missi-malli. Ensimmäisen kanssa on varmasti seksiä. Toisen kanssa epävarmaa kun saattaa yllättäen perua enkä ole varma olisiko siltikään vaikka nähtäisi. Kumman kortin katsoisi? Muut päivät tällä viikolla ei käy jos siirrän siirtyy ensi viikolle.

Ehdottomasti sen kauniimman. Sulla on sitäpaitsi hyvät mahdollisuudet saada siltä seksiä jos oikeasti pidät häntä nättinä. Naiset kyllä huomaa sen kun heitä ihaillaan ja ihastuvat ihailijaan vähintään sen verran että haluavat nähdä mitä sängyssä tapahtuu. Oma ulkonäkökin saattaa siihen vähän vaikuttaa, itsehän oon aivan käsittämättömän uljas uros

Vierailija
20/23 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visainen pulma, koska superkaunis voi olla lahna, kun taas normikaunis tekisi kaikki temput. Tai toisinpäin. You never know.