Onko seksi miehelle todella väsyttävä suoritus?
Olen nuori nainen ja avopuolisoni 28 v mies. Ongelma on että itse haluaisin seksiä jopa joka päivä mutta mies hyvin harvoin. Mies perustelee tätä sillä että seksi on suoritus joka vie voimia, kuin urheilusuoritus. Onko seksi miehille todella näin rankkaa? Itseltäni orgasmit ei vie voimia vaan nautin kun saan niitä useita peräkkäin ja saan siitä energiaa. Haluan myös lapsia, mutta onnistuukohan se kun mies välttelee seksiä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen tarvitse minun orgasmista ottaa erityispaineita, osaan itsekin hieroa itselle orgasmit ja saan sen tosi helposti. Minusta miehen ei tarvitse ottaa hirveitä paineita siitä. Eikä minua haittaa jos en joka kerta yhdynnässä saa orgasmia.
Ap
Ihan viime aikoina on ollut parikin ketjua jossa naiset kovaan ääneen kertovat kuinka ei todellakaan ole heidän oma homma mitään hieroa! Mitä edes tekevät sellaisella miehellä joka ei naiselle orgasmia anna? Kertovat avoimesti etteivät saa yhdynnästä yhtään mitään joten mitä tekevät koko miehellä? Totaalinen luuseri vaikka itse saa niin ei edes naistaan on tyydytä. !
Naisella ilmeisesti on vain oikeuksia ja velvollisuuksia on lähinnä olla läsnä sekä hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehen tarvitse minun orgasmista ottaa erityispaineita, osaan itsekin hieroa itselle orgasmit ja saan sen tosi helposti. Minusta miehen ei tarvitse ottaa hirveitä paineita siitä. Eikä minua haittaa jos en joka kerta yhdynnässä saa orgasmia.
ApIhan viime aikoina on ollut parikin ketjua jossa naiset kovaan ääneen kertovat kuinka ei todellakaan ole heidän oma homma mitään hieroa! Mitä edes tekevät sellaisella miehellä joka ei naiselle orgasmia anna? Kertovat avoimesti etteivät saa yhdynnästä yhtään mitään joten mitä tekevät koko miehellä? Totaalinen luuseri vaikka itse saa niin ei edes naistaan on tyydytä. !
Naisella ilmeisesti on vain oikeuksia ja velvollisuuksia on lähinnä olla läsnä sekä hereillä.
Hoh jaa. PariKIN ketjua joissa ... = Naisella (koko sukupuolella) on vain oikeuksia. Mitä tarkoitusta tällainen perusteeton yleistäminen palvelee? Yrittääkö yleistäjä selittää sillä maailmaa mieleisekseen, vai mistä oikein on kyse? Mulle ei nyt vaan kerta kaikkiaan aukene, että miten se voi olla kokonaisen sukupuolen syy, jos omassa tai nettipalstalla kuvatussa liitossa esiintyy sukupuolen urpo edustaja?
Ei mutta hei! Jos muutama yksittäinen kuvaus epäonnisesta suhteesta riittää koko sukupuolen syyllistämiseen, niin toimikoon se sitten toisin päinkin. Ensinnäkin, minun liitossani edustettuna olevat sukupuolet hoitavat molemmat seksi"velvollisuutensa" vallan mallikkaasti! Ja mikä vielä parempaa, tällä palstalla on satoja ja tuhansia kuvauksia kaikenlaisista lihan iloista ja himoista, joita kirjoittajat ovat menestyksellä ja suureksi tyydytyksekseen harrastaneet ristiin rastiin kaikkien sukupuolten kesken!
En voi muuta kuin onnitella teitä kaikki miehet, naiset ja muut, tämän aineiston perusteella koko sukupuolenne on sellaisia seksipetoja, että huh heijaa! Jatkakaa samaan malliin, ja jo heti tänä iltana!
Takaapäin naiminen ottaa yllättävän paljon vatsalihaksiin. Lähetyssaarnaaja on aika kevyt ja nainen päällä tietysti täysin vaivaton.
Ei itse seksi siis mikään suuri fyysinen suoritus ole. Se on sitten eri asia jos naista pitää nuolla puoli tuntia ja koko homma on miehen vastuulla niin epätasa-arvo voi alkaa keljuttaa (ihan oikeesti vaikka näin sinkkuna ei tajuakaan miten ihmeessä).
Mutta noin järjellä ajatellen niin ei se mikään ylityöläs homma ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei itse seksi siis mikään suuri fyysinen suoritus ole. Se on sitten eri asia jos naista pitää nuolla puoli tuntia ja koko homma on miehen vastuulla niin epätasa-arvo voi alkaa keljuttaa
Tämä. Vielä kun toinen saatuaan vajoaa koomaan niin siihenpä jäät ihmettelemään että yritänkö tyydyttää itseni tuohon väsyneeseen pimppaan vai menenkö suosista vetämään käteen 😂. Eikä sekään enää huvita kun vaan vituttaa.
Ap