Jos saisit nyt tyttövauvan, niin mitkä olisi nimiehdokkaat top5 hänelle? Peukutellaan samalla!
Eli jos pitäisi miettiä 5 nimiehdotusta tyttövauvalle, mitkä ne olisi? Ei tarvitse olla paremmuusjärjestyksessä. Samalla peukutellaan muiden vastauksia :)
Pidetään keskustelu asiallisena. Kiitos!
Kommentit (2791)
Sine kirjoitti:
Unnu-Liina
Manda
Ikka
Mina
Ammu
Ikka? Tosi hasssun kuuloinen musta, lempinimen kuuloinen. Mitä muut mieltä? Ammu myös aika erikoinen... ”ammuu”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ingrid
Inkeri
Katariina
Katri
Peggy
Nättejä ja kivoja nimiä, mutta eikö Peggy ja Ingrid ole vähän hankalia ääntää Suomessa?
Ei mun mielestä, miks olisi? ingrid ja Pegi?
Oon aina tykännyt kaksiosaisista nimistä:
Ritva-Brooke
Pirkko-Pirjo
Päivi-Pamela
Impi-Kaarina
Sue-Ellen- Liisa
Kalervo
Kustavi
Uolevi
Pertti
Paavo
Nämä ihan siksi, että tyttövauvani saattaa kuitenkin tuntea itsensä 50-luvulla eläväksi mieheksi. Eihän sitä katsos nykyisin voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ingrid
Inkeri
Katariina
Katri
Peggy
Nättejä ja kivoja nimiä, mutta eikö Peggy ja Ingrid ole vähän hankalia ääntää Suomessa?
Ei mun mielestä, miks olisi? ingrid ja Pegi?[/quote
Niin no ei välttämättä... Pegi kyllä kuulostaa näin Suomessa vähän hassulta. Ihan ku koiran nimi ”Pegii tuu tänne”, tulee vähän koira mieleen. Ingrid kaunis nimi, mietin sitä itsekin omalle lapselle. Ajatelin vaan et onko liian vaikea sanoa Suomessa, mut eihän se oo ku tarkemmin miettii :)
Olivia
Livia
Heidi
Lila
Lydia
Lilja
Sylvia
Tellervo
Marketta
Martta
Liisi
Ihana miettiä, kun lapsia ei enää tarvitse nimetä.
Lavinia
Estella
Celeste
Cora
Daniela
Sandra
Marjatta
Alina
Kata
Nelli
romantikko kirjoitti:
Nimi johon viitaisin viestini alussa on HINNI :)
Kaikella kunnioituksella, mutta kun Hinni tulee murrosikään ja naama alkaa kukkia...?
Lapset osaavat olla julmia.
Vierailija kirjoitti:
romantikko kirjoitti:
Nimi johon viitaisin viestini alussa on HINNI :)
Kaikella kunnioituksella, mutta kun Hinni tulee murrosikään ja naama alkaa kukkia...?
Lapset osaavat olla julmia.
Ja sukunimenä olis keskipohjalainen Finnilä :D
Mutta eihän ihmisen sukupuolta voida tietää vielä hänen syntyessään koska hän ei osaa itse kertoa sitä.
Ilona, Sofia, Emilia, Taika, ei ole viidettä