Taas pitkä työviikko edessä. En vaan jaksa.
En jaksa tuota duunia enää hetkeäkään. Ei anna mulle mitään. Ei mahdollisuuksia etenemiseen. Työ monotoonista toistoa.
Ihmisetkin huumorintajuttomia ja kuppikuntia löytyy.
Kyllä, olen hakenut uutta työtä mutta en ole päässyt edes haastatteluihin.
Illat olen ihan masentunut eikä huvita tehdä mitään.
Kommentit (10)
Missä työssä on monotoonista toistoa? Kelpais mulle.
1,5 vuotta työttömyyttä takana, niin maanantai-aamun työmatkakin (alkoi klo 6.15) on pelkkä ilo.
Kaikki työtä inhoavat: luopukaa, antakaa työttömälle mahdollisuus. Ruvetkaa elämään "muiden rahoilla". Sinne pääsee todella helposti, mutta paluuta ei välttämättä ole. Vuosi sitten olisin maksanut työpaikasta. Nyt olen onnekseni töissä, vieläpä koulutusta vastaavassa.
Mutta todellakin, kukaan ei pakota ja tulijoita tuohonkin paikkaan on varmasti.
No, mitäs nyt teet, koska et KESTÄ?
jäätkö nyt saikulle vai et nyt vaan mene sinne?
Ymmärrän sinua, olen kokenut saman. Olin aivan hirvittävässä työssä, joka vei kaiken elämänilon. Kaikki vapaa-aika valui ahdistuksen viemäriin. Lopulta, kun minulle tarjottiin vakinaista paikkaa, irtisanouduin. Paras päätös ikinä. Kaikille irtisanominen ei tietenkään ole mahdollista taloudellisesti tai muuten. Jos se ei ole sinulle vaihtoehto, niin yritä mahdollisimman paljon irrottaa ajatuksiasi töistä uppoutumalla johonkin mukavaan puuhaan. Tiedän kyllä sen olon, ettei jaksa tehdä yhtään mitään, mutta älä anna sille myöten. Kun pääset alkuun, huomaat, että se kannatti. Tsemppiä!
Voithan aloittaa uuden harrastuksen.
Vierailija kirjoitti:
1,5 vuotta työttömyyttä takana, niin maanantai-aamun työmatkakin (alkoi klo 6.15) on pelkkä ilo.
Kaikki työtä inhoavat: luopukaa, antakaa työttömälle mahdollisuus. Ruvetkaa elämään "muiden rahoilla". Sinne pääsee todella helposti, mutta paluuta ei välttämättä ole. Vuosi sitten olisin maksanut työpaikasta. Nyt olen onnekseni töissä, vieläpä koulutusta vastaavassa.
Mutta todellakin, kukaan ei pakota ja tulijoita tuohonkin paikkaan on varmasti.
Tällaista saarnaa se ap varmaan just kaipasi. Eihän edes sanonut että kaipaa elämään "muiden rahoilla". Kertoo etsivänsä toista työtä ja ilmiselvästi kaikesta huolimatta sinnittelee sen aikaa vanhassa.
Otan osaa ja ymmärrän, itsekin samassa tilanteessa olleena.
Älä tuhoa ainutlaatuista elämääsi.
Koita tehdä niistä sun illoista mukavia. Yritä jaksaa harrastaa, se tuo iloa elämään nyt kun et työasialle voi mitään.