Meghan raskaana
Ystäviensä häissä kuvattu kuva, jossa vatsa aika paksu
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa voi olla, että Camillalla ja Charlesilla on villeintä vällyjen alla. Camillahan lumosi täysin Charlesin jo aikoja sitten ja syynä oli joidenkin mukaan kuuma seksi.
Camillan ja Charlesin suhde loppui aikanaan siihen että Charles käyttäytyi sikamaisesti Camillaa kohti, petti ja käyttäytyi törkeästi. Camilla menikin sitten nopeasti naimisiin sen nykyisen eksänsä kanssa joka petti häntä minkä kerkesi ja käyttäytyi kohtuuttomasti eli en nyt ihan tiedä tuosta kuumuudesta sängyssä:) Charlesia ja Camillaa joku kuitenkin on vetänyt takaisin yhteen ja se on varmaan sitten se rakkaus tai sielujen kumppanuus tai jotakin.
Sellaisen sielujen yhteisen sävelen voi nähdä heidän välillään, samoin kuin Williamin ja Catherinen välillä. Harryn ja Meghanin väliltä se puuttuu. Meghan osaa vangita Harryn katseen hollywoodimaiseen tapaan silmillään mutta Harryn ilme näyttää tyhjältä. Onkohan Harryllä ongelmia, sellaisia joita ei haluta tuoda julksiuuteen? Olen sitä miettinyt kun niin moni nuori nainen antoi hälle pakit jo seurusteluaikana, joille siis seurustelu oli ookoo mutta ei mahdollinen naimisiinmeno. Harryhän avautui aiheesta jossain vaiheessa ettei ole helppoa löytää tyttöä joka olisi halukas sellaiseen pyöritykseen johon hänen rinnallaan naimisiin mennessä joutuu.
Se Charlesin ja Camillan homma kyllä meni vähän toisin. Sielujen yhteisen sävelen näkeminen taas... no, näe mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikilla kuninkaallisilla on niin monta lasta? Eikö hovissa saa olla vela? Entä jos kruununprinsessa/prinssi tai hänen puolisonsa ei haluaisi lapsia, mitä siihen sanottaisiin.
Miksei olisi? Ei tarvitse itse hoitaa, eikä raapia rahoja vuokriin. Enemmän mietin sitä, miksi sellaiset hankkivat ison perheen, joilla siihen ei ole varaa.
Mutta jos yksinkertaisesti ei halua lapsia? Jos ei pidä niistä? Mitä hovi sanoisi jos ei tule perillistä?
Vierailija kirjoitti:
1. Kai te tiedätte, etteivät kuninkaalliset saa mennä nukkumaan ennen kuin Elisabeth vetäytyy makkariin? Dianalla oli aikoinaan vaikeuksia pysyä hereillä, kun Lissu tykkää valvoa. Eikä Charlesista ollut vaakamamboonkaan.
2. Meghanin tyyli on niin raikas ja moderni, että on tehnyt puolessa vuodessa Katesta ihan tädin.
1. Mitä v..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Kai te tiedätte, etteivät kuninkaalliset saa mennä nukkumaan ennen kuin Elisabeth vetäytyy makkariin? Dianalla oli aikoinaan vaikeuksia pysyä hereillä, kun Lissu tykkää valvoa. Eikä Charlesista ollut vaakamamboonkaan.
2. Meghanin tyyli on niin raikas ja moderni, että on tehnyt puolessa vuodessa Katesta ihan tädin.
1. Mitä v..?
Joo. Nää on näitä brittihovin vanhoja sääntöjä. Vähän samaa kuin ne syömiseen liittyvät, jos olet joskus Ellun kanssa samassa pöydässä syömässä niin sun pitää heti lopettaa syöminen kun Ellu lopettaa. Kuningattaren lopetettua syömisen kukaan ei saa jatkaa, ei, vaikka pihvistä olisi puolet jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Mitä v..?
Joo. Nää on näitä brittihovin vanhoja sääntöjä. Vähän samaa kuin ne syömiseen liittyvät, jos olet joskus Ellun kanssa samassa pöydässä syömässä niin sun pitää heti lopettaa syöminen kun Ellu lopettaa. Kuningattaren lopetettua syömisen kukaan ei saa jatkaa, ei, vaikka pihvistä olisi puolet jäljellä.
Aivan vajaata.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä että Harryllä oli kiire löytää vaimo koska ketään ei kiinnosta joutua kuninkaalliseksi silmätikuksi ilman todellista asemaa jota prinssi Harryn vaimolla ei ole ja Meghanille sopi kaikki vaatimukset heti kunhan vaan saa kuninkaallisen tittelin. Lissu määräsi että järjestetään häät nopeasti kunhan Williamin kolmas lapsi on vakaasti masussa valmiina pullahtamaan ulos, jotta ihmisten mielenkiinto herpaantuu hankalista asioista kuten valtion talouden alasmenosta ja brexitistä. Jossakin lehtijutussa sanottiin että kuningatar hymyilee leveästi Meghanin vierellä niin tein saman huomion kuningattaresta ja Trumpista. Kuningatar soi Trumpille erittäin leveän hymyn tämän vierailun aikana. Kukaan ei kuitenkaan puhunut erityisen lämpimistä väleistä.
Olen myös sitä mieltä että Meghan katkaisi välinsä muuhun perheeseen kuninkaallisen perheen vaatimuksesta jos haluaa naimisiin Harryn kanssa niin kuninkaallinen perhe ei toivota tervetulleeksi Meghanin sukulaisia vaan Meghan on tervetullut vain yksinään. Hänen tehtävänsä on olla se törppö jonka mokia lehdistö esittelee. Meghan itse kuvittelee olevansa uusi Diana mutta sitä jobia varten hän nai väärän prinssin. En myöskään usko että perhekeskeinen Catherine tuntee suurta sielujen sympatiaa Meghania kohtaan. Julkisuudessa kaikki ovat tietenkin ylimpiä ystäviä.
Muutama viesti ketjusta luettu. Miten joku ihminen tekee näitä tulkintoja valokuvista? Tai mistä tahansa. Kuvitelmat on naurettavia ja lapsellisia
Ja ottaa vielä itaensä näin vakavasti
Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Miten ihmiset päättelevät yhtä ja toista ja kertovat aivoituksiaan eteenpäin niinkuin tässäkin ketjussa.
Tulkinnat tulevat usein tulkitsijan omasta elämästä. Mutta kertoessa näitä juttuja eteen monikin asia muuttuu tosiasioiksi.
Eipä tällä palstalla viihtyvät varmaan paljoakaan voi tietää Harryn ja Meghanin avioliitosta eikä kenenkään heidän väleistään.
Se, mitä on lehdessä, voi olla totta tai sitten ei. Se tiedetään, että kun avioliitto solmittiin, toki heidän välillään jotakin on ja ihan normitouhua on se, että vilkuillaan Meghanin vyötäröä.
Mutta kaksoset? Hedelmällisyyshoidot?
Kuningatar on kuulema kohtelias muita ruokailijoita kohtaan ja syö hitaasti, joten muut ruokailijat pysyvät mukana. Tuo nukkumissääntö koskee todennäköisesti sitä, jos yöpyy samassa talossa ja seurustelee kuningattaren kanssa illalla. Tuskin soittelevat linnasta toiseen, onko kuningatar nukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä että olisi... Pariskunta meni niin nopsaan naimisiin ettei M:n valmiuksia saada lapsia ole ehditty tutkimaan. Varmaan käy niin että "on ongelmia raskautumisessa"
Päinvastoin. Kuninkaalliset eivät mene naimisiin, ennen kuin on varmistettu, että saavat lapsia.
Soraja?
Grace Kelly ja Diana joutuivat ainakin gynekologin tutkimuksiin ennen liittoa. En usko, että Meghanille tutkimusta tehty, koska Harry on kaukana kruununperimysjärjestyksestä. Eikö sitten prinssipuolisoiden "kuntoa" ole tutkittu, jos on vaikka sikotaudin sairastanut, ennen muinoin oli aika yleinen sairaus ja aiheutti hedelmättömyyttä miehille. Tietenkin naisen on ollut helpompi saada apua muilta miehiltä.
Hedelmöityshoitoja? Lapsettomuutta? Kyllä 37 vuotias nainen voi vallan mainiosti tulla raskaaksi aivan luonnostaan, vaikkei maha vielä alle 3 kk häistä pystyssä olisikaan. Oma äitiini tuli heti raskaaksi 43-vuotiaana, eka lapsi ja eka yritys. Itse tulin raskaaksi täysin yllättäen 40 v vaikka toinen munasarja poistettu ja olin juuri sairastanut syövän. Kyllä terve nainen voi hyvin raskautua tuon ikäisenä ilman mitään hoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Hedelmöityshoitoja? Lapsettomuutta? Kyllä 37 vuotias nainen voi vallan mainiosti tulla raskaaksi aivan luonnostaan, vaikkei maha vielä alle 3 kk häistä pystyssä olisikaan. Oma äitiini tuli heti raskaaksi 43-vuotiaana, eka lapsi ja eka yritys. Itse tulin raskaaksi täysin yllättäen 40 v vaikka toinen munasarja poistettu ja olin juuri sairastanut syövän. Kyllä terve nainen voi hyvin raskautua tuon ikäisenä ilman mitään hoitoja.
Wow, yleistätkö yleensäkin itseäsi koskevat jutut muihin? Vaikka sinä ja äitisi tulitte helposti raskaaksi, niin tosiasia nyt vain on se että naisen hedelmällisyys lähtee laskemaan noin 28. ikävuoden jälkeen eikä ole todellakaan mikään maailman helpoin asia tulla ensikertaa raskaaksi lähes nelikymppisenä. Voi luoja näitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä että Harryllä oli kiire löytää vaimo koska ketään ei kiinnosta joutua kuninkaalliseksi silmätikuksi ilman todellista asemaa jota prinssi Harryn vaimolla ei ole ja Meghanille sopi kaikki vaatimukset heti kunhan vaan saa kuninkaallisen tittelin. Lissu määräsi että järjestetään häät nopeasti kunhan Williamin kolmas lapsi on vakaasti masussa valmiina pullahtamaan ulos, jotta ihmisten mielenkiinto herpaantuu hankalista asioista kuten valtion talouden alasmenosta ja brexitistä. Jossakin lehtijutussa sanottiin että kuningatar hymyilee leveästi Meghanin vierellä niin tein saman huomion kuningattaresta ja Trumpista. Kuningatar soi Trumpille erittäin leveän hymyn tämän vierailun aikana. Kukaan ei kuitenkaan puhunut erityisen lämpimistä väleistä.
Olen myös sitä mieltä että Meghan katkaisi välinsä muuhun perheeseen kuninkaallisen perheen vaatimuksesta jos haluaa naimisiin Harryn kanssa niin kuninkaallinen perhe ei toivota tervetulleeksi Meghanin sukulaisia vaan Meghan on tervetullut vain yksinään. Hänen tehtävänsä on olla se törppö jonka mokia lehdistö esittelee. Meghan itse kuvittelee olevansa uusi Diana mutta sitä jobia varten hän nai väärän prinssin. En myöskään usko että perhekeskeinen Catherine tuntee suurta sielujen sympatiaa Meghania kohtaan. Julkisuudessa kaikki ovat tietenkin ylimpiä ystäviä.
Muutama viesti ketjusta luettu. Miten joku ihminen tekee näitä tulkintoja valokuvista? Tai mistä tahansa. Kuvitelmat on naurettavia ja lapsellisia
Ja ottaa vielä itaensä näin vakavasti
Aamen👍
Vierailija kirjoitti:
Tämä jos mikä on sitä mutua💊💊💊💊😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow, yleistätkö yleensäkin itseäsi koskevat jutut muihin? Vaikka sinä ja äitisi tulitte helposti raskaaksi, niin tosiasia nyt vain on se että naisen hedelmällisyys lähtee laskemaan noin 28. ikävuoden jälkeen eikä ole todellakaan mikään maailman helpoin asia tulla ensikertaa raskaaksi lähes nelikymppisenä. Voi luoja näitä ihmisiä.
Tilastollisesti on selvästi todennäköisempää, että Meghanin ikäinen lapseton nainen saa luomuna lapsia, kuin että hän ei saa.
Ei varmaankaan raskaaksi tuleminen ole mikään "maailman helpoin asia" minkään ikäisellä. Mutta kyllä se kohtuullisen helppoa on useimmille meistä. Tämä ei tietenkään lohduta niitä, joille se on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä että olisi... Pariskunta meni niin nopsaan naimisiin ettei M:n valmiuksia saada lapsia ole ehditty tutkimaan. Varmaan käy niin että "on ongelmia raskautumisessa"
Päinvastoin. Kuninkaalliset eivät mene naimisiin, ennen kuin on varmistettu, että saavat lapsia.
Soraja?
Aika -ja maa- oli täysin toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt kyllä jossain määrin tutkimuksia väärin. Ei se hedelmällisyys nyt niin dramaattisesti ja äkillisesti laske jonkun tietyn ikävuoden jälkeen. Tilastollisesti on todennäköisempää et saa 37 v luomusti la0paen kuin että ei saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ymmärtänyt kyllä jossain määrin tutkimuksia väärin. Ei se hedelmällisyys nyt niin dramaattisesti ja äkillisesti laske jonkun tietyn ikävuoden jälkeen. Tilastollisesti on todennäköisempää et saa 37 v luomusti la0paen kuin että ei saa
"Ensimmäisen lapsen kohdalla on aina vaikeampaa tulla raskaaksi. Lapsettomien naisten kohdalla hedelmällisyys on korkeimmillaan 30-vuotiaana ja laskee sitten nopeasti.
Kun kyse on toisesta tai kolmannesta lapsesta, nainen tulee keskimäärin aika helposti raskaaksi aina 35-vuotiaaksi asti. Sitten mahdollisuus pienenee, joskin vähemmän jyrkästi kuin lapsettomalla naisella."
https://vaestoliitonblogi.com/2013/10/16/mika-on-synnyttajan-parasta-en…
"– Vaihdevuodet voivat alkaa jo 41-vuotiaana tai vasta 61-vuotiaana. Hedelmällisyys laskee jyrkästi jo kymmenen vuotta ennen vaihdevuosia, kertoo lääketieteen ja kirurgian tohtori, dosentti Niklas Simberg Lapsettomuusklinikka Dextrasta.
40-vuotiaista naisista keskimäärin enää noin kolmannes tulee raskaaksi vuoden yrittämisen aikana, kun 30–34-vuotiailla vastaava luku on 63 prosenttia."
https://www.dextralapsettomuusklinikka.fi/blogi/2016/04/24/nain-ika-vai…
"Tämän uudenkaan tutkimuksen perusteella nainen ei tule helpoiten raskaaksi 30–34-vuotiaana, vaan aiemmin, eli ennen 30 ikävuoden täyttymistä. Huojentava tieto tuosta uusimmasta tutkimuksesta on, että raskaaksi tulon mahdollisuus on vielä kohtuullisen hyvä 37-vuotiaana."
https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/asiantuntijat/terveys/milloin_hede…
En minä missään vaiheessa väittänyt etteikö enää 28 ikävuoden jälkeen saisi lasta, vaan että sen jälkeen hedelmällisyys lähtee etenkin ensisynnyttäjillä jyrkkään laskuun. Yksilölliset erot munasolujen määrissä, niiden ikääntymisessä ja muuten hedelmällisyydessä eivät poista sitä seikkaa että 37-vuotiaalla on huomattavan suurempi todennäköisyys jäädä tahattomasti lapsettomaksi kuin vaikkapa 29-vuotiaalla.
Raskaana selvästi. Veikkaan, että lapsi syntyy helmi-maaliskuun vaihteessa.
Unohtui kysymysmerkki.
T. AP