Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meghan raskaana

Vierailija
05.08.2018 |

Ystäviensä häissä kuvattu kuva, jossa vatsa aika paksu

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei se voi olla, sehän on mies ja liian vanhakin.

Vierailija
82/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos sitä on jo pökiteltykin ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kaunis Meghan! Ei kyllä tasan ole raskaana, ainakaan tuon kuvan perusteella...

Vierailija
84/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry kirjoitti:

On antanut kunnon lastin tai pari kuninkaallisia siemeniä :D ihanaa pian saadaan uusi kuninkaallinen vauva, toivottavasti lapsi perisi enemmän äidin ulkonäköä.

Meghan on kuitenkin aika kivan näköinen nainen, kun taas Harry ei nyt ole mikään varsinainen kansikuvakundi vaikka kuninkaallinen onkin.

Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saavat terveen lapsen.

Harryhan on hemmetin komea, toisin kuin hevoshampainen pullapoika veljensä. William on varmasti miehenä lempeä ja isänä hyvä. Harry tulee onnistumaan isänä varmasti myös.

Kyllä William noista nuorena oli valovuosia komeampi, nyt ei enää niin kun hiukset lähteneet:

https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/lc2kz2lgTIhZcMK_ksPvi5…

-

Vierailija
85/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa Meghanin näköinen. Todella upea, tyylikäs nainen! Kateeksi käy.

Vierailija
86/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se video oli hieno. Oudolla tavalla dramaattinen, mutta sehän ei ole mikään huono asia! Kyllä todellakin itselle kelpaisi vastaava video. Hienosti löydetty ihmisiä ja hetkiä. On tuo "hiukan" toisen tason tallenne kuin häiden yleisimmät "laitetaan sen kaverin kaveri kuvaamaan, kun se omistaa järkkärin" -hääräpsyt. 

Vierailija
87/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho,ja hiukan väärän aiheeseen. :D

Vierailija
88/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan hän voi olla raskaana, mutta en mä tuollaisen kuvan perusteella vielä ryntäisi ketään onnittelemaan...

Vierailija
89/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh, toi William nuorena. Ihan housut kastuu. Mutta nykyään.... Harrylly pisteet. Ehdottomasti! Qmis <3 

Vierailija
90/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry kirjoitti:

On antanut kunnon lastin tai pari kuninkaallisia siemeniä :D ihanaa pian saadaan uusi kuninkaallinen vauva, toivottavasti lapsi perisi enemmän äidin ulkonäköä.

Meghan on kuitenkin aika kivan näköinen nainen, kun taas Harry ei nyt ole mikään varsinainen kansikuvakundi vaikka kuninkaallinen onkin.

Toivottavasti kaikki menee hyvin ja saavat terveen lapsen.

Minusta taas Harry kivannäköinen. Pitkä, miehekäs, ihana ginger väritys.

Meghan taas tikkujalkainen ja isonenäinen, silmät liki toisiaan ja kaiken kruunaa se jenkkitekarihammashymy.

Vierailija
91/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kaunis Meghan! Ei kyllä tasan ole raskaana, ainakaan tuon kuvan perusteella...

Ihana ja kaunis 😂makunsa kullakin. En lämpene itse, yhtä rahvaanomainen ja rahanahne ja juntti, kuin Fergie aikoinaan. Kauneuskin kyseenalaista, näyttää lähikuvissa ihon kunnosta päätellen olevan 40+ taitaa se 37 olla sellainen showbiz ikä, ettei ihan pidä paikkaansa. Tukka aina eloton nutturakasa ja muhkurainen, iso nenä.

92/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä käyty lapsettomuushoidoissa kun kaksoset tulossa? Kuitenkin Meghanilla ikää ja kovat paineet että jälkikasvua saa kuninkaalliseen perheeseen niin en ihmettelisi että olisi saanut vähän parempia hoitoja joilla raskaus varmistettu. Mutta jos nyt jo tiedetään että kaksoset tulee niin eikös tuo jo häissään ole ollut paksuna?

Vierailija
93/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olen pannut merkille että Meghanilla on hirveän ohuet nilkat ja pohkeita ei juuri ollenkaan ja sääret on pelkkää luuta ja nahkaa. Enkä kyllä usko että on raskaana.

Olen myös kummastellut niitä jalkoja! Onhan monilla (esim. malleilla) kovin kapeat sääret/pohkeet, mutta Meghanin jalat näyttävät eri tavalla ohuilta, jotenkin erikoisilta, ikään kuin niistä puuttuisi joku lihas tms. :D Muuten hän on kuitenkin kropaltaan normaali/hoikka, ei mitenkään silmiin pistävän laiha.

Enkä sano tätä siis haukkuakseni. On ihan kiva nähdä, että kuninkaallistenkaan ei tarvitse olla täydellisiä. :)

Vierailija
94/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä että Harryllä oli kiire löytää vaimo koska ketään ei kiinnosta joutua kuninkaalliseksi silmätikuksi ilman todellista asemaa jota prinssi Harryn vaimolla ei ole ja Meghanille sopi kaikki vaatimukset heti kunhan vaan saa kuninkaallisen tittelin. Lissu määräsi että järjestetään häät nopeasti kunhan Williamin kolmas lapsi on vakaasti masussa valmiina pullahtamaan ulos,  jotta ihmisten mielenkiinto herpaantuu hankalista asioista kuten valtion talouden alasmenosta ja brexitistä. Jossakin lehtijutussa sanottiin että kuningatar hymyilee leveästi Meghanin vierellä niin tein saman huomion kuningattaresta ja Trumpista. Kuningatar soi Trumpille erittäin leveän hymyn tämän vierailun aikana. Kukaan ei kuitenkaan puhunut erityisen lämpimistä väleistä.

Olen myös sitä mieltä että Meghan katkaisi välinsä muuhun perheeseen kuninkaallisen perheen vaatimuksesta jos haluaa naimisiin Harryn kanssa niin kuninkaallinen perhe ei toivota tervetulleeksi Meghanin sukulaisia vaan Meghan on tervetullut vain yksinään. Hänen tehtävänsä on olla se törppö jonka mokia lehdistö esittelee. Meghan itse kuvittelee olevansa uusi Diana mutta sitä jobia varten hän nai väärän prinssin. En myöskään usko että perhekeskeinen Catherine tuntee suurta sielujen sympatiaa Meghania kohtaan. Julkisuudessa kaikki ovat tietenkin ylimpiä ystäviä.

Vierailija
95/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry ja Meghan nyt on ihan helppo kuvitella sänkyyn. Monia jäykempiä kuninkaallisia sen sijaan ei

Mutta niin vain on hörökorva Charles kunnostautunut seksipuheluiden ynnä muitten "törkeyksien" saralla. Vaikka minulla ei ole seksi tullut hänestä koskaan mieleen, pahan hajuinen hengitys kyllä.

Vierailija
96/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa voi olla, että Camillalla ja Charlesilla on villeintä vällyjen alla. Camillahan lumosi täysin Charlesin jo aikoja sitten ja syynä oli joidenkin mukaan kuuma seksi.

Vierailija
97/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullat on uunissa kyllähän sen näkee.

Vierailija
98/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa voi olla, että Camillalla ja Charlesilla on villeintä vällyjen alla. Camillahan lumosi täysin Charlesin jo aikoja sitten ja syynä oli joidenkin mukaan kuuma seksi.

Camillan ja Charlesin suhde loppui aikanaan siihen että Charles käyttäytyi sikamaisesti Camillaa kohti, petti ja käyttäytyi törkeästi. Camilla menikin sitten nopeasti naimisiin sen nykyisen eksänsä kanssa joka petti häntä minkä kerkesi ja käyttäytyi kohtuuttomasti eli en nyt ihan tiedä tuosta kuumuudesta sängyssä:) Charlesia ja Camillaa joku kuitenkin on vetänyt takaisin yhteen ja se on varmaan sitten se rakkaus tai sielujen kumppanuus tai jotakin. 

Sellaisen sielujen yhteisen sävelen voi nähdä heidän välillään, samoin kuin Williamin ja Catherinen välillä. Harryn ja Meghanin väliltä se puuttuu. Meghan osaa vangita Harryn katseen hollywoodimaiseen tapaan silmillään mutta Harryn ilme näyttää tyhjältä. Onkohan Harryllä ongelmia, sellaisia joita ei haluta tuoda julksiuuteen? Olen sitä miettinyt kun niin moni nuori nainen antoi hälle pakit jo seurusteluaikana, joille siis seurustelu oli ookoo mutta ei mahdollinen naimisiinmeno. Harryhän avautui aiheesta jossain vaiheessa ettei ole helppoa löytää tyttöä joka olisi halukas sellaiseen pyöritykseen johon hänen rinnallaan naimisiin mennessä joutuu.

Vierailija
99/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hankala ajatella Harrya ja Meghania peuhaamassa sängyssä, ei jotenkin istu kuvaan kuninkaallisten hillitystä charmista sellainen toiminta.

Mulla vähän samanlainen tunne. Vaikea myös kuvitella, että julkkikset esim käy paskalla.

Vierailija
100/131 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan on menossa katsomaan isäänsä. On pakko koska suuri yleisö on alkanut ihmettelemään. Aluksi nimittäin Meghanin isä ei antanut mitään haastatteluja eikä mitään vaan pysytteli taka-alalla. Sitten häntä alettiin kritisoimaan siitä että hän kertoo omista kokemuksistaan asian suhteen ja joidenkin mielestä tämä on jotenkin kamalaa. Mitään suuria salaisuuksiahan mies ei ole kertonut Meghanista tai kuninkaallisesta perheestä. Koko lynkkaus alkoi siitä että lehdet ottivat miehestä kuvia joissa hän luki uutisia tyttärestään. Mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa vaikka olisi etukäteen sellaisesta kuvauksesta sovittu ja mies olisi siitä saanut palkkion.  Mun mielestä on törkeää että kuninkaallinen perhe olettaa ettei Meghanin isä saa sanoa mitään julkisuuteen tyttärestään eikä saisi myöskään hyötyä. Meghanin ystävät ovat kyllä hyötyneet rahallisesti mm. osallistumalla häihin, tekivät isoja yhteistöitä muotimerkkien kuten Dior kanssa ja mainostivat poseeraamalla häissä.