Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palautusten vastustaminen nousemalla seisomaan.

Kiusantekoa
05.08.2018 |

Ymmärrän jos nouset seisomaan jossakin Saksa Afganistan koneessa vastustaaksesi palautusta mutta että turvallisella reitillä Suomi Saksa ! Saksa on turvallinen maa joten EU:n sisäisillä lennoilla ei pitäisi olla mitään aihetta tehdä kiusaa muille kanssamatkustajille !

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaat varmaankin Vihreiden edustajaan. Taustalla huomionkipeys eikä niinkään palautettava. Tietyn tyyppisillä ihmisillä on tapana kiusata ja haitata arjen sujumista ainoastaan että pääsevät ääneen ja lehtien kansiin,.

Vierailija
2/3 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en oikein koskaan tule ymmärtämään tiettyjen piirien miltei narsistista kirkasotsaisuutta ja sitä että kuvitellaan olevansa oikeassa ja hyveellisiä ihmisiä. Suurin osa poliitikoista ja varsinkin mamunhalaajavihreistä on todella omahyväistä sakkia jonka tekopyhyys hakee vertaistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ne omahyväisiä. Se minua ihmetyttää että paasataan saastuttamisesta ja silti itse lähdetään lomalle " L E N T O K O N E E L L A ". Eikö lentomatkustaminen ole todella saastuttava matkustusmuoto.   Tässä Vihreiden sivulta ote....

""Jotta lentämisen päästöjä todella saadaan vähennettyä, sille on tarjottava houkuttelevia vaihtoehtoja. Puhtaiden joukkoliikenneratkaisujen kehittäminen on pitkään ollut yksi Vihreiden kärkitavoitteista. Tarvitsemme entistä toimivampia, edullisempia ja monipuolisempia yhteyksiä sekä maamme sisällä että Suomesta maailmalle. Puhtaammassa matkustamisessa on paljon voitettavaa: maan päällä matkustettaessa maailma asettuu oikeisiin mittasuhteisiinsa.""