Kertokaa itsestänne te, jotka ette saa esim. Baarissa huomioita
Otsikossa tulikin aihe. Monesti kuulee, että kaikki saa baarissa tai kaikille on ottajansa, mutta monille rehellisesti ei ole.
Ystäväni ovat kauniita, joten se voi olla, että minua ei huomata senkään takia.
Olen 165 cm ja 58 kiloa. Tosi pitkä tukka,naamalta kuitenki ok korkeintaan. Kroppa mulla on urheilullinen. Pukeudun mekkoihin enemmän näin kesällä ja talvella enemmän farkut päällä. Olen hieman ujo, mutta pystyn kyllä puhumaan tuntemattomien kanssa. Korkeakoulun käynyt ja vakiduunissa.
Näin kesällä kun kaikki puuhastelee kesäheilojen kanssa, niin tekis mieli itkeä välillä, mutta ehkä parisuhde ei ole sit mun juttu.
Nyt varsinkin kun ikää on alkanut tulemaan, niin tämä asia on alkanut erillä tavalla surettaa.
Hyvää kesää kaikille
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy baareissa mutta olen n.180cm mies
---Muutaman kerran, kun olen saanut ryhmätilanteiden päätteeksi anonyymina palautetta, naispuoliset ovat kehuneet minua ja onpa joskus joku nainen suoraankin sanonut että minussa on jotain haluttavaa. Pari kertaa tiedän jonkun naisen olleen kuumana minuun mutta en ole antanut vastakaikua.
No jo on kummallista :O ja samanaikaisesti miehet valittaa yksinäistä elämäänsä ja sitä kun ei ole naista rinnalla
En ole joko ollut valmis tai sitten, vaikka en ole nirso, vastapuolessa on ollut jotain luotaan työntävää. Turha yrittää edes ymmärtää ja kommentoida jos ei tiedä taustojani jotka ovat varsin vaikeat.
Joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy baareissa mutta olen n.180cm mies
---Muutaman kerran, kun olen saanut ryhmätilanteiden päätteeksi anonyymina palautetta, naispuoliset ovat kehuneet minua ja onpa joskus joku nainen suoraankin sanonut että minussa on jotain haluttavaa. Pari kertaa tiedän jonkun naisen olleen kuumana minuun mutta en ole antanut vastakaikua.
No jo on kummallista :O ja samanaikaisesti miehet valittaa yksinäistä elämäänsä ja sitä kun ei ole naista rinnalla
En ole joko ollut valmis tai sitten, vaikka en ole nirso, vastapuolessa on ollut jotain luotaan työntävää. Turha yrittää edes ymmärtää ja kommentoida jos ei tiedä taustojani jotka ovat varsin vaikeat.
Aina oppii uutta. Mä olen aina luullut, että miehet on valmiina koska vaan :D
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni ja havaintojeni mukaan myös rumia ja lihavia naisia lähestytään baarissa. Jos joku nainen väittää, että häntä ei lähestytä, niin uskon sen kyllä, mutta en tiedä mistä se johtuu. Jospa joidenkin baarien asiakkaat ovat nirsoja. Ehkä voisitte kokeeksi käydä välillä jossain toisessa paikassa.
No rumia ja lihaviakin naisia on erilaisia, luonteeltaan, ja eri tavalla lihavia tai rumia. Joidenkin mielestä ruma ei ole yhtään ruma, ja pituus vaikuttaa paljon miltä lihava näyttää. Jotkut miehet ei lähesty pitkää ja lihavaa naista, ja taas jotkut lyhyet pullukat naiset näyttää lihavammalta lyhyyden takia vaikka eivät olisi kovin paljoakaan ylipainoisia, se vähän riippuu miten se läski asettuu kroppaan, joillakin on tissit isot joillakin perse.
Mulla on serkkulikka joka on aina ollut lihava (ja lyhyt), siis oikeasti lihava, ja hänellä on ollut aina vientiä, ihan nuoresta asti pojat on hänestä tykänneet, varmaan luonne on sellainen huumorintajuinen ja rempseä, ei mitenkään erityisen naisellinen mutta kuitenkin isot tissit (ja maha) En tiedä onko hän ollut sitten paljon kaverina miehille ja sitä myöden tullut niitä seurustelukumppaneitakin. Kun itselleni lihavana (suht pitkänä) naisena ei juurikaan tavalliset miehet tulleet koskaan puhumaan mitään, vain ne kaikista kännisimmät ja nekin vasta valomerkin aikaan kun olivat jo kaikki hoikat naiset kiertäneet vonkaamassa. Minä sentään meikkasin ja laitoin hiuksia, oli korkokengät ja kivat vaatteet... mutta ei. Serkkulikka ei tarvinnut kuin lenkkarit ja verkkarit. Tasan ei käy nallekarkit.
Olen ihan tavallisen näköinen ja oloinen perusjamppa.
Ihmettelin miksi nuorempana en baarista saanut seuraa vaikka kuinka halusin.
Onneni kääntyi, kun vähensin juomista ja aloin rohkeasti keskustelemaan ihmisille. Nyt otan baarissa max pari olutta.
Kun juttelet ihan normijuttuja sekä miehille, että naisille, niin ihmiset kyllä huomaavat että sinua on helppo lähestyä.
Jos lähdet jutulle motiivinasi ”pakko saada seuraa täältä tänä iltana”, niin yksin jäät.
Me käydään kyl ainakin laidasta laitaan baareissa.
Ap