Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö netistä jotain dokkaria/pätkää kuolemanhetkestä? Eli oikeaa kuolemaa.

Vierailija
05.08.2018 |

Eli sairas olisi antanut kuvata sen itse kuoleman. Mä pelkään kuolemaa ja haluaisin nähdä sen, kun ihminen täältä poistuu, sen viimeisen hengenvedon. Surullista.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sairas?

Vierailija
2/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

.Sen kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mihinkään dokkariinkaan sitä kuvattu. Kyllähän kuolema on tavallaan tabu edelleen kulttuurissamme. Harva haluaa tehdä sen julkisesti.

Olen itse ollut läsnä läheiseni poismenossa. Mikä sua siinä pelottaa?

Vierailija
4/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin pikaisesti hakea kun oli artikkeli kasvoista kuoleman hetkellä. Ei löydy ellei halua katsella teloituksia.

Vierailija
5/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä, YouTube suosittelee jopa kun menin yhden kerran katsomaan.

Vierailija
6/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka

Vierailija
7/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Kiasman Ars 95 -näyttelyssä oli yhden taiteilijan ruumishuoneella ottamia valokuvia kuolleiden kasvoista. Opettajani sanoi, että kaikki kuolleet näyttivät hymyilevän. Sitten huomasin sen itsekin. En pelkää kuolemaa, ajattelen sen olevan moninkertaisesti mukavampaa kuin täällä maan päällä tallailu.

Vierailija
8/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy.

Vierailija
9/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy.

Eipä löydy.

Vierailija
10/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni Kiasman Ars 95 -näyttelyssä oli yhden taiteilijan ruumishuoneella ottamia valokuvia kuolleiden kasvoista. Opettajani sanoi, että kaikki kuolleet näyttivät hymyilevän. Sitten huomasin sen itsekin. En pelkää kuolemaa, ajattelen sen olevan moninkertaisesti mukavampaa kuin täällä maan päällä tallailu.

Olen työni puolesta nähnyt useita kuolleita, mutta mun mielestä he näyttää vaan.. tyhjiltä. Siltä, ettei se ihminen ole paikalla enää vaan on pelkkä kuori.

Eikä monikaan ole näyttänyt hymyilevältä.

Vierailija
11/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap haluaa näyttää mahdollisimman haluttavalta kuoltuaankin.

Vierailija
12/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan katsoneeni tv-dokumentin henkilöstä, joka meni eutanasiaklinikalle ja hänen kuolemansa näytettin. En muista sen tarkemmin enkä tiedä, löytyykö sitä netistä.

Vierailija
13/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sua ap? Olen nähnyt kaksi kuolemaa, vanhempieni. Ei se meillä mennyt niin kauniisti, kuin elokuvissa esitetään. Molemmilla oli ikävää korinaa kehkoista. Isälläni valui mustaa limaa suusta, kova tupakkamies. Ädilläni oli syöpäkasvain päässä ja hän sai epileptisiä kohtauksia juuri ennen viimeistä henkäystä.

Äitini näytti kuolleena niin kauniilta.( Vasta 50 v. ) Niin levolliselta ja rypyttömältä. Suunnaton ikävä jäi.

Vierailija
14/14 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaista voi tietenkin pyytää öljyämään silikonimöykyt jos on sellaiset tullut hankkineeksi ja haluaa, että ne ovat tyrkyllä sittenkin kun itse on siirtynyt ajasta iäisyyteen tai helvetin käryäviin kerroksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän